צפייה בגרסה מלאה : רעש מוזר .....ולבסוף 4*4 לא עובד....
קודם כל שלוווום לכווולם
הרבה זמן ..ממש המון זמן שלא ביקרתי כאן ובאתרי גיפים אחרים
זה לא מישום שמכרתי את הגיפ אלה מסיבה אחרת....צבא....
אז ככה חברה אני צריך עזרה...היום נכנסתי לשטח שילבתי את הטרנספר על הילוך 4*4 H
ונסעתי כעבור כמה זמן התחלתי לשמוע מין קפיצות-חריקות מכיון הגלגל השמאלי הקידמי....
לא יכסתי לכך חשיבות והמשכתי לנסוע ואחרי כמה דקות חזרתי ל 2*4
שחזרתי שוב ל 4*4 הרידות - חריקות התגברו (דרך הגב ברוורס אף ביותר חוזקה )
חזרתי ל 2*4 ואז שוב ל 4*4 משום שהתחלתי להתחפר...
ופיתאום שמתי לב שהגלגלים הקידמים כלל לא נכנסים לעבודה
והעשים והקפיצות אומנם נחלשו במקצת (אך אם אנני טועה ברוורס הרעש היה עדיין איתן )
הרעש לא מופיע ב 2*4 רק ב 4*4 אין לי כל כך מושג מה זה יכול להיות....בקקס צלב לוקר..
אבל זה בא מקדימה ואם שמתי לב נכון מאזור הגלגל הקידמי....
אשמח לכל עצה שתיתנו לי ואם צריך עוד פרטיים חיונים תבקשו...
אני יהיה כאן בעיקר בסופי שבוע דרך הגב הגיפ זה סיקס...
yoavshefer
29-04-05, 22:49
נשמע כמו לוקר.
AvigdorAharon
01-05-05, 06:52
ואולי דרייבשאפט קדמי?
אביגדור
yoavshefer
01-05-05, 08:45
לפי תיאור התקלה, סיכוי נמוך שהבעיה בדריישפט. כדיי שה4X4 לא יעבוד הדריישפט צריך להישבר, וקשה לי לתאר איך הוא ממשיך לנסוע עם דריישפט שבור. ועדיין שומע רעשים מגלגל שמאל.
........מתי שהוא כבר הגלגלים הקדמים לא נכנסו לעבודה..
....שקעתי שם ושסמתי 4X4 הבחנתי בכך שהגלגלים הקידמים לא מסתובבים...
למיטב הבנתי אני גם חושב...שזה לוקר...
אך איך אני יכול לבחון זאת ויזואלית...?
yoavshefer
05-05-05, 23:19
אלעד חנן כתב
שים 4X4 , הרם גלגל קדמי על ג'ק ונסה לסובב אותו ביד(במצב תקין הגלגל לא יסכים להסתובב) , בדוק אם הציריות או גל ההינע מסתובבים. עדכן אותנו בתוצאות ותקבל תשובה טובה יותר
תעשה את זה כהלוקר נעול כמובן.
אז ככה בדקתי וזה המצב....
הרמתי את הגלגל השמאלי
א. כשהלוקר במצב של 2X4 הגלגל מסתובב חופשי
ב. כשהלוקר במצב 4X4 הגלגל מסתובב חופשי
ג.כשהלוקר במצב 4X4 והאוטו בהילוך (3) הגלגל הסתובב רבע-שליש סיבוב....
אותם תוצאות גם בגלגל הימיני.
נסעתי עם הגיפ
וכל עוד הלוקרים במצב 2X4 לא היה שום רעש לא משנה מה היה המצב של הטרנספר...
אם אני לא טועה גם כאשר ההלוקרים היו ב 4X4 והטרנספר היה ב2X4 לא היה רעש (אך אנני בטוח בנתון זה)
הדרישף דרך הגב מסתובב...
עצות.......
***** נסעתי עם הרכב....
אך כאשר הלוקרים במצב של 4X4 וגם הטרנספר ...היה רעש....
yoavshefer
06-05-05, 15:10
אלעד את הבדיקה צריך לעשות כאשר תיבת העברה במצב4X4 , גיר משולב להילוך{רצוי נמוך},
לוקרים נעולים{4X4}. תרים גלגל אחד ותנסה לסובב, ותכתוב מה קורה?
בעיקרון הגלגל לא אמור להסתובב. קצת קשה להבין מה קורה מכל הבדיקות שעשית.
ביצעתי את הבדיקה כפי שאמרת....
הרמתי את גלגל שמאל
הגיפ היה במצב של הילוך שלישי והטרנספר 4X4 H והלוקרים נעולים על 4X4
הגלגל הסתובב כרבע עד שליש סיבוב...
