צפייה בגרסה מלאה : Article: פרויקט: פגוש אחורי לגראנד צ'רוקי ZJ
עידו לוריה
18-03-13, 09:05
ניתן לצפות בעמוד זה ב-http://www.jeepolog.com/forums/content.php?r=2901-%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%99%D7%A7%D7%98-%D7%A4%D7%92%D7%95%D7%A9-%D7%90%D7%97%D7%95%D7%A8%D7%99-%D7%9C%D7%92%D7%A8%D7%90%D7%A0%D7%93-%D7%A6-%D7%A8%D7%95%D7%A7%D7%99-ZJ
אלוף, אסתטי ויפה.
כרגיל, אני נאלץ להגיד.
שתי שאלות - היכן ידית הפתיחה, ומהו העיגול השחור מימין לרסיבר.
WOW!
אם אתה צריך דוגמן מדידות ל-JK תרגיש חופשי.
אני אעשה לך מחיר .... :)
נראית עבודה מקצועית וטובה.
יפה מאד!
שאלה:
כרגע הגלגל הרזרבי רחוק יחסית מהציר וזה מעלה את העומס עליו מבחינת המשקל.
האם לא היה עדיף להפוך את ציר הפתיחה ובכך לקרב את הגלגל הרזרבי לציר או לחלופין "להזיז" את הגלגל לכיוון הציר כפי שהוא כרגע?
motorica.net
18-03-13, 10:40
תענוג צרוף לראות כל עבודה של עידו.
כל הכבוד.
boaz avrahami
18-03-13, 11:42
זכיתי שיש לי חבר כזה!
אוהב אותך עידו ומתמוגג ממה שבנית לי. אין מילים לתאר כמה!
לשמיל, העיגול השחור משמאל לרסיבר הוא שקע החשמל לנגרר.
ידית הפתיחה היא הכפתור שנמצא בחלק העליון של הפינה השמאלית בפגוש.
מתקן המספר במקור התבסס על פנס גדול שקיבלתי מאסף קציר( תודה אסף) אבל הוא היה קצת גדול מידי ובנתיים הוחלף לשני פנסי לד קטנים ויפים.
לצפריר, כשהמתקן סגור אין משמעות והעומס מתחלק יפה בין ימין לשמאל.
כשהוא פתוח אז יש עומס שנופל על שני מיסבים שכל אחד מהם בנוי לסחוב כמה טונות כך שהגלגל לא מזיז להם.
מבנה הפגוש סימטרי כך שעידו יכול לבקשת הלקוח להפוך את הצד של המיסבים עם הנעילה בזמן הריתוך.
אני רציתי פתיחה מצד שמאל לימין משיקולי נוחיות תפעולית וגלגל בצד שמאל בשביל להשאיר שדה ראיה בחלון האחורי כאשר אני מסתכל אחורה מכסא הנהג.
עידו לקח בחשבון לקוחות שירצו אחרת והתכנית נבנתה בהתאם.
עידו לוריה
18-03-13, 14:53
חברים המון תודה אני מאוד מעריך את הערכה שלכם .
איל צפה פגיעה , אבל הנחה לא נשמע טוב אני רוצה מחיר שחיטה :)
עידו
זכיתי שיש לי חבר כזה!
אוהב אותך עידו ומתמוגג ממה שבנית לי. אין מילים לתאר כמה!
לשמיל, העיגול השחור משמאל לרסיבר הוא שקע החשמל לנגרר.
ידית הפתיחה היא הכפתור שנמצא בחלק העליון של הפינה השמאלית בפגוש.
מתקן המספר במקור התבסס על פנס גדול שקיבלתי מאסף קציר( תודה אסף) אבל הוא היה קצת גדול מידי ובנתיים הוחלף לשני פנסי לד קטנים ויפים.
לצפריר, כשהמתקן סגור אין משמעות והעומס מתחלק יפה בין ימין לשמאל.
כשהוא פתוח אז יש עומס שנופל על שני מיסבים שכל אחד מהם בנוי לסחוב כמה טונות כך שהגלגל לא מזיז להם.
מבנה הפגוש סימטרי כך שעידו יכול לבקשת הלקוח להפוך את הצד של המיסבים עם הנעילה בזמן הריתוך.
אני רציתי פתיחה מצד שמאל לימין משיקולי נוחיות תפעולית וגלגל בצד שמאל בשביל להשאיר שדה ראיה בחלון האחורי כאשר אני מסתכל אחורה מכסא הנהג.
