צפייה בגרסה מלאה : יצור צמיגי MTR
נמרוד - מערד
08-04-13, 18:08
שלום לכולם
האם הופסק יצור ה, MTR ובמקומו יש דגם חדש, עם פרופיל שונה לגמרי, או שסתם מספרים לי סיפורים.
נמרוד
ביררתי לגביהם כשחיפשתי צמיגים ל-JK לא מזמן. הביקורות דווקא משבחות רק שהיבואן לא מצא לנכון להביא את המידה של הרוביקון 255/75R17 משום מה..
כמו כל דבר... גם זה מגיע לארץ יחסית באיחור.
הדור החדש עם הקבלר מתחילת 2009
"AKRON, Ohio, February 20, 2009: When it comes to developing a tire that can take on tough terrain, such as exploring trails or crawling rocks, engineers at The Goodyear Tire & Rubber Company left no stone unturned. The new Goodyear Wrangler MT/R with Kevlar is the company's first off-road tire built with the rugged toughness of DuPont Kevlar(R) for enhanced sidewall puncture resistance.
The use of Kevlar, an innovative material that is, pound-for-pound, five times stronger than steel, brings superb sidewall cut- and puncture-resistance to an area of the tire that demands extra toughness when driving off-road. It also helps reinforce the sidewall for when drivers return to the pavement for the drive home.
"The new Wrangler MT/R with Kevlar updates the legendary off-road performing namesake, which has had a great reputation among serious off-roaders," said Melissa Montisano, Goodyear's general manager for light-truck tires. "This new tire will certainly get the attention of anyone who takes off-road traction seriously."
The Kevlar-reinforced sidewalls in the new tire help increase sidewall puncture resistance by 35 percent, compared to the original Wrangler MT/R, a tire well-known for its toughness.
However, sidewall toughness is not the only feature of the Wrangler MT/R with Kevlar. It also includes a "wraparound" tread for enhanced sidewall traction in deep mud, sand and rocks; an innovative asymmetric tread design that offers aggressive off-road traction while maintaining handling on the road; and advanced rubber silica in the tread for superb off-road and wet traction.
Further, the Wrangler MT/R with Kevlar offers these features:
-- Tread Guards, to help resist cuts from stones.
-- Advanced Mud-Flow Geometry, to help provide self-cleaning and traction
in mud.
-- Traction Blocks, to help provide additional biting edges on rocks,
mud, dirt and sand.
-- A Three-Ply Sidewall, with opposing cord angles for enhanced side wall
cut- and puncture-resistance.
-- Ramped Tread Blocks, for toughness in off-road driving.
-- Staggered Sidewall Shoulder Blocks, to help provide enhanced traction
on rocks and in deep mud.
-- Durawall Rubber, a Goodyear exclusive, which offers rugged toughness
and helps resist cuts and punctures in the sidewall.
-- Rim Protector, to help protect wheels from accidental curb-like
damage.
-- Rim Lock, to help prevent wheel slip for minimal balancing throughout
the life of the tire.
Each shoulder block of the Wrangler MT/R with Kevlar is stepped "in" and "out" to help give the tire continuous biting edges as it turns through thick mud. Its self-cleaning asymmetric tread design also adds to the performance capability in mud.
Available in March, the new tire is offered in 30 sizes, fitting vehicles such as 1/2-, 3/4- and 1-ton pickups, Hummer H2 and H3, Jeep Wrangler, Nissan Xterra, Toyota FJ Cruiser and more. According to Goodyear research, there are more than four million drivers in the light-truck tire segment who use their vehicles primarily for off-road travel.
The addition of the Wrangler MT/R with Kevlar adds to Goodyear's strong Wrangler family of tires, which also includes the Wrangler DuraTrac and Wrangler SilentArmor.
Goodyear is one of the world's largest tire companies. The company employs about 70,000 people and manufactures its products in more than 60 facilities in 26 countries around the world. For more information about Goodyear consumer tires, go to GOODYEAR."
