PDA

צפייה בגרסה מלאה : בידוד רצפת הקבינה (טנדר) בזול יחסית ללא דיינמאט. יש רעיון?



גלדיאטור
20-04-13, 19:00
כולנו מכירים את החומר דיינמאט ודומיו ולדעתי החומר הזה יקר מדי בשביל השימוש שאני צריך.

אני רוצה לבודד מחום ומרעש את הרצפה ואת הקיר אש.

כרגע אני חוקר על כל מיני חומרים בין אם ניתנים להסרה לשטיפה או קבועים בהדבקה.

נזכרתי שיש לי יריעות דקות וגדולות של בד אסבסט שהוא לא דליק ומאמין שעל כן הוא גם מבודד מחום, מה דעתכם האם לשים אותו על הרצפה וקבע אותו לקיר אש עם קליפסים בחיבורים של הבידוד המקורי, עליו להניח יריעות גומי של 1 מילימטר בערך של גומי ועל זה יונח השטיח?

האם יהיה יעיל?

דעתכם.

73576

ד ו ר ו ן
20-04-13, 20:26
תעשה חיפוש קצר, היו כמה דיונים בנושא כולל כמה תחליפים פחות יקרים לדיינמאט.

אלדר
20-04-13, 20:34
גלדיאטור מה שאתה צריך זה פלציב.
לא יקר ומבודד טוב.

גלדיאטור
20-04-13, 20:45
פלציב? זה לא המזרן בעובי סנטימטר?
זה לא ממש מבודד...

אלדר
20-04-13, 21:03
http://www.jeepolog.com/forums/archive/index.php/t-63089.html
תקרא את זה

ד ו ר ו ן
20-04-13, 21:22
http://www.jeepolog.com/forums/archive/index.php/t-63089.html
תקרא את זה
אתה קראת את זה לפני שהמלצת לו על החומר הזה?

JustDoB
25-07-13, 08:25
איזה חומר מתאים לבידוד רעשים מהכנפיים להטזה במיכלי ספריי - ביישום הכי פשוט ?

asafk
25-07-13, 22:09
חזרה, ברשותכם, לגבי בידוד רצפה וקיר אש -
לבידוד מרעש צריך להוסיף מסה. אחת הדרכים הפשוטות היא על ידי יריעות ביטומן. יש יריעות דקות עם חומר דביק בצד אחד - זה מה שאתה מחפש. יש גם כאלו מיוחדות ודקות מאוד - ייעודיות לרכב - והן מאוד יקרות (פי ארבע מדיינמט). ויש תעשייתיות וזולות מאוד.
אחרי שהוספת מסה והורדת את הרעש, בידוד חום של קיר האש אפשר לקבל בקלות על ידי ציפוי שלו מצד המנוע בבידוד של מתקיני מזגנים. זה מין צמר סינטטי או סיבי זכוכית עם יריעת אלומיניום בצד אחד ודבק בצד שני. מפרקים כל מה שאפשר מקיר האש (בצד תא המנוע, ומדביקים. עובד מעולה. גם כאן - יש חומרים יקרים יותר וזולים יותר...
בידוד תקרה - צריך לבודד גם מחום וגם מרעש. הבעיה היא שקשה להדביק יריעה ביטומנית על התקרה מבפנים אם היא לא מיוחדת לרכב... אז תסתפק בבידוד תרמי.

אסף.

ד ו ר ו ן
25-07-13, 22:58
חזרה, ברשותכם, לגבי בידוד רצפה וקיר אש -
לבידוד מרעש צריך להוסיף מסה. אחת הדרכים הפשוטות היא על ידי יריעות ביטומן. יש יריעות דקות עם חומר דביק בצד אחד - זה מה שאתה מחפש. יש גם כאלו מיוחדות ודקות מאוד - ייעודיות לרכב - והן מאוד יקרות (פי ארבע מדיינמט). ויש תעשייתיות וזולות מאוד.
אסף.
מה אתה מחשיב "עבה", ומה "דק"?

יש יריעות ביטומניות של וירט, בעובי של כ-4 מ"מ, שלהבנתי מהוות OEM של כמה יצרנים.
זולות בכ-שליש עד חצי מדיינמטאט, טובה מאד בכל מה שקשור לבידוד רעשים.

החיסרון, עבוד פי 2 מדיינמאט, ולכן לא מתאימות ליישום בכל מקום, ובנוסף, מצריך בלאווור או עבודה ביום חם..

asafk
25-07-13, 23:05
אני השתמשתי במספר הזדמנויות ביריעות של 1.5 עד 3 מ"מ. אלו יריעות ייעודיות ומאוד יקרות (ולדעתי לא מיובאות באופן סדיר, או לפחות אני לא מכיר יבואן). את היריעות של וירט לא הכרתי, שווה בדיקה.
היריעות התעשיתיות שאני מכיר מתחילות ב 4~5 מ"מ ויש עבות יותר. לא הכי נוח, אבל לרצפה זה יכול להיות ממש בסדר.

אסף.

ד ו ר ו ן
26-07-13, 00:04
http://api.viglink.com/api/click?format=go&key=61aa0ea82608115c4b0a1f31c28f0e8e&loc=http%3A%2F%2Fwww.jeepolog.com%2Fforu ms%2Fshowthread.php%3Ft%3D71534&v=1&libId=1cf2664b-cdb9-4ff5-b2f0-cd7e51dbcd0a&out=http%3A%2F%2Fwueko.wuerth.com%2Fcgi-bin%2Fwu_produkt_blaettern.pl%3F62440481 64899340315811%3B%3B%3B%3B0000%3B%3B%3B% 3B02462%3B%3B%3B%3B%3B%3B%3B%3B%3B%3B%3B %3B%3B%3B%3B%3B%3B%3B%3B%3B%3B%3B1355296 3117828&ref=http%3A%2F%2Fwww.jeepolog.com%2Fforu ms%2Farchive%2Findex.php%2Ft-71534.html&title=%D7%91%D7%99%D7%93%D7%95%D7%93%20% D7%9C%D7%98%D7%A8%D7%A7%D7%98%D7%95%D7%A 8%20%D7%9E%D7%A1%D7%95%D7%92%20%D7%93%D7 %99%D7%A4%D7%A0%D7%93%D7%A8%20%D7%90%D7% A4%D7%A9%D7%A8%D7%99%3F%20%D7%91%D7%94%D 7%97%D7%9C%D7%98!&txt=070&jsonp=vglnk_jsonp_13747862608478

KOOKE
28-07-13, 09:24
בזמנו בדיפנדר עשיתי שילוב של יריעה אקוסטית מסיבית + פלציב + לינולאום תעשייתי (שחור עם עיגולים) משעקולי אסטתיקה וניקיון.

היריעה האקוסטית טקסאונד נרכשה ברוטנברג:

http://www.rotenberg1929.co.il/homesites/pageGen.asp?Page=22492

כמו שאסף ציין בידוד אקוסטי מחייב מסה ואיטום כל מקוא למעבר רעש.

גם לאחר שלוש השכבות ששציינתי לא נפתרה לחלוטין בעיית הרעש אבל בהחלט ניתן להיה לדבר בקבינה של הדיפנדר ולשמוע אחד את השני.

-->