PDA

צפייה בגרסה מלאה : יחס זחילה בסופה



amit_san
24-02-13, 20:52
שלום לכולם.

מחפש פתרון ליחסי העברה נמוכים בטרנספר סופה לשטח טכני. הבנתי שקיימת אופציה של טרנ. דנה 300, לא הבנתי כל כך את המתאמים, איך ניתן לסובב אותו 180 מעלות בכדי שהיציאה הקדמית תתישר אל מול הסרן הקדמי, מה עם משאבת השמן, האם קימים יחסי העברה נמוכים מ 1:4 ?

אודה להתייחסותכם,

עמית.

six 4 life
24-02-13, 22:37
מתאם ראשון - קלוקינג רינג
טבעת שמתאמת לך בין הגיר של הסופה לטרנספר הדנה 300, זה החלק הפשוט והזול בהסבה.
החלק המורכב הוא לבנות מנגנון שילוב הפוך שגם יעבוד. מה שמקשה על העסק זה שהשילוב בדנה 300 נעשה ע"י 2 מוטות דחיפים שנמצאים מעל היוק הקדמי במקור (סיקס, ביצה ימנית), ובסיבוב של 180 מעלות עוברים אל מתחת ליוק הקדמי מה שמסבך מאוד מאוד את העסק.
יש פתרונות באינטרנט כמו כבלים מאוד קשיחים, אישית קשה לי להאמין שאפשר לשלב דנה 300 עם כבל, קשיח ככל שיהיה.

דרור ברלי
24-02-13, 22:44
למה לך להסתבך?
הפתרון הקל הוא טרנספר NP241 של סופה ממוגנת. מאפשר לך להסב לקיט Low ביחס 4:1 בלי לחשוש מגזירת ציר היציאה (ציר יציאה חזק פי 2 מטרנספר 231 הסטנדרטי).
הערה: מעבר לטרנספר 241 מחייב החלפת שני הדריישפטים.

amit_san
02-03-13, 12:37
עזרתכם,

היות ואני לא שולט בשידוכים הניתנים לביצוע בין הסרנים השונים לטרנספר דנה 300, מה יכול להיות השילוב הפרקטי ביותר הניתן לביצוע בין דנה 300 לבין סרן דנה 44 כלשהו(ונדורה, CJ וכו') ?

אני כן מודע לעניין הביצה בסרנים מסויימים הנמצאת בצד נוסע, בגלל זה אני מבקש להבין קומבינציות של סרנים קדמיים(דנה 44,60) אל מול טרנספר(דנה 300 - בגלל קיט הפחתה 4:1) .

המטרה הסופית, יחסי העברה די נמוכים לצורך טיולים עם עבירות טכנית בלבד.

תודה מראש לכל מלמדי,

עמית.

shmil
02-03-13, 14:00
אם כסף אינו פקטור - חפש "atlas".

דרור ברלי
02-03-13, 14:19
אם כסף הוא לא פקטור ואטלס II חדש מהניילון בא בחשבון, אז תוכל להזמין אותו עם LOW ביחס שאתה רוצה (3:1, 3.8:1, 4.3:1) ועם יציאה לדריישפט בצד של הביצה שבסרן הקדמי המתוכנן שלך.

amit_san
02-03-13, 15:55
או קי,

אבל היות וכסף הינו פקטור, מה הנגישות לאלטרנטיבות אחרות בארץ הקודש(אני עדיין צריך לחזק את הסרן הקדמי שאולי בעתיד אפזול לכיוון ה 35") ?

riko
02-03-13, 18:12
האופציה היא דאבלר , כלומר טרנספר כפול , חפש בפורומים איך מתבצעת העבודה .
בעיקרון שני טרנספרים 231 שחותכים אחד מהם , ומייבאים ציר + פלטות מחו"ל .

-->