צפייה בגרסה מלאה : החלפת אטמים על שרוולי מזרקים במנוע איסוזו טרופר דיזל 4JX1
ניתן לצפות בעמוד זה ב-http://www.jeepolog.com/forums/content.php?r=2852-%D7%94%D7%97%D7%9C%D7%A4%D7%AA-%D7%90%D7%98%D7%9E%D7%99%D7%9D-%D7%A2%D7%9C-%D7%A9%D7%A8%D7%95%D7%95%D7%9C%D7%99-%D7%9E%D7%96%D7%A8%D7%A7%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2-4jx1
סוזי המשתוללת
24-02-13, 18:38
מנסיון שלי על כלים כבדים יותר וגם משיחות עם בעלי מקצוע בתחום , חובה להחליף את דיסקת הנחושת שאוטמת את הקומפרסיה מלברוח דרך המזרק ,וכן יש לבדוק את הכוסית עצמה לוודא שהיא חלקה וללא שריטות .
במידה ויש שריטות אסור לחסוך ויש להחליף
דבר חשוב ביותר הוא סגירה במומנט הנכון של היורים שמהדקים את המזרקים לראש
אי הקפדה על הנ״ל עלול לסדוק את הראש בפתח היציאה של המזרק ומכאן הטעות הנפוצה שכשרואים סדק כזה אחרי החלפת מזרקים חושבים שהלך הראש בעוד שלרוב לסדק הזה אין משמעות והדליפה בפועל היא מכוסית המזרק והאטמים שלה
סוזי המשתוללת
24-02-13, 18:55
ואם זה לא ברור מהכתבה אז אם יש סולר במים אז יש לוודא שאין מים בסולר (במיכל והפילטר)
מים בסולר הם הגורם מספר אחד להרס מזרקים
בנוסף יש להקפיד על שטיפת מערכת הקירור כולה (יש חומרים ייעודים לכך ולאו דווקא מים וסבון כביסה ...)
ואחר כך לא לחסוך ובטח לא להתעצל ויש להחליף את כל צנרת המים שכן הסולר הורס את כל צנרת הגומי (וגם פוגע בפלסטיק של מיכל העיבוי/רדיאטור)וחסכון בנושא הזה יכול להיות יקר
לא חייבים צנרת מקורית אלא כזו שתתאים
כתבה לעניין! לא שאני מתכוון לקנות טרופר דיזל, אבל נראה שיש כאן פתרון רציני למי שמוכן להתאמץ וללכלך קצת את הידיים ואז לקבל תמורה מדהימה למחיר. יישר כוח.
אכן לעניין !
-----------------------------------------------------------
עופר, באיזה סוג של ניטריל השתמשת ?
ממה שאני רואה יש כמה סוגים:
1. Hydrogenated Nitrile Rubber(HNBR)
2. Carboxylated Nitrile (XNBR)
3. Nitrile Rubber (NBR)
http://www.gmors.com/driver/drivers/GMORS%20Rubber%20Guidebook.pdf
http://www.manuf-rubber.com/pdf/Material%20Guide.pdf
http://www.sealanddesign.com/category/Rubber-Compounds-O-Rings/462.html
סים לב לכל חברה תכונות שונות לאותו חומר - תחום טמפרטורת עבודה והתאמה (או לא) למגע עם נוזל קירור - שברובו מ-GLYCOLS
( למשל http://www.valvoline.com/pdf/zerex_extended_life.pdf)
------------------------------------------------------------------------------
מכיוון שבחרת גומיות שונות מISUZU, אתה באמת צריך לסים לב כל הזמן
ולראות מצבן אחרי שנה.
במצב רגיל, כלומר גומיות של ISUZU (הם עברו לגומיות עם חומר קרמי),
להחליף גומיות אלו כל שנה נראה די פאניקה ויכול לגרום להוצאות נוספות,
כמו ששמוליק ציין, וגם קליפסים עדינים שישברו במחבר החשמלי לאינגקטורים ...
מניסיון שלי:
הרכב נסע 110,000km עם הגומיות המקוריות ללא בעיות.