עידו לקח בחשבון לקוחות שירצו אחרת והתכנית נבנתה בהתאם.
תודה!
שוב, נראה נפלא! החלום שלי לעשות כזה לטרופר שלי.
morankabesa
18-03-13, 17:13
++1 מדהים !
עידו לוריה
18-03-13, 17:17
תודה .
עידו
טמבון מהיפה שראיתי לרכב כזה,מתי רואים לגראנדwj
עידו לוריה
18-03-13, 23:03
תודה , יש באופק הלא רחוק טמבון ל -WJ .
עידו
עידו.... איזה כיף לראות כאלה מוצרים....סחתייקה על התכנון והביצוע...
בועז.... תבוא לקפה אני מת לראות את התוצאות הסופיות בעין ...
תתחדשו
שאול
הכל סבבה
רק זה ממש כתבה פירסומית
כתבה מאת עידו לוריא על עבודה של עידו לוריא הכי טוב שיש וכו..
לא מכיר אבל רצוי קצת צניעות וגם גילוי נאות
החברה במערכת עורכים את הכתבה, הרבה פעמים המבוא\תחילת הכתבה נכתב על ידם, אני די בטוח שעידו לא כתב את המחמאות הללו, ממה שיצא לי להכיר אותו על גבי הפורום הוא די צנוע
ולכתבה, נראה לא פחות ממצויין!
אם לא הבנת, הכתבה של עידו מתחילה מהשורה החמישית, ההקדמה שייכת למערכת ג'יפולוג.
אוקיי זה באמת היה קצת משונה לראות את זה (רק מהיכרות בפורום)
צט'ערת
עידו לוריה
19-03-13, 14:30
תודה על המחמאות .
דידו הכן זו כתבה שלי אבל כל קטע הפתיחה הוא של המערכת , ההתנצלות מתקבלת :)
עידו
לסקול את המערכת באבנים...
עידו לוריה
19-03-13, 15:22
רק תגיד מתי ואיפה ;)
עידו
סוזי המשתוללת
19-03-13, 15:39
האמת צריכה להאמר
התמונות עושות עוול לפגוש ,צריך לראות אותו בעיניים כדי להעריך את האיכות
כבר ראיתי עבודות של טובי הבונים בארץ אבל הפגוש הזה by far נותן לכולם בראש
מלאכת מחשבת של תכנון וביצוע , ללא קיצורי דרך גם לא באיכות החומרים
שאפו..
לגבי המתי והאיפה- כפר יהושוע, מתי שנח לך...
מר לודוויג, יש לך מצלמה, אתה יודע לצלם ואתה גר באזור- איך שאני לא מגלגל את זה בראש 1+1 יצא לי 2
סביון
boaz avrahami
19-03-13, 16:35
אני לא רוצה להפריע לכם בצילומים אבל למען האמת כבר די הרבה שנים לא גר בבית שערים.
סוזי ראה את הפגוש בזכות פגישה מקרית שלנו ברמת הגולן.
למען האמת סביון, אני גר הרבה יותר קרוב אליך.... :)
עידו לוריה
19-03-13, 17:50
סוזי תודה , לגבי הצילום תפנה לבועז יש לו מצלמה מעולה אבל הצלם איך לומר לא משהוא ;)
עידו
מצטער לקלקל אבל...
הפגוש יפיפה אבל לא כותבים Rcing, צריך להיות Racing.
אלא אם כן זאת התחכמות לשונית כלשהיא.
עידו לוריה
19-03-13, 19:42
תודה .
זו טעות מצערת שלי ( הדיסלקציה השתלתה עלי לרגע קריטי ) :) טוב לפחות יש תרוץ זה אב טיפוס ;)
עידו
boaz avrahami
19-03-13, 20:56
טוב, עידו, הפסדת בהתערבות חחח....
יש סיפור קטן מסביב...
כשזה הגיע מהלייזר אני ישר קלטתי ועידו התערב איתי שאף אחד מלבדי לא ישים לב והתלבטנו אפילו עם לחתוך מסביב ולשתול בריתוך פלטה חדשה עם כיתוב נכון.
בסוף זה נשאר כך ולי יש פריט לאספנים ;)
במודל הממוחשב זה תוקן כבר.
כל הכבוד על העין החדה.
עידו לוריה
19-03-13, 22:45
טוב, עידו, הפסדת בהתערבות חחח....
יש סיפור קטן מסביב...
