מיכה100
23-02-13, 17:51
לאחרונה התפתח קרקוש מתכתי מדאיג בסל"ד נמוך (TD5 2004).
הדיאגנוזה היתה שהממיר מתחיל להתפרק מבפנים, הומלץ לי להסיר אותו ולשים סתם קטע צינור במקום.
הניתוח בוצע אצל אגזוזן שעושה רושם רציני ומקצועי (כולה 100 שקל).
במטר הראשון שיצאתי ממנו היה רעש מטריד, מין נביחה כזו ברצועת סל"ד צרה סביב 1200 סל"ד.
חזרתי מייד, הוא בדק שהריתוך פיקס וששום דבר לא נוגע - הכל בסדר.
האיש אמר שזו תופעה של תהודה, קורה לפעמים כאשר משנים את מבנה מערכת הפליטה.
הוא אמר שניתן להתקין במקום הצינור איזה דוד קטן שישתיק את הרעש - קבענו שאני אחשוב על זה.
בינתיים צברתי כמה קילומטרים - הרעש מציק להפליא בתנועה עירונית: כל מעבר מסרק לקצת גז מלווה בנביחה הזו.
במהירות בין עירונית אין שום בעיה, כמו כן בכללי עושה רושם שהמנוע קצת יותר ערני ושמח (אולי זה פסיכולוגי).
אז לפני שאני חוזר אל מכון האגזוזים: האם נתקלתם בתופעה? איך פתרתם אותה, אם בכלל?
תודה,
מיכה
הדיאגנוזה היתה שהממיר מתחיל להתפרק מבפנים, הומלץ לי להסיר אותו ולשים סתם קטע צינור במקום.
הניתוח בוצע אצל אגזוזן שעושה רושם רציני ומקצועי (כולה 100 שקל).
במטר הראשון שיצאתי ממנו היה רעש מטריד, מין נביחה כזו ברצועת סל"ד צרה סביב 1200 סל"ד.
חזרתי מייד, הוא בדק שהריתוך פיקס וששום דבר לא נוגע - הכל בסדר.
האיש אמר שזו תופעה של תהודה, קורה לפעמים כאשר משנים את מבנה מערכת הפליטה.
הוא אמר שניתן להתקין במקום הצינור איזה דוד קטן שישתיק את הרעש - קבענו שאני אחשוב על זה.
בינתיים צברתי כמה קילומטרים - הרעש מציק להפליא בתנועה עירונית: כל מעבר מסרק לקצת גז מלווה בנביחה הזו.
במהירות בין עירונית אין שום בעיה, כמו כן בכללי עושה רושם שהמנוע קצת יותר ערני ושמח (אולי זה פסיכולוגי).
אז לפני שאני חוזר אל מכון האגזוזים: האם נתקלתם בתופעה? איך פתרתם אותה, אם בכלל?
תודה,
מיכה