בהחלפת אינגקטורים בrecall ניצלתי ההזדמנות (היתי מודע וגם פרסמתי פה)
והחלפתי את הINJECTOR SLEEVE בשלמותו (x4) - עם הגומיות המשופרות.
מאז נסע 80,000km איתם ללא בעיות.
נראה לי פתרון יותר שפוי.
אני בודק את נוזל הקירור כל 10K בטיפול ואת מסנן סולר בהחלפה.
כן מקפיד על נוזל קירור עם הכימיה הנכונה המוחלף כל 3 שנים (שכחו את זה בטבלת הטיפולים).
לגבי השמן, האינגקטורים שלאחר ה-recall פתרו את הבעיה.
יש לבדוק שמן בתדירות כמו בכל רכב אחר.
מרשים. לפעמים הראש היהודי ממציא פטנטים שהראש היפני/קוריאני/אמריקאי פשוט לא השכיל למצוא.
סוזי המשתוללת
25-02-13, 09:46
זו לא המצאה - הכל כתוב בהוראות היצרן ובבוליטינים שהצירן מפרסם - כל יצרן
העניין הוא שהחומר הזה אינו זמין לנו כלקוחות אלא רק למי מבינינו מנגיש לחומר (הוא אמור להיות סודי ללקוח )
אני הגעתי לנושא לפני 3 שנים כשהגעתי למקום עבודה בו למנהל העבודה היה רכב כזה ויום אחד הוא פנה אליי שאחפש לו ראש .....
שאלתי למה ? כי ככה אמרו במוסך !!!
שאלתי אותו כמומחה האם הוא מאבחן כל בעייה כזו כראש מנוע בתחום שלו והתשובה הייתה לא ושלרוב אף פעם לא מדובר בראש מנוע אלא בכוסיות מזרק !!!
אז הושבתי אותו על ספר המכונאים של הרכב והראיתי לו שגם במנוע הזה יש כוסיות - הוא היה בהלם !!1
כשפנה למוסך המטפל בשאלות לגבי האבחון הם התחילו לגמגם .....
כשביקש לעשות את החלפת הכוסיות נענה בשלילה
"אנחנו לא עושים " "זה לא עובד" ועוד כהנה וכהנה תירוצים כיד הדמיון הטובה עליכם
הוא התעקש אבל המוסך כדי להסיר אחריות מעליו כתב בחשבונית "אין אחריות לעבודה "
מכיוון שאנו עושים עבודה זו על בסיס יומיומי לא נרתענו ועובדה - הרכב מתפקד היטב עד היום
בזמנו אגב לא ידענו על אופציית הבדיקה של הכוסית ופעלנו על פי הידוע לנו מעולם המשאיות - החלפה גורפת של הכוסית והגומיות
בדיעבד הבנתי את השוני
במשאית הכוסית עצמה עשוייה נחושת ולאחר הכנסתה למקום "מהודקת" באמצעות כלי מיוחד לדפנות הראש וכך מושגת אטימה בחלק התחתון , האטימה בין המזרק לכוסית עצמה מושגת על ידי משטחים קוניים
באיסוזו האטימה כנגד הקומפרסייה מושגת על ידי דיסקת הנחושת ואותה חובה להחליף בכל פתיחה
נושא בעית ה- o-rings והעירבובי סולר-נוזל קירור-שמן לא חדש - פורסם בגיפולוג ב-2006 !!!
כמו שעופר ציין בלינק בכתבה שלו (תודה על הקרדית בשם סטיב). בלינק הזה הכל מוסבר.
איזו גומיה אחראית לאיזה עירבוב.
סטיב מאוסטרליה בעזרת מכונאי של איסוזו מאירופה חשפו את כל העניין ופיזרו את העשן והשושו.
כך שהמידע היה זמין יחד עם ספר המכונאים בגיפולוג מתחילת הפורום איסוזו !!!
רק שה"רעש" מסביב למנוע הדיזל הזה כנראה הפריעה למידע ליזרום :(
חוץ מכמה, כמו שמוליק ואיציק ...
לכל מוסך של UMI אמור להיות כלי שליפה והכנסה מקורי של ה-injector sleeve.
החידוש במאמר של עופר הוא האפשרות לבנות כלי כזה ולהחליף do it your self.
