PDA

צפייה בגרסה מלאה : חיישן בטרנספר 242



יורם-דרומי
19-02-13, 19:54
בטרנספר שלי ישנם שני חיישנים
האחד מחובר - סביר שזה בורר המצבים לתצוגה - אלא אם אני טועה
יש עוד חיישן שלא מחובר - מישהו יכול להשיב עבור מה החיישן הנ"ל נועד?
רצ"ב תמונה
תודה
יורם

70235

boaz avrahami
19-02-13, 20:47
סתם ניחוש אבל אולי זה חיווי לעוד מצבים בטרנספר שהרכב שלך לא הכיר במפעל ולכן אין להם מחבר בצמה המקורית?

אמנון
20-02-13, 02:09
החיישן שמחובר (בתמונה, זה שיושב על הבית של היוק האחורי) נראה כמו חיישן מהירות, לא כך?
דווקא החיישן הלא מחובר נראה כחיישן מצב הבורר.
למרות שזכור לי שבטרנספרים האלו חיישן שילוב הנעה כפולה יושב באזור הידית ולא על המכסה האחורי..

Ersten
20-02-13, 11:38
לדעתי אמנון צודק
חיישן שמחובר הוא של מהירות. וחיישן שאינו מחובר הוא הבורר.
נדלק LOW בצג הפנימי?

magili
20-02-13, 13:06
ממה שזכור לי זה חיישן מצבים מתקדם יותר מהקדמי . כלומר יש לך חצי טרנספר עד שנתון 98 וחצי טרנספר חדש יותר...

אבל זה מהזיכרון לא מעבר

boaz avrahami
20-02-13, 17:06
חיישן מהירות של גרנד צירוקי נמצא למיטב זכרוני בגיר.שם יש דגמים של גיר שיש רק חיישן אחד ויש דגמים שבהם יש שני חיישנים (קדמי ואחורי).

Ersten
20-02-13, 17:28
בועז זה לא נכון.
חיישן מהירות תמיד נמצא בגל היציה מהטראנספר. הוא מודד מהירות סיבוב של גל הינע. אם תשים חיישן בגיר מתחליף יחסי העברה בטראנספר אז תקבל שגיא במד המהירות.
תסתקלו על תמונה למטה. בצד ימין טראנספר 249 ובצד שמאל 242.
חיישן מהירות נמצא באותו מקום בשניהם אך חיישן מצבים ב- 249 נמצא באמצע הטראנספר. בקיצור - מה שיש בתמונה למלה - זה חיישן מצבים.
http://alachson-group.moy.su/_fr/8/8061029.jpg

boaz avrahami
20-02-13, 18:11
שלחת אותי לבדוק בספרות של הגיפ.אז ככה-

חיישן מהירות יציאה יושב על הגיר במרכז מצד שמאל.

על הטרנספר יש חישן אחד המכונה חיישן מצבים (גם על ה 249 וגם על ה 242).
זה לפחות מה שרשום בספרות המקורית של מופר...
וכך גם אני מכיר את זה כי החלפתי בעצמי חיישן מהירות.

בועז

Ersten
20-02-13, 18:34
בועז יכול להיות שישנו חיישן מהירות גם על גבי הגיר (יתרה מכך - חייב להיות). אבל זה לא חיישן מהירות שמודד את מהירות הנסיע שלך. זה תפקידו של חיישן שנמצא על טראנספר. ככה אני מכיר. יש מצב שאני טועה בפרטים קטנים אבל מה שיש על גבי הטראנספר (בלי שום קשר לגיר) - זה שני חיישנים:
1. בורר מצבים
2. חיישן מהירות.
מה שיש בתמונה הראשונה של השרשור - החץ מצביע על בורר מצבים.

יורם-דרומי
20-02-13, 19:22
לדעתי אמנון צודק
חיישן שמחובר הוא של מהירות. וחיישן שאינו מחובר הוא הבורר.
נדלק LOW בצג הפנימי?
כן - כשאני משלב LOW - בצג המחשב התחתון מופיע כיתוב - LOW

Ersten
20-02-13, 19:34
אז כניראה באמת הטראנספר שלך משני חצאים שונים. ב-98 חיישן מצבים נמצא בחצי הקדמי של הטראנספר ובטראנספרים ישנים יותר הוא כמו בתמונה שלך.
אתה יכול לראות את המיקום של חיישן בטראנספר של 98 בתמונה שצירפתי להודעתי הקודמת (טראנספר ימני).

boaz avrahami
20-02-13, 19:46
מקבל וחוזר בי. אכן יש חיישני מהירות גם וגם והקריאה לספידומטר היא מהטרנספר.
חישני המהירות בגיר אחראיים על החלפות ההילוכים.

נדמה לי שיש לי אפילו חיישן כזה לטרנספר שניתן להוציא ולהחזיר כך שיחס הקריאה ישתנה אם שיניתי יחסי העברה או מידות צמיגים.

sos4u
21-02-13, 16:38
אכן יש חיישני מהירות גם וגם והקריאה לספידומטר היא מהטרנספר.
חישני המהירות בגיר אחראיים על החלפות ההילוכים.

נדמה לי שיש לי אפילו חיישן כזה לטרנספר שניתן להוציא ולהחזיר כך שיחס הקריאה ישתנה אם שיניתי יחסי העברה או מידות צמיגים.

מאשר. בסיכום הזה, הכל נכון.

יורם-דרומי
21-02-13, 19:19
אז למה החיישן הלא מחובר משמש?

boaz avrahami
21-02-13, 19:28
זה כנראה חיישן מצבים.
אם הזיהוי נכון הטרנספר שלך הוא הכלאה של שני דגמים וחישן המצבים אצלך נמצא על קונקטור אחר.
לראיה, הכול עובד נכון... יש לך גם חיווי על מצב הטרנספר וגם ספידומטר עובד.

grand
22-02-13, 09:16
אכן כן יורם.

הקייס האחורי שייך ל 249.
לכן חיבור בורר המצבים מחובר ל249.

-->