כשזה הגיע מהלייזר אני ישר קלטתי ועידו התערב איתי שאף אחד מלבדי לא ישים לב והתלבטנו אפילו עם לחתוך מסביב ולשתול בריתוך פלטה חדשה עם כיתוב נכון.
בסוף זה נשאר כך ולי יש פריט לאספנים ;)
במודל הממוחשב זה תוקן כבר.
כל הכבוד על העין החדה.
נו זכית והההההההההההפרס ....... בטמבון פריט לאספנים בייצור מיוחד :p
עידו
boaz avrahami
20-03-13, 08:49
בערך 35 קילו ללא הגלגל
עידו לוריה
20-03-13, 17:54
בועז עשית לו דיאטה :)
לפחות במודל הממוחשב הוא שוקל 46.5 ק"ג לא כולל הגלגל .
עידו
כל הכבוד על העין החדה.
עזוב את מחלת הפרפקציוניזם שלי, בקריאה ראשונה קראתי Armadildo Racing....
עידו - שלא תגיד שלא החמאתי לך פעמיים על אותו הדבר..
אז כל הכבוד על התכנון והביצוע, זה נראה ממש טוב על הרכב וגם העבודה נקייה ומקצועית.. שאפו!!
עידו לוריה
21-03-13, 17:22
עידו - שלא תגיד שלא החמאתי לך פעמיים על אותו הדבר..
אז כל הכבוד על התכנון והביצוע, זה נראה ממש טוב על הרכב וגם העבודה נקייה ומקצועית.. שאפו!!
די ... תמשיך :)
תודה .
עידו
צר לי שדעתי שונה משל שאר המגיבים, התלבטתי אם לכתוב בכלל אבל החלטתי שכן.
בעיניי הטמבון לא יפה והפרופרציות שלו לא טובות, בטח מהצדדים. גם הצביעה האפורה לא משתלבת.
גם הבורג הבולט שם לא מוסיף.
לגבי השגיאה בכיתוב - קורה אבל לא היה צריך להגיע לידי מוצר מוגמר ועוד מצולם לפורום כזה מכובד.
בכלל, כדאי שכל בעלי הסדנאות יפנימו שעם כל הכבוד להם ולתוצרתם האוטו שלנו אינו לוח מודעות שלהם ורובנו ״מתבאסים״ מכל הכיתובים הגרנדיוזים האלה, ובטח ובטח כשהם בחריטה וכשאי אפשר להסירם.
נקודות הזכות הן שהוא נראה מאסיבי ובנוי בצורה איכותית ומשיג את המטרה לפחות במובן הזה.
עכשיו אני בטוח שהטמבון הבא יהיה יפה יותר!
חג שמח
דנדן
עידו לוריה
22-03-13, 13:39
למה צר לך , יש מקום לכול דעה גם עם זה לא דעת הרוב .
יופי זה דבר סובייקטיבי כך שעל זה אין וויכוח .
לגבי השגיאה , עם לא הבנתה זה לא לקוח והוא היה מוכן לקבל את השגיאה הזו , לגבי זה שהגיע לפרום הזה עם השגיאה את זה אני מוכן לשלם בשמחה :)
לגבי הכיתוב זה היתה בקשה של הבחור , מה גם שבתור קלינט אתה יכול לבקש לפחות אצלי מוצר בלי הכיתוב .
עידו
boaz avrahami
22-03-13, 14:13
כמו שעדו כבר כתב טעם הוא דבר סובייקטיבי.
ככה בדיוק רציתי את הפגוש שלי...
אני מוכן להרחיב טיפה בשביל לשתף את כולם בתהליך בחירת העיצוב.
בחלק האחורי יש מיכל דלק ולכן במרכז הפגוש חייב להיות נמוך בכדי לכסות אותו.
אם שומרים בצדדים על אותו רוחב כמו מאחור אז הפגוש לטעמי נראה מגושם ולא הולם את הרכב.
יש יצרנים שמייצרים נמוך בצדדים ואני ממש לא אהבתי את העיצוב הזה. למשל הנסון.
יש יצרנים אחרים עם עצוב דומה לשלי שאני מאוד אוהב למשל קווין...
לגבי הבורג הבולט-
שברתי את הראש ולא הבנתי על איזה בורג אתה כועס... אין ברגים בולטים.
לגבי השגיאה , עם לא הבנתה זה לא לקוח והוא היה מוכן לקבל את השגיאה הזו
עידו
גם אני רוצה להיות ״לא לקוח״ !
יש אפשרות ?
מצידי תעשה לי כיתוב באמהרית עם שגיאות כתיב
למה צר לך , יש מקום לכול דעה גם עם זה לא דעת הרוב .