והגומיות שהוא בחר.
דבר נוסף, זה מבהיר\מבליט שוב את הנושא בכתבה - מצויין.
עכשיו שהרכבים כבר בני ~10 שנים ומחירם בהתאם, אנשים ישכלו שוב הכדאיות.
אני מחזיק ברכב כבר מעל 11 שנים והוא מתגלה כאמין מאוד - למדתי אותו ומקפיד על הדברים הנכונים.
יש עוד כמה דברים כמו חיישן מסילה ווסת לחץ שמן לאינגקטורים ... שצריך לדעת - הכל פורסם.
למי שרוצה להחליף את כל השרוול:
לגומיות החדשות להקפיד על סט של הייצרן מייצור אחרי june 2007
1x Nozzle Kit 5-87310565-0
GM# 97727159
4x sleeve:nozzle hol 8-97245185-0
לאחר לבטים רבים (בד"כ אני נוקט בשיטה של "אם זה לא נשבר - אל תנסה לתקן") החלפתי בצורה יזומה לפני מספר שבועות, בטיפול 150,000, את גומיות שרוולי המזרקים (וטבעות הנחושת הקטנות), כ"טיפול מונע" בטרופר שלי.
מתכוון לחזור על התהליך כל 50,000 ק"מ (כלומר כשנתיים בק"מ שאני נוסע).
המאמר חשוב לפחות בשל העובדה שהוא שוב מציף את האפשרות הפשוטה והחשובה לתחזוקת המנוע שנחשב בעייתי בעיקר בשל נושא זה.
הערה - אני כבר עם טרופר דיזל שני וכ-7 שנים במצטבר ומרוצה מאד.
ארז גור
אכן לעניין !
-----------------------------------------------------------
עופר, באיזה סוג של ניטריל השתמשת ?
ממה שאני רואה יש כמה סוגים:
1. Hydrogenated Nitrile Rubber(HNBR)
2. Carboxylated Nitrile (XNBR)
3. Nitrile Rubber (NBR)
http://www.gmors.com/driver/drivers/GMORS%20Rubber%20Guidebook.pdf
http://www.manuf-rubber.com/pdf/Material%20Guide.pdf
http://www.sealanddesign.com/category/Rubber-Compounds-O-Rings/462.html
סים לב לכל חברה תכונות שונות לאותו חומר - תחום טמפרטורת עבודה והתאמה (או לא) למגע עם נוזל קירור - שברובו מ-GLYCOLS
( למשל http://www.valvoline.com/pdf/zerex_extended_life.pdf)
------------------------------------------------------------------------------
מכיוון שבחרת גומיות שונות מISUZU, אתה באמת צריך לסים לב כל הזמן
ולראות מצבן אחרי שנה.
במצב רגיל, כלומר גומיות של ISUZU (הם עברו לגומיות עם חומר קרמי),
להחליף גומיות אלו כל שנה נראה די פאניקה ויכול לגרום להוצאות נוספות,
כמו ששמוליק ציין, וגם קליפסים עדינים שישברו במחבר החשמלי לאינגקטורים ...
מניסיון שלי:
הרכב נסע 110,000km עם הגומיות המקוריות ללא בעיות.
בהחלפת אינגקטורים בrecall ניצלתי ההזדמנות (היתי מודע וגם פרסמתי פה)
והחלפתי את הINJECTOR SLEEVE בשלמותו (x4) - עם הגומיות המשופרות.
מאז נסע 80,000km איתם ללא בעיות.
נראה לי פתרון יותר שפוי.
אני בודק את נוזל הקירור כל 10K בטיפול ואת מסנן סולר בהחלפה.
כן מקפיד על נוזל קירור עם הכימיה הנכונה המוחלף כל 3 שנים (שכחו את זה בטבלת הטיפולים).
לגבי השמן, האינגקטורים שלאחר ה-recall פתרו את הבעיה.
יש לבדוק שמן בתדירות כמו בכל רכב אחר.
הי רונלדו,
לשאלתך מדובר ב-NBR הכי פשוט שיש.
אני רוצה להדגיש בהזדמנות זו שהאטם היחיד שמפריד בין סולר לנוזל קירור הוא האטם הקטן (התחתון) על שרוול המזרק.
