raanan
10-05-13, 07:19
שלום לכולם,
בתמונה מופיעים זוג קולרים בתהליך התקנה לטרופר.
74435
בתמונה זו התושבת שנבנתה לקיבוע הקולרים וונטת הספאל (שמאלית בכיוון נסיעה).
74436
כפי שניתן לראות, התושבת מחוברת למרכב ללא שיכוך.
דרישת המזמין (אנוכי), בניית תושבת מאסיבית וחיבור עם שיכוך לאור קריסת תושבות מבניה עצמית (עם קולר יחיד ) במהלך טיול שטח
(נסיעה מהירה על שבילי קורדרוי עם לחץ אוויר מלא - כך אני נוהג, אז בבקשה לא להעיר ! זה לא מטרת השרשור).
המבצע (כרגע לא רלוונטי מי והיכן), טוען שלא נחוץ אך גם לא ניתן לביצוע מחשש של פגיעה בוונטת מזגן (ימינית בכיוון נסיעה) וכן שאין מספיק
מקום קדימה עקב הטמבון שכבר בוצע שיחרור ע"מ שלא יפגע בקולרים.
השאלות שלי :
א. עד כמה נחוץ או רצוי שיכוך לאור המשקל (תושבת, קולרים, שמן בקולרים) ?
ב. האם בחיבור קשיח על גודל כזה בין חלק עליון ותחתון , לא יהיו מאמצים בפיתול המרכב (הצלבות וכדומה) שיקרעו או יגזרו הפח העליון ?
ג. עפ"י התמונות, האם בוודאות לא ניתן לחבר משככים ?
לי נראה שבמקום הספייסר התחתון (אני מניח שצד שני זהה) אפשר להתקין משכך.
בתושבות העליונות, במקום התרחקות בזוית, לרדת עם פלך ישר ולחבר בינו לתושבת משכך.
אשמח לכול דעה (ספציפית לתחום בניית תושבת ושיכוך) או רעיון.
תודה מראש למשיבים
רענן
בתמונה מופיעים זוג קולרים בתהליך התקנה לטרופר.
74435
בתמונה זו התושבת שנבנתה לקיבוע הקולרים וונטת הספאל (שמאלית בכיוון נסיעה).
74436
כפי שניתן לראות, התושבת מחוברת למרכב ללא שיכוך.
דרישת המזמין (אנוכי), בניית תושבת מאסיבית וחיבור עם שיכוך לאור קריסת תושבות מבניה עצמית (עם קולר יחיד ) במהלך טיול שטח
(נסיעה מהירה על שבילי קורדרוי עם לחץ אוויר מלא - כך אני נוהג, אז בבקשה לא להעיר ! זה לא מטרת השרשור).
המבצע (כרגע לא רלוונטי מי והיכן), טוען שלא נחוץ אך גם לא ניתן לביצוע מחשש של פגיעה בוונטת מזגן (ימינית בכיוון נסיעה) וכן שאין מספיק
מקום קדימה עקב הטמבון שכבר בוצע שיחרור ע"מ שלא יפגע בקולרים.
השאלות שלי :
א. עד כמה נחוץ או רצוי שיכוך לאור המשקל (תושבת, קולרים, שמן בקולרים) ?
ב. האם בחיבור קשיח על גודל כזה בין חלק עליון ותחתון , לא יהיו מאמצים בפיתול המרכב (הצלבות וכדומה) שיקרעו או יגזרו הפח העליון ?
ג. עפ"י התמונות, האם בוודאות לא ניתן לחבר משככים ?
לי נראה שבמקום הספייסר התחתון (אני מניח שצד שני זהה) אפשר להתקין משכך.
בתושבות העליונות, במקום התרחקות בזוית, לרדת עם פלך ישר ולחבר בינו לתושבת משכך.
אשמח לכול דעה (ספציפית לתחום בניית תושבת ושיכוך) או רעיון.
תודה מראש למשיבים
רענן