צפייה בגרסה מלאה : כיוון הגה סוזוקי ג'ימני
שבת שלום וחג שמח.
ההגה נחוץ כיוון (הרכב לאחר הגבהה) כלומר שהרכב נוסע ישר ההגה עצמו עקום. אין משיכות כך שלא מדובר בכיוון פרונט אלא רק כיוון של גלגל ההגה עצמו.
כיצד אני מבצע זאת? האם דרך תפוחי ההגה או דרך מוטות ההגה בחיבור שלהם אל המסרק? או דרך גלגל ההגה עצמו כלומר הוצאה שלו ומיקום שלו מחדש?
תודה.
סופת המדבר
22-03-13, 18:20
יש מוט הגה שיורד מהתיבת הגה לכיוון הגלגל
את המוט הזה אתה צריך לכוון
תגיע למצב שאתה חונה את הרכב שהגלגלים ישרים
ואז בכיוון של המוט גלגל ההגה כבר יתפוס את המקום שלו רק שההגה לא יהיה נעול
כמובן שיקח לך איזה שתיים שלושה כיוונים עד שתגיע למצב ישר
רק שים לב, אם יש לך כרית אויר, שגלגל ההגה לא יחרוג בטעות ממס' הסיבובים
הרגיל שלו. מה שאומר, שאם אתה מנתק אותו, אסור לך לסובב אותו יותר מתחום של חצי סיבוב.
תקרא תגובות 11-12 כאן
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=42994
זה מכיל את פירוט כל התהליך שבסופו יאפשר לך להחזיר את גלגל ההגה ממורכז.
אם אתה מאזור מרכז וצריך חולץ אני יכול להשאיל לך
או שתבנה לך אחד
http://www.jeepolog.com/forums/content.php?r=1587-jeepolog-archive
אז לא הבנתי, אני כן אמור להוריד את ההגה עצמו וליקבוע את המיקום שלו מחדש? או שהכיוון נעשה דרך המוט בתא המנוע שמיתחבר לגלגלים כמו שציין סופת המידבר?
מפירוק והרכבת ההגה ממורכז
סופת המדבר
23-03-13, 08:48
אתם רציניים?
למה לפרק את ההגה ?
יש את המוט שציינתי ויש לו אפשרות כיוון בדיוק בשביל מקרים כאלו...
בכמה מעלות בערך ההגה מסובב בנסיעה ישרה?
כמעט כלום. אם נתייחס לזה כמו שעום אז אם ההגה אמור להיות בשעה 12 שהוא ישר אז הוא על 11.
יש לי בדיוק אותה בעיה,
האם אפשר להגיע למוט ממכסה המנוע או שצריך לשכב מתחת לאוטו?
סופת המדבר
23-03-13, 21:23
לא שווה לך להיכנס בכלל לכל הפירוק של ההגה בשביל זה
תשכב מתחת לאוטו תאריך את המוט בשתיים שלושה סיבובים
ותראה מה קורה
עבודה של 5 דקות ללא כל סיכון
לעומת לפרק את ההגה ולך תדע לאן תגיע עם זה
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.