התחברות

צפייה בגרסה מלאה : בולם אחורי - פרוקומפ MX6 - מונוטיוב - מה הסיפור שלו? נשבר 4 פעמים



יורם-דרומי
09-03-13, 17:19
בג'יפ שלי מותקנים בולמים מתוצרת פרוקומפ,
רכשתי 4 יחידות ביאנוביץ אחרי שהקודמים עשו את שלהם בנאמנות יותר מ-5 שנים,
במהלך שנתיים נשברו לי 4 בולמים מאחור

היום זו הפעם הרביעית
הבולם מתוצרת פרוקומפ - דגם מונוטיוב - MX6
מק"ט 6031

יש לי במפסטופ מאחור- כך שהבעיה לא בגורם הזה

מה יכול להיות??
בבולמים הקודמים לא קרה דבר - עבדו טפו טפו

למישהו יש "ניסיון" במצב דומה?
תודה
יורם

נמרוד
10-03-13, 15:27
זה לא הבולם (כל בולם), זה משהו בהתקנה או בסביבת העבודה שלו. הם נסגרים עד הסוף, או נפתחים עד הסוף, או שמשהו גורם לכוחות צד. מה בדיוק נשבר, איך ואיפה, באילו נסיבות, אם יש תמונות מה טוב.

asafk
10-03-13, 21:18
בולם אחורי ימני?

אסף.

יורם-דרומי
20-03-13, 22:23
בולם אחורי ימני?

אסף.
כן
בולם אחורי ימני
סביר שצריך לתחום אותו ברצועה בולמת שלא יפתח עד הסוף

אייל67
22-03-13, 17:12
מה מיוחד באחורי ימני ההופך אותו "מועד לפורענות" ?

אייל

asafk
22-03-13, 21:09
מתצפיות שלי על ג'יפים מוגבהים, הבולם האחורי ימני סובל מעומס בכיוון הלא נכון כתוצאה מתזוזת הסרן הצידה עם תנועת המתלה, בגלל הפנהרד.
ראיתי את זה גם בגראנדים וגם ברנגלרים.
לכן ניחשתי שזה הבולם.

אסף.

ד ו ר ו ן
22-03-13, 21:50
עם הסרן זז הצידה ברדיוס של הפנהרד, גם הבולם השני עובד ״עקום״, למה דוקא הימיני קורס?

אייל67
22-03-13, 22:09
ובהמשך לזאת, מההסבר אני מבין שזה לא תקף ל- WJ שבו אין פנהרד אחורי, אלא A לינק?

אייל

עתיד
24-03-13, 14:38
בגלל זה כמו שאמרתי להמון אנשים, שמגביהים רכב אסור אסור אסור להאריך מוט פנהארד, אלא צריך להנמיך את התושבת העליונה (זאת שיורדת מהשלדה)
זאת דוגמא לשיטה אחת לעשות זאת :
71470

-->