צפייה בגרסה מלאה : החלפת מחזיר שמן אחורי ויטרה 97 16 שסתומים ארוכה
שלום.
לאחר גניבת ריכבי (אותו דגם) רכשתי אחת נוספת .
לאחר יישור קו , נשאר לי לטפל בנזילה הרצינית יש לציין ממחזיר שמן אחורי.
רכשתי קיט למחזיר שמן אחורח של חברת FEL PRO (מומלצים).
השאלה אם לפרק לבד או לללכת לשלם במוסך - וכמה אמור לעלות העבודה (ללא החלק) .
האם מישהו ניסה בתנא עבודה ביתיים לפרק גיר לבד (אוטמאטי).
תודה.
אם מדובר על המחזיר שמן שבין המנוע לגיר, מדובר על הרבה עבודה, צריך להוריד את הגיר, להחליף את המחזיר ולהרכיב בחזרה (אם יש מיגונים אז בכלל צריך לפרק הכל ולקוות שלא נטחנה איזו הברגה בדרך) אני לא יודע מה זה הקיט הזה שקנית (שלח לינק נראה במה במדובר) אבל מחזיר שמן מקורי עולה כ-150 ש"ח. עלות העבודה לסיפור כזה צריכה לנוע סביב 800-1000 ש"ח (זה כמעט יום עבודה למוסך והשבתה של ליפט)
אם אתה חושב שבאמצעים ביתיים (ללא ליפט וג'ק) אתה מסוגל לעשות זאת לבד - בהצלחה.
רמז - במגזרים מסוימים בהם עלויות העבודה (לעיתים גם האיכות) זולה יותר ייצא לך זול בכמה מאות שקלים, אבל תחשוב לבד אם אתה רוצה להשאיר שם את הרכב ליומיים (בייחוד אחרי שגנבו לך כבר רכב אחד)
אסף
זה הלינק
http://www.fme-cat.com/PartInterchange.aspx?pn=bs40603
מוזר היה זכור לי שעבודה כזו עולה בערך 600 שקל ללא החלק.
מה צריך לעבודה בייתית ?
בוקים - יש
גק עגלה - יש
ארגז כלים - יש
השאלה למה לשים לב -
גיר אטומאטי - איך מפרקים טורק ומחזירים ?
דרייבשאפט \ תיבת העברה - לפרק ?
מה הדגשים ..
(סתם נסחף במחשבה על מה דורש הפרויקט) .
תודה
אם אתה רוצה את הספר היינס של הרכב, שלח לי ה"פ עם המייל. אני לא זוכר את הספר מכסה את הגרסא האוטומטית של הרכב. אני משוכנע ששאלת הפירוק תיענה. לגבי הכלים שיש לך, אתה צריך ג'ק שיכול להרים את הגיר מהמקום, מדובר על חלק לא קל. לגבי כלים - אני לא בטוח (ויתקנו אותי המומחים) אבל אתה צריך לדעתי קומפרסור ולדעת מומנטי סגירה.
אם הרכב משמש אותך ביום יום אז אתה חייב לפנות יום שלם לטובת העניין, אפילו סופ"ש..
באמת שווה לחסוך 800 ש"ח ולשבור את הגב? מדובר על עבודה שמוסכים מסרבים לבצע לפעמים מפאת חוסר הרווחיות אל מול כמות העבודה. אז תחשוב טוב למה אתה נכנס.
אם אתה נכנס לכזה פרוייקט צלם הכול!
שנלמד ונחכים;)
עידכון,
היום נכנסתי לשטיפת מנוע (תחתון).
מהגיר דרך תיבת העברה למנוע.
הנזילה היא בוודאות שמן מנוע (שחור )
להפתעתי לא מגיע מהחיבור בין הגיר למנוע אלא במיקום מפתיע של אזור הגיר עצמו .
למה מפתיע ? כי מדובר בשמן שחור
השאלה המתבקשת היא האם מדובר בשמן גיר שהתערבב עם שאריות של שמן מנוע ונצבע בשחור - האם לפי הריח אפשר לזהות ? מה שיטת הזיהוי.
אני לא מצליח לראות מהאטם התחתון של הגיר שום נזיל אהל על דופן הגיר יש סימנים של נזילת שמן שחור.
מה זה יכול להיות ?
תמונה שווה אלף מילים. לא רלוונטי עכשיו אחרי ששטפת אמנם, אבל אולי תצלם
ותסמן על התמונה מהיכן הנזילה.
קח בחשבון ששמן מנוע שנוזל, לא נשאר במקום. הרוח מפזרת אותו.
איזה שמן יש בטרנספר?
הוא חשוד עיקרי ..
זה בדיוק החיבור בין הגיר למנוע, את הנזילה אפשר לראות בקלות בפינה השמאלית למעלה.
שמן שחור
70482
תבדוק אם הנזילה לא מאטם מכסה שסתומים בחלקו האחורי.
זה אומר שכל אזור הדיסטרבוטור אמור להיות מלא בשמן בצמיגות דומה למה שיש למטה...
כי אם אזור מכסה השסתומים בחלקו האחורי נוזל הוא נושק לדיסטרבוטור ומשם הדרך היא למטה ישירות לגיר ...
יפה אמרת...עכשיו נותר לבדוק.:)
עידכון :
הוחלף אטם מכסה שסתומים (FOX אמריקאי.)
הנזילה מגיעה בוודאות משני מוקדים :
1 - מיסב אחורי - ניתן לראות בפתח שנמצא מתחת לגלגל התנופה המון שמן וג'אנק.
2-אטם קרטר גיר.
הבנתי שהסיכון גדול בהחלפת שמן הגיר במנועים שלא טופלו על פי הספר - הדעות חלוקות.
יש שמצדדים בעניין ואומרים שהכל מדובר בשמועות - או במקרי של סיכויים שהגירים שנפחו נשמתם היו על סף סיום חייהם גם ככה.
האם לקחת סיכון בכל זאת ולצורך החלפת שהאטם גיר גם להחליף את השמן או להחזיר את השמן הקיים (לא נשמע רעיון טוב).
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.