צפייה בגרסה מלאה : מה ההיגיון מאחורי סידור האגזוז בסופה?
סופת המדבר
02-03-13, 21:24
אני שם לב שכל פעם שאני חוזר מטיול אני מרגיש כאב ראש קטן כאילו נסעתי יומיים רצוף
חשבתי אולי זה מהרעש של האגזוז דוד ספידרקס+ הרדסים רעש שלא מבייש משאית (אני דווקא אוהב את הרעש)
אבל חשבתי אולי להאריך את הצינור של האגזוז שהיציאה שלו תעבור ממתחת לדלת נהג
אל אחורי הגיפ שתופנה לכיוון אחורה כמו כל רכב רגיל
מה החסרון בזה? למה לא ''חשבו'' על זה באורגינל? האם לדעתכם זה ישתיק את הרעש (שאני לא רוצה שהוא יישתנה)?
קודם כל חשבו על זה בעבר . ככה זה היה ועדיין קיים ב-cj .
האגזוז רץ לאורך הגיפ בצד הנהג והולך אחורה .
בסופה הוא חייב לעבור מצד הנהג לצד הנוסע , בעקבות הדריישפט הקדמי שהוא בצד נהג , וכמובן יציאת הטרנספר לצד הנהג .
זה שהאגזוז יוצא הצידה לפני הגלגל האחורי זה לדעתי יתרון , גם של גזים חוזרים וגם לטיפוס מעל מכשול , כאשר האגזוז יוצא אחורה נראה לי שהרבה גזים חוזרים בחזרה לתוך הגיפ , וגם לעיתים קורה שבניסיון לעלות מכשול האגזוז האחורי יכול להתקע בהרבה דברים .
ב-cj שני בונה עכשיו , הרצתי את האגזוז מסעפת הפליטה לאורך הגיפ בצד הנהג , ובניתי יציאה כמו שבסופה , שהאגזוז יוצא הצידה לצד הנהג ממש לפני הגלגל האחורי .
snirjeepdreamer
02-03-13, 22:48
אצלי בנה ארז מ"ארז אגזוזים" מראשל"צ (בחור מוכר וידוע בתחום) אגזוז מלא מסעפת הפליטה , לרבות דוד, שיוצא אחורה ממש בקו הטמבון האחורי. עד כה לא ראיתי אף חיסרון.
בענייני עבירות סביר להניח שיגע משהו אחר לפני האגזוז.
התוצאה: שקטה יותר ואין השפעה על ביצועי המנוע.
אני קרוב אליך גיאוגרפית, אתה יכול לבוא, לראות ולשמוע
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.