אותו דבר בדיוק היה גם עם הגלגל הימיני...
six 4 life
06-05-05, 21:02
תפסיק להסתבך עם עצמך ותעשה את הבדיקה שעשית- רק עם השינויים הבאים:
טרנספר ב 4X4 LOW (ידית טרנספר במצב קדמי הכי קרוב לשעונים)
גיר בהילוך ראשון (ידית גיר במצב שמאלי והכי קרוב לשעונים :twisted:)
כשהגיר ותיבת ההעברה שלך נמצאים במצבים הנ"ל- בצע את הבדיקה.
אם הלוקרים תקינים- לא תוכל לסובב את הגלגל יותר מחצי סיבוב.
בהצלחה.
-ארז 8) -
yoavshefer
06-05-05, 22:16
ארז מה אתה משגע אותו, לפי מה שהוא כתב הלוקרים תקינים.
אלעד אתה בטוח ש4X4 לא עובד? יכול להיות ש4X4 עובד ויש רעש?
אולי הלוקר לא עובד רק שיש עומס, אני לא נתקלתי בזה אבל יש מומחים גדולים ממני נראה מה הם יגידו. בכל מקרה המקום הבא לחפש בוא זה הדיפרנציל.
הסיבה שאני בטוח שה 4X4 לא עובד זה משום שההיתי בשטח שקעתי וכאשר הכנסתי ל4X4 הגלגלים האחורים התחפרו בעוד שהקידמים לא זזים
six 4 life
06-05-05, 23:28
קרה לי לא פעם בשטח ששילבתי ל4X4, המנורה נדלקה- ובפועל ה4X4 לא עובד.
לא ידעתי מה זה.
בפעם אחרת שזה קרה, החלטתי פשוט לתת מכת דחיפה נוספת לסוף המהלך של הידית, נחש מה? זה עזר.
אבל לצערי זה לא המקרה אצלך עקב הרעשים ששמעת. הם נובעים מאיפשהו
וצריך למצוא מאיפה.
הבדיקה שביצעת בהילוך 3 בגיר, מראה שהלוקרים שלך תקינים. צריך לבדוק הלאה.
אני לא רוצה להיות זה שיאמר לך לפתוח מכסה בית דיפרנציאל.
-ארז 8) -
הסתכלת על הצלבים של הציריות בסרן הקדמי?
אסף.
itay-rover
07-05-05, 00:13
:roll: :idea: היי
קבל קישור לדיון הבא:http://www.jeepolog.com/jp_forum/viewtopic.php?t=7318
בעיה דומה שאני ניתקלתי בה,הרכב הוא אמנם לנד רובר ישן,אך בהיבט של הלוקרים המערכות זהות.
אני ממליץ לך או לפרק לוקר ולבחון האים ישנו כשל במיסב ההחלקה או במידה ולא ניתן לקבוע חד משמעית,נסה להשיג באופן זמני "פלנג'ים" לטבורים והפעל מעט עומס על מערכת ההנעה וראה האים התקלה חוזרת.
:roll:
דרך אגב הערה למערכת,הסיבה ששמתי את הדיון הזה בפורום הכללי מלכתחילה היא בדיוק זו.
השרשור שקע לו במעמקי פורום לנד רובר למרות שדווקא לשם הוא לא כל כך רלוונטי שכן כל האנגליות המודרניות הינן קבועות הנעה קדמית. :D
yoavshefer
07-05-05, 00:49
אלעד לפי הבדיקה שביצעת השילוב ל4X4 עובד. לפי מה שקרה בשטח זה לא עובד, סימן שתחת עומס אחד המיכלולים כושל. ככה שנשארנו באותו מצב, אין לנו מושג מה זה.
כנראה שצריך לבדוק עם העיניים{לפרק ולראות}, תתחיל מהקל אל הקשה, לוקרים, דיפרנצייל, טרנספר :cry: . זה מה שאני הייתי עושה.אני מאמין{וגם מקווה בשבילך} שזה יגמר בלוקר.
שלום לכולם
לפני שאתה מתחיל לפרק משהו תרים קודם כל את הגלגל הקידמי
באויר תפנה אותו לצד ימין כאשר הלוקר נעול ותסובב אותו תוך כך
תיסתכל על הצלב ולפי התאור שלך אני מאמין שתימצא שהוא שבור
כי את אותו מיקרה אני עברתי ואצלי גיליתי שני צלבים שבורים
טוב חבריה אני אבדוק ויחזיר לכם תשובות.... :!:
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.