צפייה בגרסה מלאה : קיט הנמכה לציריות
כשמגביהים גרנד ויטרה (קצר מהדגם הישן) 2.5 אינץ׳. מה הבולמים ומה הקפיצים המומלצים בשביל זה? והאם צריך קיט הנמכה לציריות מקדימה (לא יודע בדיוק איך קוראים לזה, אבל משהו שקשור לזווית של הציריות) או שפשוט מחליפים בולמים וקפיצים? משהו נוסף שצריך לעשות?
מצטער שאני שואל על נושא חרוש, פשוט שמעתי דעות לכאן ולכאן, ואשמח לתשובה חד משמעית.
המון תודה, יורי.
סופת המדבר
19-03-13, 20:32
יש שתי תושבות שמנמיכות את ה''סרן'' הקידמי ככה שתיהיה פחות זוית לציריות
וצריך לעשות את זה או שרק מהגבהה של 3 אינץ׳?
לאחר ההגבה עשית כיוון פרונט? מה אמרו לך במכון פרונט?
מה מצב זוית הצריות אצלך?
בדרך כלל בהגבה של 2" אין בעיה עם
עוד לא עשיתי, אני מתכנן לעשות. השאלה היא מה דרוש לעשות כשמגביהים את הרכב 2.5. האם צריך לעשות משהו מעבר לכיוון פרונט?
ולפי מה שאני מבין, מאחורה יותר פשוט להגביה ממקדימה, האם אפשר לעשות 3 מאחורה ו2.5 מקדימה?
אפשרי (ייתכן ותצטרך ספייסר לדרייבשאפט האחורי)
סופת המדבר
20-03-13, 07:40
בזמנו שהגבהתי את הויטרה ב4-5 ס'מ לא הנמכתי את הביצה הקידמית
אבל לקחתי בחשבון את הזוית שהצירייה תקבל בפתיחת מהלך(כמה שהגלגל יפתח ככה הצירייה מקבלת יותר זוית)
כי אם היא תגיע לסוף מהלך שלה מבחינת הזוית אז היא ישר תשבר כמובן
מומלץ להנמיך את הסרן כדאי להחזיר את הציריות למצב כמה שיותר מקורי
בהגבה של החלק האחורי אל תשכח לנתק את הצינור ברקס מהחיבור שלו לבודי מעל הסרן
וכמובן גם מקדימה לאות בפתיחה שהצינורות ברקס לא מתוחים
הקיט שמנמיך, זה רק של קלמיני מה שלא ניתן להשיג בנפרד, או שיש עוד כאלה? כי שמעתי על בחור שמוכר, ולמרות שאני לא מתכוון בזמן המאוד קרוב לבצע את ההגבהה, אם לא ניתן להשיג כזה אקנה עכשיו ואשמור.
את קיט ההנמכה אתה יכול למצוא באתרים בחו"ל.
אם אתה מגבהה ב 3" מאחור תצתרך ספייסר לדריישפט או להאריך אותו.
תצתרך גם הנמכה לתפוח שיושב על המשולש שמתחבר לסרן האחורי.
בכיון פרונט צריך להחליף את הברגים של הבולם הקדמי לברגים אקצרניים, בדרך כלל יש אותם במכון פרונט.
מה סדר הגודל של העלות של הזמנת קיט הנמכה כזה מחו״ל?
תראה כאן:
http://www.bits4vits.co.uk/store/grand-vitara/front-axle-drop-brackets-grand-vitara/prod_311.html
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.