PDA

צפייה בגרסה מלאה : daeth wobble



אורן71
01-04-13, 19:06
שלום לכולם

לאחר מספר שנים נקיות מהתופעה היא חזרה לי השבוע!
בדקתי עד כמה שאפשר את כל מרכיבי ההיגוי והסרן ולא מצאתי חופשים בפנהרד רדיוסים ותפוחים כמובן תוך כדי סיבוב ההגה.
רציתי לברר אם למישהו יש ניסיון עם בולם הגהה סטד. של MONROW עלZJ שמוגבהה 4"
הבולם הוחלף לאחרוה אבל בגלל שרוב הזמן הרכב נוסע בעיר לא נתקלתי בתופעה.
הבולם חדש ותקין וריצתי לוודא שבאמת הוא יכול להיות מקור הבעיה בגלל שהוא לא מתאים לרכב מוגבהה....
במידה והוא לא מתאים אשמח לקבל המלצה לבולם זמין בארץ שיתאים יותר או לכל הצעה נוספת לפתרון הבעיה המעיקה.
תודה
אורן.

Saar
01-04-13, 20:22
בדקת זרועות רדיוס עליונות?
הדרך היחידה לבדוק אותן ממש היא לפרק אותן...

אורן71
01-04-13, 20:28
לא אלו לא נבדקו
אבל לפני כן רציתי לדעת אם יש למשהו נסיון עם הבולם הזה או כמה חשוב לשים בולם משופר יותר מסטנדרטי לרכב מוגבהה...

Saar
01-04-13, 21:01
בולם הגה זה פלסטר. אולי פלסטר טוב, אבל עדיין פלסטר.
תמצא את החופשים שגורמים לזה.
ספציפית לשאלה שלך, אני לא מכיר את הבולם הזה.
לי יש בולם של פרוקומפ אם אני לא טועה, הפשוט ביותר.
הרעידות אצלי פסקו לאחר החלפת זרועות הרדיוס העליונות.

sos4u
03-04-13, 07:45
הבולם אינו הסיבה ובוודאי שלא יהיה הפתרון לרעידות הללו. לך לכיוון פרונט, זה יכול לשפוך לך אור על העניין..
בדוק חופשים. פרק אחת אחת את נקודות החיבור של מוטות הרדיוס ובדוק בושינגים. במידת הצורך החלף לפוליאוריטן.

פעולות אילו יפתרו את הבעיה לחלוטין.
בהצלחה

אורן71
14-04-13, 14:40
תודה לכולם!!

אכן בוצעה בדיקה מקיפה ונמצו בושינגים קרועים בזרועות הרדיוס...
ברצוני להחליף את הגומיות לכאלו של כתום.
כיום מורכבות אצלי זרועות של IRON ROCK. אשר משתמשות בבוקסות המקוריות של מופר.
רציתי לברר האם ניתן להוציא רק את הגומי השחור ולהרכיב את הגומיות של כתום בתוך הבית המקורי (לפרק את כל הבוקסה מחייב פרס לדעתי..) האם המידה מתאימה?
כמו כן אם יש רעיון לפירוק הגומי בלבד.
תודה
אורן.

נמרוד - מערד
14-04-13, 18:05
אורן
הבוקסות של כתום מתאימות, רק תציין לאן אתה רוצה את הבוקסות שלא יהיו טעויות, להוצאת הגומי יש כמה אפשרויות 1 לשרוף את הגומי, אבל מאוד מסריח והרבה עשן, 2 ג"קסון עם מסור גס לא לעץ, מנסרים את הגומי החוצה בזהירות רבה.
נמרוד

אייל67
15-04-13, 08:13
לשרוף זו שיטה ידועה ומוכחת.
מאפשרת שימוש חוזר בתותב במתכת.

אייל

eysham
16-04-13, 16:17
אורן,

הבושינגים הם בזרועות העליונות או החתונות?

לפחות ב-WJ, ואני מניחח שזה אותו הדבר ב-ZJ, התותבים הקדמיים של הזרועות העליונות נמצאים על הסרן ולא על הזרוע, מה שמקשה על העבודה ללא ליפט.
בכל מקרה, הכי פשוט לשרוף עם ברנר

איל

-->