צפייה בגרסה מלאה : כיוון פרונט ומשולשים. יש קשר?
לפני כשבועים הכנסתי את הרכב לכיוון פרונט. זה היה דיי ברור שצריך וגם בבדיקה לפני הקניה אמרו. בוצע כיוון פרונט הוחלף תפוח וזרוע פגומים. אחרי משהו כמו 50 קמ של נסיעה מצטברת התחלתי להרגיש שבכל בלימה הרכב מושך חזק ימינה. גם לוחצים על הדוושה במצב עמידה. די מהר פירקתי גלגל ימין וגיליתי ששני הברגים שתופסים את המשלוש לשלדה פתוחים לחלוטין. העסק חוזק והכל בא על מקומו בשלום. השאלה היא האם זה נגרם על ידי הכיוון או שסתם מדובר בצירוף מקרים? האם יש טעם לחזור למכון ולבדוק שוב כיוון?
היה נבון לתת יותר פרטים כמו - איזה רכב ואיזה משולש . אם אני צריך לנחש - אז כן, כיוון פרונט עשוי לדרוש גם הוספת או הורדת שימסים בין המשולש העליון לשלדה ואז כמובן משחררים ברגים .
חשבתי שאין קשר לאיזה דגם רכב מדובר כל עוד זה מתלה נפרד לא חי. הרכב- פגרו q
לא קשור לכיוון פרונט, אבל במידה והתעסקו עם המשולשים, או החליפו בוקסות אכן יש לשוב ולחזק אחרי כמה מאות קילומטרים
אחרי 50 קמ נשמע לי מוזר, בגדול הברגים האלה לא משתחררים סתם, גם אם טטחן אמאמא של שטח
ירון
יתכן וזה המצב כי הבעלים הקודמים אכן אמר שהמשולש יחסית חדש
נכנסתי למכון שבו עשיתי את הכיוון פרונט. המשולש המדובר הוא אכן זה שפורק בכיוון. הבעלים טוען שזו מחלה ידועה. כרגע הם החליפים לי את הברגים בחדשים...
מחלה ידועה של העובד שלו ששוכח לסגור ברגים?
או של הפאג'רו שאוהב "לפתוח" אותם?
אם היה מדובר על הברגים של התותבים-אז יכול להיות, אבל הברגים שמחברים את המשולש לשלדה-אין סיכוי שיפתחו מעצמם אם הודקו כראוי.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.