צפייה בגרסה מלאה : הגבהה לגראנד צ'ירוקי WK2
האם מישהו יכול להמליץ על קיט הגבהה (בולמים וקפיצים, לא ספייסרים) לגראנד צ'ירוקי WK2 (שנים 2011-2013) שלא ישגע את כל המערכות האלקטרוניות של הרכב. מדובר בדגם לארדו (ללא מתלי אויר) שעושה לי חיים קשים בשטח (מתחכך יותר מדי במיגון, מגרד פגוש קדמי ואחורי) מכיוון שהוא נמוך מדי.
חפש מידע בפורומים בחו"ל, לא פשוט העניין, יש כמה אפשרויות תצטרך להביא כנראה לבד:
http://www.jeepgarage.org/f190/wk2-lift-more-questions-53431.html
לגבי פגוש קדמי האם אפשר לפרק את החצאית כדי למנוע נזק? לגבי האחורי - גם אחרי הגבהה עדיין הוא יהיה פגיע, תחשוב על מגן כלשהו.
חפש מידע בפורומים בחו"ל, לא פשוט העניין, יש כמה אפשרויות תצטרך להביא כנראה לבד:
http://www.jeepgarage.org/f190/wk2-lift-more-questions-53431.html
לגבי פגוש קדמי האם אפשר לפרק את החצאית כדי למנוע נזק? לגבי האחורי - גם אחרי הגבהה עדיין הוא יהיה פגיע, תחשוב על מגן כלשהו.
את החצאית הקדמית כבר פירקתי, ללא חצאית הפרונט די מכוער, ולצערי אני לא מצליח למצוא פגוש קדמי מפלדה, את הפגוש האחורי "קיצרתי" ע"י חיתוך עדין בחום.
לגבי ההגבהה Dobinson מגביה סה"כ ב-4 ס"מ ויקר מאוד, האם שווה ההשקעה? לגבי יבוא מחו"ל, האם יתכנו בעיות מטען עם חברת התעופה מאחד ובבולמים יש גז?
מכיר מישהו שהתקין קיט הגבהה ל-WK2 בארץ?
קובי ניסים
01-04-13, 20:17
בקרוב יגיע לארץ הספקה במוסך נשר בתל אביב
לגבי גובה הגבהה, כאן בפירוש גבוה יותר, זה טוב יותר, כמובן עד גבול איבוד נוחות או בעיות אחרות.
בעבר ברכבים עם סרן חי אחד הגבהה של 2.5-3 ס"מ הייתה מספיקה. קשה לעשות כללים אבל זה מה היה. ברכבים היום זה מסובך יותר, השאלה לאחר 4 ס"מ מה גובה הנקודה הנמוכה ביותר אצלך, אני חושב שזה יהיה המיגון או האגזוז, אם לאחר הגבהה יהיה מעל 20 ס"מ אתה תהיה בסדר. אצלי ב wk יש לי פחות מ 20 בברגי המיגון ואחד מהם כבר חטף.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.