ניסים23966
02-04-13, 20:42
יש לי אופנוע קוואסקי KLX 250 שנת 2010. אחרי 10000 ק"מ התחילה בעייה של שמן בפילטר אויר.
מדובר במנוע הזהשסתום נסגר וכאשר רקה.
עשיתי ביטול של הצינור שמתחבר לפילטר האויר והורדתי צינור מהמנוע מהחלק התחתון לרצפה. האופנוע נוסע טוב לא מעשן ולא יוצא שמן מהצינור שמופנה לרצפה. עשיתי בדיקה אחרי 1000 ק"מ, לא חסר שמן.
החזרתי את החיבור המקורי , חיברתי את הצינור מהמנוע מחלקו התחתון לבית הפילטר וראיתי שעדיין יש שמן בפילטר אויר.
באופנוע זה יש שסתום P.C.V. עשיתי בדיקה של השסתום כאשר נותנים גז השסתום נסגר, כאשר עוזבים את הגז השסתום נפתח.
האם יש למישהו מושג אם שסתום זה יכול לגרום לבעיה שציינתי. האם ניתן להחליף שסתום זה בשסתום מכני כלשהוא.
מדובר במנוע הזהשסתום נסגר וכאשר רקה.
עשיתי ביטול של הצינור שמתחבר לפילטר האויר והורדתי צינור מהמנוע מהחלק התחתון לרצפה. האופנוע נוסע טוב לא מעשן ולא יוצא שמן מהצינור שמופנה לרצפה. עשיתי בדיקה אחרי 1000 ק"מ, לא חסר שמן.
החזרתי את החיבור המקורי , חיברתי את הצינור מהמנוע מחלקו התחתון לבית הפילטר וראיתי שעדיין יש שמן בפילטר אויר.
באופנוע זה יש שסתום P.C.V. עשיתי בדיקה של השסתום כאשר נותנים גז השסתום נסגר, כאשר עוזבים את הגז השסתום נפתח.
האם יש למישהו מושג אם שסתום זה יכול לגרום לבעיה שציינתי. האם ניתן להחליף שסתום זה בשסתום מכני כלשהוא.