erzliberman
09-05-13, 15:44
טוב.. אני עכשיו נוסע על JEEP זה חמישה חודשים לפני כן היה סופה (שחוץ ממנוע לא הייתי מכנה אותה Jeep), פאג'רו וג'ימני (וכן בסדר הזה) :D
אני יכול לסכם שאני מבחינתי לא יורד מהאוטו הזה גם אם אני צריך למשכן את הבית עוד הפעם!!! פשוט עונג צרוף.
קניתי את האוטו עם נזילה קטנה שמיד לאחר טיפול שבו גם החליפו תושבת גיר פסקה מעצמה (יש לציין כי לא הוחלף מחזיר שמן אחורי אלא רק פילטר + שמן)
הנזילה חזרה לאחר איזה חודשיים כאשר הטיפות נופלות בול על האגזוז שמין הסתם גורם לריח לא נעים מה שהוביל לכך שאשתי לא מוכנה לנסוע על האוטו (לא יודע אם זה דווקא רע בהכרח :)).
כמו כן נשמע שיש רעש של סדק בסעפת פליטה אומנם לא חזק אבל מתחזק מחודש לחודש.
נראה כי הנזילה נובעת ממחזיר שמן אחורי עייף, במוסך שלי נאמר לי שצריך לפרק גיר בשביל להחליף ונתנו הצעת מחיר של 2500 שח!!! כמובן שמהפחד לא שאלתי על הסעפת (יש לציין כי טיפלתי במוסך הזה מספר פעמים גם ברכבים קודמים ובד"כ הוא הוגן במחיר פשוט נראה לי שאין לו מושג באמריקאיות)
השאלה שלי היא כזו-
א. האם באמת צריך לפרק גיר על מנת להחליף מחזיר שמן אחורי - אני הייתי בטוח שצריך לפרק רק קרטר כמו בסופה (אותו מנוע לא?)
ב. במידה וצריך להוריד גיר אין לי שום כוונה לעשות זאת בעצמי - אשמח להמלצה על מוסך באזור השרון שיעשה זאת תמורת סכום הגיוני יותר
ג. במידה ולא צריך לפרק גיר- כמה מורכב זה לעשות זאת בעצמי האם נדרשים כלים מיוחדים?
ד. סעפת- תכלס האוטו רקוב ולמרות שלא ראיתי את הסעפת אני בטוח שהיא נראית כמו שהיא נשמעת לכן הייתי שמח להחליפה בחדשה. שוב כמה מורכב זה לבצע זאת בעצמך? למיטב הבנתי יש לפרק את סעפת היניקה על כל חיישניה ומרכיביה השונים וזה משהו שטרם עשיתי.
שוב מפאת חוסר זמן ולאור העובדה שהרכב הנו הרכב העיקרי שלי אין מצב להעמיד אותו לשבוע.
תודה מראש
ארז
אני יכול לסכם שאני מבחינתי לא יורד מהאוטו הזה גם אם אני צריך למשכן את הבית עוד הפעם!!! פשוט עונג צרוף.
קניתי את האוטו עם נזילה קטנה שמיד לאחר טיפול שבו גם החליפו תושבת גיר פסקה מעצמה (יש לציין כי לא הוחלף מחזיר שמן אחורי אלא רק פילטר + שמן)
הנזילה חזרה לאחר איזה חודשיים כאשר הטיפות נופלות בול על האגזוז שמין הסתם גורם לריח לא נעים מה שהוביל לכך שאשתי לא מוכנה לנסוע על האוטו (לא יודע אם זה דווקא רע בהכרח :)).
כמו כן נשמע שיש רעש של סדק בסעפת פליטה אומנם לא חזק אבל מתחזק מחודש לחודש.
נראה כי הנזילה נובעת ממחזיר שמן אחורי עייף, במוסך שלי נאמר לי שצריך לפרק גיר בשביל להחליף ונתנו הצעת מחיר של 2500 שח!!! כמובן שמהפחד לא שאלתי על הסעפת (יש לציין כי טיפלתי במוסך הזה מספר פעמים גם ברכבים קודמים ובד"כ הוא הוגן במחיר פשוט נראה לי שאין לו מושג באמריקאיות)
השאלה שלי היא כזו-
א. האם באמת צריך לפרק גיר על מנת להחליף מחזיר שמן אחורי - אני הייתי בטוח שצריך לפרק רק קרטר כמו בסופה (אותו מנוע לא?)
ב. במידה וצריך להוריד גיר אין לי שום כוונה לעשות זאת בעצמי - אשמח להמלצה על מוסך באזור השרון שיעשה זאת תמורת סכום הגיוני יותר
ג. במידה ולא צריך לפרק גיר- כמה מורכב זה לעשות זאת בעצמי האם נדרשים כלים מיוחדים?
ד. סעפת- תכלס האוטו רקוב ולמרות שלא ראיתי את הסעפת אני בטוח שהיא נראית כמו שהיא נשמעת לכן הייתי שמח להחליפה בחדשה. שוב כמה מורכב זה לבצע זאת בעצמך? למיטב הבנתי יש לפרק את סעפת היניקה על כל חיישניה ומרכיביה השונים וזה משהו שטרם עשיתי.
שוב מפאת חוסר זמן ולאור העובדה שהרכב הנו הרכב העיקרי שלי אין מצב להעמיד אותו לשבוע.
תודה מראש
ארז