כמו כן, אם יש לכם נוזל קירור בסולר הבעיה היא באטם אחר, לא באטמים על שרוולי המזרקים.
אני די בספק שהאטמים על השרוולים הם מחומר אקזוטי/קרמי, מדובר באטם סטטי, טמפרטורות סבירות וכימיקלים לא תוקפניים במיוחד. לעומת זאת, האטם בתוך המזרק אשר בעצם מזריק את הסולר אכן צריך להיות עשוי מחומר מיוחד עם עמידות גבוהה בפני שחיקה.
אבא של יונתןמצפה
26-02-13, 09:32
בשנה האחרונה זיהיתי לאחר כ 350000 ק"מ סולר במים. (דיזל ידני שנת 2000). לווה בזיופים במנוע.
על פי המלצת המוסך (מוערך על ידי בנושא טרופר), הבעיה נובעת במקרים רבים בגלל אטמי ה o-ring בין השרוולים החיצוניים למזרקים ובין הבלוק. התיקון כלל החלפה של כל השרוולים (יקר... כולל כל השטיפות ) וללא אחריות כי אי אפשר להחזיר המצב לקדמותו. למזלי הסתבר גם שראש המנוע במצב מעולה (מים ירוקים איכותיים). חדירת סולר למים מלווה לפעמים גם בחדירה הפוכה של מים לסולר.
עם הוצאת השרוולים ניתן היה להבחין שהאטמים אכן סדוקים. לאחר התיקון האוטו חזר לעצמו , מאז אין בעיה עם הסולר במים. בטיפול הבא היו עוד קצת שאריות מים בסולר שרוקנו מהפילטר ומאז לא חזרה הבעיה.
בבדיקה בנפרד בחלפי החברה מסתבר שניתן להשיג רק את סט האטמים ללא השרוולים עצמם בעלות קטנה בהרבה, אך המוסכים כנראה מעדיפים להחליף גם את השרוולים על מנת לא להסתכן בבעיות נוספות..
לדברי המוסך בו אני מטפל, מאז ה recall האחרון למזרקים, אין את הבעיות שהיו משביתות מנוע אבל עדיין יש תקלות הגורמות לזיופי מנוע הנובעים מתקלות במזרקים.
יורם
...לשאלתך מדובר ב-NBR הכי פשוט שיש...
אני די בספק שהאטמים על השרוולים הם מחומר אקזוטי/קרמי, מדובר באטם סטטי, טמפרטורות סבירות וכימיקלים לא תוקפניים במיוחד. לעומת זאת, האטם בתוך המזרק אשר בעצם מזריק את הסולר אכן צריך להיות עשוי מחומר מיוחד עם עמידות גבוהה בפני שחיקה.
ממה שקראתי על ה-NBR מיעדים אותו למגע עם נוזל קירור, שמן ודלק.
רק נראה לי שטמפ. העמידות שלו קצת נמוכה כדי לבוא במגע עם השמן במנוע הזה.
אני מקווה שהבחירה ב-NBR יצליח ויהיה תחליף זול.
מחכה לעידכון בזמן ההחלפה כשתבדוק וגם לטווח יותר ארוך.
לגבי החומר האקזוטי באטמים הסטטיים - בהדרכה ותזכיר(bulletin) של Isuzu Europe הודיעו על שרוול משופר - לא דווח שם החומר.
בסופו של יום השד לא כזה נורא אחרי שמבינים מה הולך, ומניסיון של החלפות כאלה של אטמי שרוולים בכמה מנועי 4JX1 אני יכול לומר בוואדאות שתופעת הסולר בנוזל הקירור מופיעה אחת למאות אלפי ק"מ אם הרכב מטופל ונוסע עם נוזל קירור מתאים.
במשך עשור מוסכי החברה פשטו את העור לבעלי הרכבים וליצרן וביצעו החלפות גורפות של מנועים וראשי מנוע בגלל חוסר ידע מוחלט! אין שום בעיה בראשי המנוע האלה אם הם מקוריים ולא קורה להם שום נזק גם אם עברו כמה התחממויות וזה מניסיון!