יופי זה דבר סובייקטיבי כך שעל זה אין וויכוח .
לגבי השגיאה , עם לא הבנתה זה לא לקוח והוא היה מוכן לקבל את השגיאה הזו , לגבי זה שהגיע לפרום הזה עם השגיאה את זה אני מוכן לשלם בשמחה :)
לגבי הכיתוב זה היתה בקשה של הבחור , מה גם שבתור קלינט אתה יכול לבקש לפחות אצלי מוצר בלי הכיתוב .
עידו
יפה כתבת. אכן סוביקטיבי ולמען הגילוי הנאות אציין שאני ״פדנט דפוק״.
שמח לשמוע שניתן לקבל אצלך מוצרים גם ללא כיתוב. ישנן סדנאות ש״חורטות״ (תרתי משמע) את שמותיהן מבלי יכולת להסיר...
שמעתי עליך רק דברים טובים ומאחל לך המון הצלחה.
דנדן
כמו שעדו כבר כתב טעם הוא דבר סובייקטיבי.
ככה בדיוק רציתי את הפגוש שלי...
אני מוכן להרחיב טיפה בשביל לשתף את כולם בתהליך בחירת העיצוב.
בחלק האחורי יש מיכל דלק ולכן במרכז הפגוש חייב להיות נמוך בכדי לכסות אותו.
אם שומרים בצדדים על אותו רוחב כמו מאחור אז הפגוש לטעמי נראה מגושם ולא הולם את הרכב.
יש יצרנים שמייצרים נמוך בצדדים ואני ממש לא אהבתי את העיצוב הזה. למשל הנסון.
יש יצרנים אחרים עם עצוב דומה לשלי שאני מאוד אוהב למשל קווין...
לגבי הבורג הבולט-
שברתי את הראש ולא הבנתי על איזה בורג אתה כועס... אין ברגים בולטים.
בועז אהלן,
קודם כל, תתחדש!
מהתמונה שהעלתם נראה שיש בורג בולט או עגול בצד... לפחות זה מה שהבנתי ובאמת התפלאתי למה הוא שם ואם בכלל צריך אותו?
לדעתי הסובייקטיבית צביעה כהה תייפה את המוצר דווקא והייתי מאזן מעט ומנסה להוסיף מגיני בוץ כדי לחבר ויזואלית בין הפגוש לפח הכנף שעכשיו נותר חשוף.
ביי
boaz avrahami
22-03-13, 19:37
אהלן דן-דן,
הצביעה של הפגוש היתה נסיונית.
רציתי אפור מעט שונה אבל היה לי לחץ של זמן והתפשרתי על מה שהיה בקו הצביעה באותו רגע.
בעתיד אבצע ניקוי חול וצביעה מחדש - בגוון אפור שונה שלטעמי האישי הכי יפה על האוטו שלי.
הבורג שאתה רואה בצד, הוא בורג ראש שקע ואינו בולט מהפגוש.
הוא פשוט לא נשלח לצבע בגלל שהוא נוסף בהמשך ( נוגע לאב הטיפוס בלבד).
אגב, הפגוש הנוכחי הוא היחידי שאני מכיר לרכב הזה שאינו קודח בפח המרכב על מנת ליצב את החלק הקדמי.
כל היצרנים האחרים שבדקתי קודחים בפח וגם שמים ברגים בולטים.
מבחינתי לקדוח במרכב לא בא בחשבון ועידו הזיע בשביל למצוא פתרון אלגנטי לעניין.
דבר אחרון, מה שאתה רואה בכנף זה פלסטיק הפנימי המקורי של הכנף שלא היה לי עדיין אומץ לחתוך.
פחים לא חותך ולא קודח כי זה גורם לריקבון.
עידו לוריה
22-03-13, 20:25
גם אני רוצה להיות ״לא לקוח״ !
יש אפשרות ?
מצידי תעשה לי כיתוב באמהרית עם שגיאות כתיב
בטח אתה מקבל שגיאות באיזה שפה שתבחר אני מקבל תשלום באיזה צורה שאני יבחר ;)
עידו
אפשר למשל להכין את אותו הפגוש לשברולט בלייזר:confused:
עידו לוריה
26-03-13, 18:36
אפשר להכין פגוש לכול רכב , הפגוש הנ"ל לא מתאים לשברולט בלייזר .
עידו
ron.yardenay
27-03-13, 01:32
עבודה יפה מאוד!!
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.