PDA

צפייה בגרסה מלאה : מצברי MUTLU - מי מכיר ?



sos4u
23-02-13, 12:51
מי מכיר ? מי משתמש ויכול לחוות דעה ?

http://www.mutlu.co.il (http://www.mutlu.co.il/)


אורך חיים בפועל? מחירים ? מתח התנעה ? מצברי פריקה עמוקה ?
מצברים "ללא טיפול"


מי יכול לספר מנסיונו ?

ד ו ר ו ן
23-02-13, 13:14
מיוצר בטורקיה עד כמה שהצלחתי למצוא באינטרנט.
רכשתי מצבר כזה לפני שלוש שנים, הגיע עם שנתיים אחריות על נייר.
אני אומר על הנייר כי בפועל המצבר התחיל לזייף קצת לפני תום האחריות ובפועל המשווק לא מימש את האחריות בטיעונים שונים.
למצבר שרכשתי, 100 אמפר, יש חלונית חיווי שמראה את מצב המצבר, בין טעון לנדרש טעינה ועד ללא תקין.
המצבר התחיל לפרוק את עצמו ולהראות חיווי מתאים לזה שיש בעיה.
בבדיקת זליגות מתח ברכב לא נמצאה זליגה שיכולה להסביר את הפריקה, ולמרות שהמצבר העיד על עצמו שיש לו בעיה, לא הסכימו להחליף אותו בטענה שה"חיווי לא באמת אמין", והם לא רואים בעיה במצבר בעת הבדיקה.
הבעיות היו תמיד אחרי עמידה ממושכת של הרכב (כל היום או לילה), ומה לעשות שאחרי נסיעה וטעינה של מעל שעה למשווק המצבר התנהג כמו גיבור, וזה אחרי שהיה צריך כבלים בבוקר.
מצד אחד המשווק אומר שהמצבר בבדיקת פריקה נותן חיווי תקין אחרי נסיעה ארוכה שלי אליו, ומצד שני מתעלם מזה שהוא בעצמו לא מוצא זליגת מתח שיכולה להסביר את הפריקה (כלומר לא הרכב אשם בפריקה) ,מתעלם מהחיווי שיצרן המצבר בעצמו התקין שמראה שיש בעיה, ולא יודע להגיד למה אחרי כמה שעות של עמידה הרכב בקושי עד לא מניע.
ככה היו כמה פעמים עד שנמאס לי והחלפתי אותו.

כשהוא תפקד הוא עבד טוב, כמו כל מצבר שעובד כשהוא תקין.. וכמו הרבה מצברים בימינו אלו, דקה לפני/אחרי האחריות הוא התפגר.

היום יש לי ACDelco שמגיעים עם 36 חודשי אחריות ומחיר רק במעט יותר גבוה מהמוטלו הטורקי.

kobiarava
23-02-13, 21:41
אצלי יש אחד בסופה, כבר קרוב ל-3 שנים, בלי שום בעיות מיוחדות






קובי

savyon
23-02-13, 22:20
יוסי,
אם אתה צריך מצבר: http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=73185

דבר איתי

מצברי MUTLU
24-02-13, 12:52
שלום ,

אני היבואן הרשמי של מצברי MUTLU לארץ (מיובא לארץ החל מ 2008).
חשוב לי להדגיש שאנו מאמינים במוצר שלנו ובטיב איכותו ולכן אנו נותנים אחריות של 24 חודשים למצברי רכב ו- 12 חודשים למצברי פריקה עמוקה.

דורון שלום,
אשמח לקבל פרטים נוספים לגבי המקרה שתיארת.

איכות השירות חשובה לנו על כך יעידו אלפי לקוחות מרוצים חלקם אף חברים באתר ג'יפולוג.
אנו נשמח לדעת על מקרים שהשירות לא היה לשביעות רצונכם בכדי לשפר את איכות השירות בעתיד.

ישנם הרבה דרכי התקשרות אשר ניתן לפנות אלינו באמצעותם :
מייל: [email protected]
נייד: 0549009901
פייסבוק: www.facebook.com/Mutlu.Batteries.israel (http://www.facebook.com/Mutlu.Batteries.israel)
אתר: www.mutlu.co.il (http://www.mutlu.co.il)

חג פורים שמח

מור.

ד ו ר ו ן
24-02-13, 13:13
אני אכתוב את זה כאן למען כולם:
אחרי שעברה מעל שנה, אין לי עניין בדיבורים נוספים לגבי המצבר או השירות.
לי אישית זה כבר לא יעזור, ולפי התגובה המהירה שלכם כנראה שלכם יש היום יותר מודעות.

boaz avrahami
24-02-13, 13:29
לא קונה מוצרים טורקיים מטעמיים אידיאולוגיים.

-->