אין טעם לחלוץ את השרוולים כל 50K ולא 100K ולא לעשות שום דבר כזה שניקרא בפי אחדים "טיפול מונע".
תהנו מהרכב כי הוא אחלה רכב בכלום כסף ועושה עבודה כמו גדול.
סוזי המשתוללת
27-02-13, 13:06
נדב
זה לא ויכוח
זו עובדה שיש הוראת יצרן בעת פירוק הטיימינג (נדמה לי כל 80000 )להחליף באופן יזום את האטמים
לגבי החלפה יזומה של הכוסית עצמה אני לא בטוח ומברר זאת כרגע בצינורות המקובלים
הטיימינג הוא ב-200,000km.
שמוליק, מה המקור מידע להוראת ייצרן כזו ?
אני חושב שאין כזו.
נדב
זה לא ויכוח
זו עובדה שיש הוראת יצרן בעת פירוק הטיימינג (נדמה לי כל 80000 )להחליף באופן יזום את האטמים
לגבי החלפה יזומה של הכוסית עצמה אני לא בטוח ומברר זאת כרגע בצינורות המקובלים
שמוליק
כמו שכתב רונלדו- טיימינג זה כל 200K ואין שום קשר בינו לבין השרוולים, הוא נפרד לגמרי ולא קשור גם למשאבת מים אפילו, הוא יושב בין הקאמשאפטים למשאבת שמן לחץ גבוהה למזרקים.
אני לא מכיר שום הוראה וגם בספר לא כתוב ולא מפורט כל כמה ק"מ להחליף אטמי שרוולים, אם מצאת משהו כזה אשמח לראות וללמוד.
לגבי השרוול עצמו- אין שום הוראה להחליפו, זה שיש מוסכים שמתעקשים להחליף קומפלט זה כדי לכסות את עצמם מבחינת התיקון ומחוסר ידע אולי, רכב שלא עבר התעללות מסיבית השרוול כנראה לא מעוות ואין מה להחליף אותו, כמו כן אפשר לקנות כל שרוול לבד ולא חייב סט.
שמוליק
כמו שכתב רונלדו- טיימינג זה כל 200K ואין שום קשר בינו לבין השרוולים, הוא נפרד לגמרי ולא קשור גם למשאבת מים אפילו, הוא יושב בין הקאמשאפטים למשאבת שמן לחץ גבוהה למזרקים.
אני לא מכיר שום הוראה וגם בספר לא כתוב ולא מפורט כל כמה ק"מ להחליף אטמי שרוולים, אם מצאת משהו כזה אשמח לראות וללמוד.
לגבי השרוול עצמו- אין שום הוראה להחליפו, זה שיש מוסכים שמתעקשים להחליף קומפלט זה כדי לכסות את עצמם מבחינת התיקון ומחוסר ידע אולי, רכב שלא עבר התעללות מסיבית השרוול כנראה לא מעוות ואין מה להחליף אותו, כמו כן אפשר לקנות כל שרוול לבד ולא חייב סט.
הי נדב,
ממה שידוע לי מדובר בהמלצה של HOLDEN שניתנה ל-RED-ONE, האוסטרלי אשר כתב את הכתבה המקיפה על המזרקים. ניתן למצוא אותה ע"י חיפוש 4jx1 injector article (קובץ PDF).
ראה תמונה:
70462
עופר,
הקטע מהמאמר בקובץ שצירפת מתיחס לעבר, לאינגקטור מלפני ה-recall, עם קשל באטם הפנימי הקטן
שגרם לחדירת סולר לשמן - הוא מפרט בהמשך.
אז, עד 2006 - שהתקיים ה-recall - היו ממליצים החלפת גומיות חיצוניות, והוא מציין שלא עזר. גם היו מחליפים שמן כל 5K כדי שלא יצבר כמות קריטית של סולר בשמן ... ימים לא נחמדים.
מאז שהוחלפו האינגקטורים ב-recall לכאלו עם אטמים פנימיים מחומר עמיד, בעיה זו נפתרה (או נהייתה נדירה) !
הי נדב,
ממה שידוע לי מדובר בהמלצה של HOLDEN שניתנה ל-RED-ONE, האוסטרלי אשר כתב את הכתבה המקיפה על המזרקים. ניתן למצוא אותה ע"י חיפוש 4jx1 injector article (קובץ PDF).
