Saar
03-03-13, 13:24
הי
יש לי נזילת שמן מהברך שמחברת את פילטר השמן לבלוק המנוע.
קניתי את האטמים המתאימים בינוביץ, מסתבר שזה לא כמו בסופה וזה לא מתאים, למרות שחיצונית זה נראה אותו הדבר.
הסבר:
משום מה אין אצלי גומיה בין הברך לבלוק.
זה נראה שיש מקום לגומיה כזו (הגומיה מינוביץ נכנסת לחריץ בהיקף הברך) אבל, בבלוק יש מעין בליטה שנכנסת למקום בו נמצאת הגומיה (לשם הבהרה, גומיה= O רינג במקרה הזה :) )
כלומר, כאשר סוגרים את החלק למקום, הוא לא נכנס עד הסוף כיוון שיש לו O רינג בדרך...
המצב שנוצר הוא שיש מספר מילימטרים (2-3) של O רינג בין הבלוק לברך, זה לא היה קודם, הבליטה בבלוק נכנסה בדיוק למגרעת בברך ועד לפני מספר חודשים זה גם היה אטום איכשהו.
והשאלה, מה עושים עם זה? האם מוותרים על ה O רינג (שלא היה במקור) ואוטמים את היקף הברך עם RTV?
האם הבעיה בכלל בשני ה O רינגים הפנימיים?
הצעות יתקבלו בברכה...
תודה,
סער
יש לי נזילת שמן מהברך שמחברת את פילטר השמן לבלוק המנוע.
קניתי את האטמים המתאימים בינוביץ, מסתבר שזה לא כמו בסופה וזה לא מתאים, למרות שחיצונית זה נראה אותו הדבר.
הסבר:
משום מה אין אצלי גומיה בין הברך לבלוק.
זה נראה שיש מקום לגומיה כזו (הגומיה מינוביץ נכנסת לחריץ בהיקף הברך) אבל, בבלוק יש מעין בליטה שנכנסת למקום בו נמצאת הגומיה (לשם הבהרה, גומיה= O רינג במקרה הזה :) )
כלומר, כאשר סוגרים את החלק למקום, הוא לא נכנס עד הסוף כיוון שיש לו O רינג בדרך...
המצב שנוצר הוא שיש מספר מילימטרים (2-3) של O רינג בין הבלוק לברך, זה לא היה קודם, הבליטה בבלוק נכנסה בדיוק למגרעת בברך ועד לפני מספר חודשים זה גם היה אטום איכשהו.
והשאלה, מה עושים עם זה? האם מוותרים על ה O רינג (שלא היה במקור) ואוטמים את היקף הברך עם RTV?
האם הבעיה בכלל בשני ה O רינגים הפנימיים?
הצעות יתקבלו בברכה...
תודה,
סער