צפייה בגרסה מלאה : בעיות אחרי ערבוב סוגי נוזל קירור
חג שמח!
ב-JK שלי יש נוזל קירור ורוד. אני מניח שזה המקורי של מופאר שמשתמשים במוסכים המורשים של מכשירי תנועה. בו טופל הג'יפ כל חייו אצל הבעלים הקודם.
לקראת טיול אני רוצה להצטייד על כל צרה שלא תבוא.
יש לי מיכל של פרסטון ירוק עוד מהג'יפ הקודם.
מה יקרה אם וכאשר אני אערבב?
הצבע בכלל אומר משהו?
אולי תהיה "התנגשות" בין החומרים?
או שזה חרטא שיווקי...
תודה,
איל
אל תערבב.
יש הבדל בין ההרכב הכימי. לא יודע מה יהיו ההשפעות אבל אני לא הייתי מערבב.
מעדיף להחליף את הכל, או להצמד להגדרות היצרן.
זה מה מגיליתי גם בפורומים אמריקאים.
אומרים שם להשתמש או במקורי של מופאר או ב-ZEREX G05 שהוא זהה.
משהו טכנולוגיית HOAT
http://www.valvoline.co.il/ZerexG-05AntifreezeCoolant
http://www.valvoline.co.il/img/uploads/products/128568297316319.png
boaz avrahami
26-03-13, 13:46
אני נוהג כמו יוסי אף כי אני לא בטוח שזה קריטי אם שומרים על אותו חומר בסיס ( אתילן או פרופילן גליקול) אבל כאמור אני נמנע מלהשתמש במשהו שונה מעבר לפרסטון הכתום שאצלי.
לתשומת לבך- מופר שינו לאחרונה את הצבע...
אני לא שם ממנו כי הוא תרכיז שיש למהול במי ברז.
אין מה לסחוב נוזל קירור בג'יפ. אם תבוא צרה, תשלים מים רגילים. מה שזה לא יהיה בשטח אתה תאלתר תיקון זמני (פרופוקסי או כיפוף שורות או אלתור של צינור זמני) אז כמה ימים עם מים מהברז עד לתיקון הקבוע לא ישפיעו.
מה גם שיש משפחה שנייה של תקלות קירור שאתה לא תצליח לתקן בשטח אלא רק למזער, ואז תצטרך להוסיף מים כל הזמן - ואז בכלל מה יעזור לך גלון של נוזל קירור? תצטרך ג'ריקנים של מים.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.