ראה תמונה:
70462
היי עופר מה נשמע?
מכיר את הכתבה ואת הסיפור, אכן זאת המלצה של HOLDEN לבצע כל 80K ואישית הייתי לוקח את זה בערבון מוגבל מאוד ואני יפרט גם למה.
שם מדובר על מפלס שמן שעולה והמשיך לעלות למרות כל ניסיונות התיקון שלהם והחלפת האטמים שהם לא הבעיה בכלל(חוסר ידע), קצת הבנת הנקרא והיו מבינים שמפלס שמן יכול לעלות רק בגלל מזרק/ים תקולים(הוחלף סט) שכן על זה היה הריקול הגדול הראשון שסולר עובר לשמן ומנועים היו "בורחים" ללא יכולת שליטת הנהג, מאז הריקול לא שמעו על זה יותר כי המזרקים הוחלפו ושודרגו, הבעיה היתה באטם הפנימי(ראו תמונה של המזרק) שאחראי על אטימה בין השמן למזרק ולסולר שמוזרק.
כל האטמים שקיימים במערכת הזאת לא עובדים קשה בכלל, לא באים במגע עם חומרים כימיים חזקים, אם נוסעים עם נוזל קירור מתאים(לא מי ברז ולא נוזל של 20 שח בצבע) שומרים על האטמי שרוולים גם אם הרכב יעבור התחממות לא יקרה כלום וזה מניסיון. ברגע שתהיה נזילה וחוסר בנוזל קירור מסיבי(סה"כ נכנס 8 ליטר בערך) יגרם נזק לאטמי שרוולים כמו שגומי נדבק למתכת חמה.
** עריכה ** הסרטונים שבקישור כבר לא זמנינים - קישור חליפי - https://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/72373
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=jdpLZZgjZ48#at=129
** עריכה ** הסרטונים שבקישור כבר לא זמנינים - קישור חליפי - https://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/72373
http://www.youtube.com/watch?v=CFUhY39E_nY&list=PLmoGHJT-RueT1zRanOBBmrQJv7kDSgLF
יפה מאוד רונלדו.
לדעתי זאת טעות להוציא כל מזרק בניפרד, מומלץ לחלוץ אותם עם המסילה ביחד.
היי ערב טב לכולם שאני עומד ליד האוטו שהוא דלוק ריח חזק של סולר ובעלית האוטו לא לא סוחב מה עושים
ואם זה קשור לכוסית או למזרקים בתודה מראש איציק כפר סבא
ערב טוב, תאר קצת יותר את התקלה, מה היה? תסמינים? תופעות? או שפתאום זה הופיע?
דבר ראשון פתח את פקק הרדיאטור, תסתכל על הגומי אם מנופח? תסתכל על הנוזל קירור אם שמנוני? מריח סולר מהרדיאטור?
פתחתי את הפקק הכל בסדר אין ריח של סולר אבל יש ליתופעהחדשה בגייפ אם אני נוסע ויש עליה קטנה האוטו מצלצל לא נוסע טוב ויש לי ממש ריח חזק של סולר יכול להיות שאחד או יותר המזרקים לא תקינים ?
יכול להיות שיש לך סתם נזילה.
אסף.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
איך ההנעה/כיבוי? תקין? סטארטר 3-5 שניות נידלק בלי תופעות וגימגומים זה נחשב תקין.
אני בכיוון כמו אסף(נזילת סולר), אנסה לכוון אותך- תסתכל על צינור השחור יניקת האוויר לטורבו, באמצע שלו מאחוריו יושב התרמוסטט, מתחתיו נימצא צינור דק מתכת סגור עם בורג בנג'ו לתוך הראש-זה הצינור סולר מהמשאבה נסה לעקוב אחריו וליראות אם יש נזילות.
מצאתי תמונה, מבט מהצד:
82962
בנוסף תעבור על הצנרת גומי מהפילטר כניסה ויציאה.
