צפייה בגרסה מלאה : הצטרפתי למשפחת הננסים.
שלום לכולם
זה זמן רב שאני עוקב אחרי פורום סוזוקי והאנשים הטובים שנמצאים בו. לאחר שנים רבות על רכבי שטח גדולים זוללי בנזין, החלטתי לשמר את התחביב בדרך השפויה [יחסית] ביותר ולהצטרף למשפחת הננסים.
מקווה שההסתגלות תהיה קלה ככל האפשר [לא כלכך פשוט לעבור מרכב גדול וחזק לג'ימני] ושהיתרונות יאפילו על החסרונות.
והנה הדוגמן:
ג'ימני שחור שנת 2008, נקנה עם מיגון גחון וסף ונועל צמיגי מקסיס 8060.
בתכנון:
-התקנת המאקסטרק [איפה לשים אותו?? רעיונות יתקבלו בברכה].
-בניית ארגז הציוד שמופיע פה בפורום.
-הגבהה [חושב על הסט של טרייל מאסטר 2.5']
-נעילה אחורית [lockright 1510 או spartan]
-שנורקל
נתראה בשטח
אורן
[אגב אם מישהו מכיר אדם שרוצה לעשות צעד בכיוון ההפוך, הרודאו המשופר שלי למכירה:D]
7038770388
דבר ראשון, תתחדש על האוטו נראה יפה מאוד...
דבר שני, המדרגות שיש לך שם איזו חברה זו??
אלי אהרוני
26-02-13, 19:20
שתהיה בריא
צריך הרבה אומץ או לא יודע מה, כדי לקנות ג'ימיני אחרי רודאו.
או בעצם אחרי כל ג'יפ בגודל סביר.
ואני מדבר אחרי 2 ג'ימינים, טרקאן, סורנטו, טראנו ועוד כמה..
אם באמת אתה מתחבר לזה אז שיהיה לך בכיף ידידי וסע בזהירות.
מה שבטוח - בשטח - אתה תיהנה מהקלילות שהגמד הזה עובר כל דבר. אבל רק אם הוא נעול אחורה.
לדעתי זה צריך להיות הדבר הראשון - לפני הכל.
אחלה ערב
נעילה אחורית לוקרייט יש להמון נסיון טוב איתה.
כך בחשבון את ההשלחות של נעילה אחורית קבועה.
בהצלחה עם הגמד והרבה טיולים!!
תתחדש
גם יש נעילה קבועה כי המחיר הכי נוח ואמינות טובה יותר . ההשלכות הם חריקות גלגלים במיוחד על בטון בסיבוב איטי במקום . החלקה על כביש רטוב אם לא ניזהרים
בלאי מוגבר לצמיגים אחוריים . ועדיין אני חושב שזה כדאי כי זה שיפר את העבירות משמעותית.
היי אורן - אני מכיר אותך עוד מהפורום איסוזו השני.
אם תצטרך עזרה, כולל בייבוא שיפורים וכו' לרכב אתה מוזמן לשאול.
האוטו הוא ידני או אוטומט?
שגיא שלום קוראים לי שמעון ואני בעל גאה של ג'ימיני 2010 אוטומטי מעוניין לשמוע מה השיפרים שיש . אני חורש את האינטנט ולא מצאתי שום מציאה .
תתחדש!
הטרייל מאסטר זאת בחירה מצויינת להגבהה! הכי טובה שקיימת בשוק בטווח המחירים.
נעילה אחורית תשים לוקרייט והכל יהיה טוב, תשמע קצת תיקתוקים, יהיה לך חופש קטן בN לD וזהו.
את המקסטראק שהיה לי שמתי על ריצפת הרכב במגעת שעולה למעלה שממנה יוצאת הידית של הגיר.
אבל יש לי כמה חברים שהתקינו בדש-בורד (על ידי הורדת השעון, שיוף קצר וזהו, כרגע, זה המיקום שיש לי בסמוראי ואני מאוד מרוצה.
לכל שאלה מענה בקשה אתה מוזמן לפנות אליי בפרטי :]
תודה לכולם.
שגיא, אכן אנחנו מכירים מפורום איסוזו. הרכב הוא אוטומט.
ניבו, אשמח להסבר על מיקום המאקסטרק, או בעיקר תמונות ממי שהתקין. הרעיון הראשון באמת היה להתקין משמאל לרגלי הנוסע על דופן תעלת הגיר, ולהשתמש בברגים שמחזיקים את כיסוי הפלסטיק [מסביב לידית ההילוכים] לקיבוע פלאח בצורת ח' שמחזיק את המכשיר.[כך היה ברודאו]. היום כשנגשתי למלאכה גיליתי שלא ברגים ולא נעליים. מדובר בקליפסים מפלסטיק עם ראש שנראה כמו בורג פיליפס. אפשר לתבוע את סוזוקי על הטעייה? :confused:
א"כ נדדה המחשבה אל מתחת למערכת , במקום השעון כמו שאמרת, כך היה בטרופר בשעתו. אילו שיופים יש לעשות שם כדי שזה יכנס? יש שם שני פלאחים בצדדים שאפשר לקבע איתם את המכשיר?
תודה לכולם על העזרה, אמשיך לעדכן
אתה משייף את המסגרת פלסטיק שיש לך (שאליה מתחבר הרדיו דיסק למעשה, במידה ואין לך דאבל דין) על מנת להכניס ב"בכוח" את המכשיר בין הרווחים.
שוב פעם, ככה זה בסמוראי, אני משער לעצמי שבג'ימני זה אותו הדבר לפי מה שראיתי.
בהצלחה!
שאלה נוספת. האם בסיס המושב האחורי מתרומם/מתקפל באיזה אופן? או שהקיפול היחיד הוא של המשענות?
נראה לי שהוא מתקפל.... תראה בתמונה...
https://lh3.googleusercontent.com/-7rXlneY18Lg/US7xnhQa26I/AAAAAAAAF2M/yVoiFReUCSA/s682/313360_4358295604808_699833357_n.jpg
איל
אי-שם, להראות תמונה כזאת למישהו שמחפש עכשיו ג'ימני (אהם... נניח... אני) זה כמו לקחת אישה שמתקשה להרות לחדר יולדות.
יש לך ג'ימני שנת 2008, רק המשענת מתקפלת למטה אבל אתה יכול להוציא את המושב (הוא תפוס עם שני קליפסים, זה סה"כ ספוג, משיכה והוא בחוץ) ואז מתי שאתה מקבל את המשענות הן ניהיות ישרות על הבודי ולא בזווית.
stavamrosi
01-03-13, 09:15
איל, רק לידיעתך, הבחור עם הגימני המקופלת מאושפז במצב בינוני עם שברים.
אם התעניינת כמובן בשלומו! ולא צחקת על גבו.
תהיו בריאים, תהנה עם הרנגלר החדש...
ושבת שלום
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.