__________________
ישן מול חדש
http://www.off-road.com/jeep/real-world-ride-on-the-goodyear-wrangler-mtr-with-kevlar-13476.html
http://www.off-road.com/aimages/articlestandard/jeep/172009/594532/Jim3.jpg
http://www.off-road.com/aimages/articlestandard/jeep/172009/594532/Jim4.jpg
נמרוד - מערד
08-04-13, 18:30
איל
הפרופיל שונה גם מהדגם החדש, נראה אחר, אני אנסה להעלות תמונה יותר מאוחר.
נמרוד
נמרוד - מערד
08-04-13, 19:19
תמונות של הצמיג, לא נראה קרוב ל MTR
נמרוד
הצמיג הזה נקרא DURATRAC
אני התחדשתי בסט כזה לא מזמן.
פרופיל "עדין" יחסית במרכז הצמיג, מעניק התנהגות כביש מצוינת, צמיג שקט ורך.
אני מרוצה בינתיים.
זו התשובה של Goodyear ל-BF A/T...
נראה לא רע בכלל, אבל MTR זה לא.
http://www.youtube.com/watch?v=p7B2Rvpfkqc
נמרוד - מערד
08-04-13, 20:13
רמי
אני רוצה לקנות את הצמיגים לבן עם הCJ. מעניין אותי איך הצמיג בשטח, לעומת הMTR, וכמה עלו לך.
מדוע היבואן אומר שלא מיצרים את הMTR, אולי בכדי לגמור את המלאי של DURATRAC
איל ראיתי שענית על השאלה בזמן שכתבתי, זה לא צמיג AT הוא הרבה יותר אגרסיבי וקרוב יותר לMT.
נמרוד
זה בפרוש לא קרוב ל BF-AT ( שהיו לי לפניהם).
צמיג יותר אגרסיבי, חריצים יותר רחבים, ולפי הסרט שאייל צרף הוא מספק פתרון מצוין למי שרוצה צמיג שיודע לעבוד בשטח, וגם נותן בכביש שקט וביטחון של צמיג AT.
היו לי MTR, היו לי BF, את האמת בשטח טכני כולם עבדו טוב, בבוץ ה BF אכזבו,
בטיול האחרון בפסח הצמיגים בלחץ 20 אחזו יפה, עם הרגשה של "דבק" אבל גם זה בגלל שהם חדשים ורכים,
המחיר שלהם לא זול, אמור להיות 1000 ש"ח + ליח'
נמרוד - מערד
08-04-13, 21:07
אני די סגור, כנראה שאקח את הצמיגים האלו.
נמרוד
במחיר הזה הייתי שוקל גם את ה MT של טויו.
אני גם על סף החלפת סט (רק MT) ומתחבט רבות לאן להתקדם. הגבול שהגדרתי לעצמי
הוא סף מחיר של 1000 +.
מהמידע שאספתי על שילוב של ביצועים ונוחות (יחסית) בכביש, הסט של טויו כרגע בהובלה.
מה דעתך?
נמרוד - מערד
08-04-13, 21:28
בשלב הזה המחיר מנצח, קיבלתי מחיר זול משמעותית, ממחיר המקור.(הטויו צמיג לא רע בכלל)
נמרוד
נמרוד הדורהטרק הוא צמיג מדהים. כשהגיע הזמן להחליף סט זו היתה הבחירה הראשונה שלי. משיקולי תקציב התפשרתי על קופר STT (מרוצה בינתיים)
אבל הדורהטרק באמת משלב את הטוב מכל העולמות - צמיג השטח הטוב ביותר בכביש (שקט,נוחות ואחיזה) עם פרופיל קרבי לשטח שיודע לעשות לא פחות טוב מטויו MT - שעליו אין עוררין בשטח.
אהמהמה יקר הנבלה למידה שלי..
אבשלום
לפני פחות משנה ביררתי מול היבואן לאפשרות ייבוא MTR קבלר.
דווקא הייתה נכונות מאוד גבוהה לייבא במידה ותהיה דרישה רצינית.
אפילו הציעו להוסיף סט מיוחד בשבילי במשלוח הבא. העניין שהאספקה הייתה צריכה להיות לאחר מספר חודשים, על כן ויתרתי.