שבוע טוב אני יבדוק אם יש נזילה. אבל למה הגייפ לא נוסע טוב במיוחד בעליה יש לי כמו קפיצה של טורים
שבוע טוב אני יבדוק אם יש נזילה. אבל למה הגייפ לא נוסע טוב במיוחד בעליה יש לי כמו קפיצה של טורים
אתה מתכוון שהמנוע "חותך"?
תבדוק את הווסת לחץ שמן שנימצא על המשאבת שמן לחץ גבוה למזרקים, ניתן לקרוא את הערכים שלו בטק2.
כדי לשלול את החיישן מסילה ניתן לנתק את החוט הלבן (-) בצמת המזרקים, אם התופעה נעלמת החיישן תקול ויש להחליפו בחדש, לא מומלץ לנסוע עם החוט מנותק לאורך זמן.
הסרטון שנעלם ונוספים תמצאו כאן:
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=72373&p=553214#post553214
http://www.youtube.com/watch?v=eUFkh-5D9uM
לגירסה המלאה של ייצור הכלי עם הסבר מפורט (וידאו 3 חלקים):
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=72373&p=553214#post553214
החלפתי גומיות בשרוולים ועכשיו יש לי סולר בשמן .
מישהו יודע להסביר לי איך מתקנים ואיך מאתרים את האינג'קטור הבעייתי .
סולר בשמן זה עקב קרע בגומיה הקטנה בתוך המזרק - זו שעובדת קשה.
כנראה לא בוצע recall ברכב
התיקון זה החלפת מזרק\מזרקים לאלו עם מספר סידורי אחרי ה- recall - בדוק מה המספר הסידורי אצלך.
במידה ובוצע recall עדכן שנדע + חפס את זה עם פיח בקצה מעל אטם הנחושת.
עשו recall , בדקתי בחברה .
זו הגומיה החיצונית או שזו גומיה פנימית ?
עשו recall , בדקתי בחברה .
זו הגומיה החיצונית או שזו גומיה פנימית ?
שלום דור,
הגומיות שעל שרוול המזרקים אינם מפרידים בין סולר לשמן. מדובר כאמור ע"י רונלדו בגומיה אשר נמצאת בתוך המזרק עצמו. בעיקרון המזרק אינו מיועד לשיפוץ, לכן יש לרכוש מזרק חדש או משומש במצב טוב. אני אומר "בעיקרון" כי אם זה היה המזרק שלי הייתי מפרק אותו לגורמים ומחליט לבד. לא סומך על אף אחד :)
בברכה,
סולר בשמן .
מישהו מכיר ?
ב-UMI אמרו לי שהסיבה היא בגומיות בין האינג'קטור לשרוול , באתר אמרו לי שזו גומיה פנימית בתוך האינג'קטור .
אפשר לשפץ אינג'קטור ואם כן איפה או לקנות מפירוק .
היה באתר סרטון ואני לא מוצא . . .תכווינו אותי .
סולר בשמן .
מישהו מכיר ?
ב-UMI אמרו לי שהסיבה היא בגומיות בין האינג'קטור לשרוול , באתר אמרו לי שזו גומיה פנימית בתוך האינג'קטור .
אפשר לשפץ אינג'קטור ואם כן איפה או לקנות מפירוק .
היה באתר סרטון ואני לא מוצא . . .תכווינו אותי .
הי דור
זה אכן יכול להיות גם האטם בין המזרק לשרוול (אטם B בכתבה). סליחה שלא הזכרתי זאת קודם. מאוד קל להחליף אותו ומומלץ להחליף כבר את כל האטמים (על השרוולים ובין שרוול למזרק).
http://www.bitzuah.co.il/site/flash/flashDetail.asp?flash_id=1444908
בביצוע כלי עבודה מיוחדים היצרנו כלי לחלוץ את הכוסית
לבירורים טלפון
03-6871516
שלום רב
אנו בביצוע כלי עבודה מיוחדים ייצרנו חולץ דומה אך יותר משוקלל כמו בדוגמא
http://www.bitzuah.co.il/site/flash/flashDetail.asp?flash_id=1444908
לבירורים 03-6871516
ניראה כלי יפה....
אבל כבר בנינו כלי מאד דומה וחילצנו....
נקווה שלא נצטרך שוב...
ראם...
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.