PDA

צפייה בגרסה מלאה : חלון שמאלי אחורי תקול



babuni
15-04-13, 16:12
אז כבר זמן לא מבוטל שאני רוצה לקנות גי'פ , והאופציות היו טראנו או איסוזו.
אחרי ששאלתי והתייעצתי עם בעלי כלים כאלה (ואחרים) הגעתי לתובנה שטרנו זה הכלי !!!
ההחלטה "ללכת על זה" גמלה בי בחול המועד באזור מצפה רמון, שם ביליתי יומיים עם האופנוע שטח,
ראיתי המון גי'פאים בעלי משפחות שיצאו למספר ימים בשטח וזה קנה אותי!!!
אז התחלתי לחפור ביד 2 ומצאתי אחד שענה על מבוקשי, ארוך(משפחתי),בנזין ,יד 1 .
הלכתי לראות עם חבר שהגיע במיחד מהצפון (פשוט כי אני לא מבין כלום בעיניין) אז המוכר ,
בחור מבוגר ,רוסי ייקה!!! הרכב עשה 154600 קמ' כל הטיפולים מתועדים וחתומים ע"י מוסך מרכזי ראשל"ץ
הגי'פ נראה ומרגיש חדש!!! ואני מאושר, וכמובן הסיבה שלשמה קניתי אותו , המשפחה.
אשמח להפגש עם בעלי טרנו , להבין מה הגי'פ יכול .\לא יכול.\לא כדאי לעשות איתו , למה צריך לשים לב (מחלות נפוצות)
מסלולי טיולים למשפחה וכו' .
יש לי 2 בעיות שדחופות לי .
1 : חלון שמאלי אחורי תקול , כשאני לוחץ על הכפתור אני שומע את המנוע אבל החלון לא עולה והוא נשאר פתוח כ-2-3 סמ',
לאן אני הולך עם זה ? כמה אמור לעלות תיקון\סידור שלו? אשמח למקום ספציפי וטלפון אם אפשר.
2 : גגון . אני חייב גגון , הבעיה שלא ראיתי שום מקום על הגג שאפשר לחבר כמו בגי'פים אחרים,הגג חלק (יש סאן רוף)
האים יש גגון ייעודי לטראנו? האים אפשר להרכיב גגון שהוא שני מוטות ועליו גגון עריסה?
אני זקוק לשניי האופציות מפני שלעיתים קרובות אני אשים על הגגון 2 קייאקים וקדימה לים.

חפרתי לכם:confused:
תודה לעונים, מעוז.

shahav
18-04-13, 18:03
תתחדש.
לגביי החלון - לי היתה בעייה דומה ונגמר בהחלפת המנגנון הפנימי - כ 500 שח כולל עבודה בפתח תקווה - לא זוכר את שם המקום - אבל גדול ומרשים. לא ניראה לי שמשנה איפא כל עד אתה מחליף את המנגנון. יש הטוענים שכדאי להחליף למנגנון של רכב אחר, אמין יותר.

לגביי גגון - אכן בעייה בטרנו. אני אחריי 5 שנים נשברתי וקניתי עריסה יד שניה של ארייה גגונים ב500 שח והתאמתי אותו לרכב. עבד מצויין.

הנתבים של הטראנו
- פרונט עדין
- מזגן חלש - ניתן לשפר על ידי תוספת ברז, תוספת מאוור, ניקיון סדיר של הפילטר, איטום הרכב...
- פלסטיקה שבירה - פשוט תשמור, עכשו יש יותר ספקים , כי יש יותר ביקוש.
- תעקוב טוב אחר ההוראות של הנעילה הטבורית. סע כמה מטרים בכיוון ההפוך לאחר חזרה ל 2X4.
- אתה יכל לשקול למגן ו\או להגביה מעט.
- שם לב למשולשים הקידמיים - בחיבור לגוף.



*בהמשך* - אם תחליט שאתה רוצה לעשות מסלולים קשים:
- שם צמיגיי שטח מלא או BF חצי\חצי.
- פגוש תקיפה ממתכת.
- תשקיע בנעילה אחורית, ליפני שתשבור שוב ושוב את הפרונט העדין.
- שם מדרגות צד + היי ליפט
- שם לב לגשר הקידמי בחיבור לקורות - נוטה להסדק תחת עומס

רבין

-->