אם מישהו רציני בעניין, אני יכול "לחבר" בינו לנציג הבכיר.
רענן
רענן,
לשמחתי כבר לא רלוונטי לגביי, אבל יש מלא JKים שמותר להם ורוצים צמיג MT במידה 255/75R17 כמו של רוביקון.
היחידים שמייצרים כאלה (לפחות מבין החברות המיובאות לארץ) הם גודייר עם ה-MTR KEVLAR ו-BF עם צמיג MT (לא KM, אלא משהו טיפה שונה שמיוצר עבור המפעל של ג'יפ לרוביקון).
לדעתי אם יהיו תחרותיים במחיר, וזמינים על המדף יש להם שם שוק שהם פשוט לא מזהים... וימכרו כמה סטים טובים בשנה.
כרגע אין במלאי לא את זה ולא את זה.
דיברתי לפני שבועיים עם ב.מ.ב. ואמרו לי שאין כרגע תכניות לייבא.
נמרוד - מערד
09-04-13, 08:33
רענן
אני רואה של טעיתי שלא מייבאים את הMTR, לקחתי את הדורהטרק, נבחן אותו וניראה.
נמרוד
בעקבות ביקורות טובות ואחרי שנוכחתי בעמידות המרשימה שלהם בראלי חוצה ישראל, החלטתי לעבור לטויו.
ההבדל לעומת המקסיס ביגהורן שהיו קודם הוא לא פחות מתהומי. אבל זה ממש לא חוכמה, כי זה כמו להשוות בין מטוס פייפר ממלחמת העולם ל-F35 החמקן.
צמיג MT שקט בכביש? אבל ממש שקט? ברמה שסוף סוף אפשר לנהל שיחה בשקט בכביש מהיר - אבל ממש בשקט - בסופה ברזנט?... מסתבר שיש חיה כזו. מסתבר גם שסופה, אפילו עם ברזנט, לא כזו רועשת, פשוט כי לצמיגים יש חלק גדול, אולי הכי גדול, בקקופוניה הכללית. עם הטויו האוטו יחסית שקט לפי כל קנה מידה של ג'יפים פתוחים.
האחיזה בשטח היא משהו מעולם אחר, שלא חוויתי אף פעם באף צמיג שטח, כולל הפירלי סקורפיון MT שעד היום החזקתי מהם כצמיגי השטח הכי טובים שהיו לי. כמה מכשולים שדרשו נעילה קדמית, היום אנחנו עוברים בלי ללחוץ על הכפתור. פשוט כי לא מחליקים.
הבעיות היחידות הן "בעיות של עשירים" - טויו MT במידה הרשמית של 31 הוא צמיג ה-31 הכי גדול בשוק, הקוטר האמיתי שלו גדול כמעט באינץ' שלם מכל צמיגי ה-31 המוכרים ובפועל יותר מ-31 אינץ' אמיתיים, כמעט כמו צמיגי 32' וגם רואים את זה בעין. הוא גם 3 PLY בדופן וכבד משמעותית מכל הצמיגים האחרים - זה מתבטא בתחושה טיפ-טיפה עצלה יותר של האוטו, ובמרחקי בלימה גדולים יותר. צריך גם לנסוע בלחץ נמוך יותר כדי לקבל את אותה נוחות נסיעה או בשטח כדי לראות "בטן". אבל אלה"בעיות" שאני חי איתן בשלום.
זה צמיג מהשפיץ של ליגת העל. מומלץ ושווה כל שקל.
נמרוד - מערד
09-04-13, 09:58
דרור
אני יכל לעשות השואה בין הצמיגים, לבת יש טויו לי יש MTZ ולבן יש את הדורהטרק, נראה מי יתן את התמורה הטובה ביותר.
נמרוד
דרור
אני יכל לעשות השואה בין הצמיגים, לבת יש טויו לי יש MTZ ולבן יש את הדורהטרק, נראה מי יתן את התמורה הטובה ביותר.
נמרוד
אתה יכול לאמץ אותי בבקשה?
אני רק מידה 235.75.15 זה כמו ילד קטן ;)
נמרוד - מערד
09-04-13, 10:44
שגיא
אתה עומד בכל הפרמטרים לאימוץ, רק יש בעיה קטנה, אתה צריך JEEP.
נמרוד
דרור,
תודה על הסיכום הקצר בנוגע לטויו.
חיזקת היטב את העדפתי ממילא.
מעניין אם הנטיה ל over size שציינת תהיה תקפה גם למידה 265/75/16 (הלוואי).
שוקי
בעקבות ביקורות טובות ואחרי שנוכחתי בעמידות המרשימה שלהם בראלי חוצה ישראל, החלטתי לעבור לטויו.
ההבדל לעומת המקסיס ביגהורן שהיו קודם הוא לא פחות מתהומי. אבל זה ממש לא חוכמה, כי זה כמו להשוות בין מטוס פייפר ממלחמת העולם ל-F35 החמקן.
צמיג MT שקט בכביש? אבל ממש שקט? ברמה שסוף סוף אפשר לנהל שיחה בשקט בכביש מהיר - אבל ממש בשקט - בסופה ברזנט?... מסתבר שיש חיה כזו. מסתבר גם שסופה, אפילו עם ברזנט, לא כזו רועשת, פשוט כי לצמיגים יש חלק גדול, אולי הכי גדול, בקקופוניה הכללית. עם הטויו האוטו יחסית שקט לפי כל קנה מידה של ג'יפים פתוחים.
האחיזה בשטח היא משהו מעולם אחר, שלא חוויתי אף פעם באף צמיג שטח, כולל הפירלי סקורפיון MT שעד היום החזקתי מהם כצמיגי השטח הכי טובים שהיו לי. כמה מכשולים שדרשו נעילה קדמית, היום אנחנו עוברים בלי ללחוץ על הכפתור. פשוט כי לא מחליקים.
הבעיות היחידות הן "בעיות של עשירים" - טויו MT במידה הרשמית של 31 הוא צמיג ה-31 הכי גדול בשוק, הקוטר האמיתי שלו גדול כמעט באינץ' שלם מכל צמיגי ה-31 המוכרים ובפועל יותר מ-31 אינץ' אמיתיים, כמעט כמו צמיגי 32' וגם רואים את זה בעין. הוא גם 3 PLY בדופן וכבד משמעותית מכל הצמיגים האחרים - זה מתבטא בתחושה טיפ-טיפה עצלה יותר של האוטו, ובמרחקי בלימה גדולים יותר. צריך גם לנסוע בלחץ נמוך יותר כדי לקבל את אותה נוחות נסיעה או בשטח כדי לראות "בטן". אבל אלה"בעיות" שאני חי איתן בשלום.
זה צמיג מהשפיץ של ליגת העל. מומלץ ושווה כל שקל.
+1
265/75/16 על הדיפנדר הציג הכי טוב שהיה עד היום כולל נסיעה ואחיזה בכביש רטוב.
"הבעיה" היחידה שהוא קשה בשטח ומחייב הורדת אוויר.
שוקי , אתה מוזמן לראותם אותם מורכבים אצלי ולהשוות לדעתי יש הבדל קטן לטובה מול הדנלופים שהיו קודם.
265/75/16 על הדיפנדר הציג הכי טוב שהיה עד היום כולל נסיעה ואחיזה בכביש רטוב.
"הבעיה" היחידה שהוא קשה בשטח ומחייב הורדת אוויר.
שוקי , אתה מוזמן לראותם אותם מורכבים אצלי ולהשוות לדעתי יש הבדל קטן לטובה מול הדנלופים שהיו קודם.[/QUOTE]
גם לי היה בעבר דנלופ על דיפנדר ולדעתי מדובר בצמיג בינוני בלבד.
מעניין שאתה מרגיש שהטויו נותן הבדל קטן לטובה לעומתו.
מעניין שאתה מרגיש שהטויו נותן הבדל קטן לטובה לעומתו.
התכוונתי בעניין הגודל החיצוני , בכל שאר הפרמטרים הטויו הוא כמה רמות מעל בעיקר בנושא הרעש אבל לא רק.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.