PDA

צפייה בגרסה מלאה : הטרנספר האולטימטיבי?



דרור ברלי
10-05-13, 14:03
כבר כמה שנים כולנו מריירים על טרנספר החלומות ATLAS2 של Advance adapters.

אז עכשיו יש חלום חדש: ATLAS 4sp. (http://www.atlas-tc.com/atlas4sp.html)
אכן כן - טרנספר עם 4 מהירויות. מצב HIGH ישיר 1:1 ושלושה מצבי הילוכי כוח עם יחסי העברה לבחירה:

סטנדרטי עם 2.0:1, 2.72:1, 5.44:1
או בדגם למופרעים הרציניים: 2.72:1, 3.8:1 ו-10.3:1!!!!

מדובר בחתיכת תיבת העברה. גלג"שים כמובן, 3 ידיות, ועם אפשרות להזמין בקונפיגורציה שמתאימה לכל רכב שטח עם דיפרנציאל אחורי במרכז הסרן, כלומר כל דגמי ג'יפ, GM, קרייזלר, פורד, טויוטה וכו'...
הופך את כל ההסבות לדאבל-טרנספר, קלון-וי, רובי-קרולר ושאר "זחלים" למיניהם למיותרת עד מגוחכת משהו... רכבת הכוח פחות מורכבת ועם פחות הפסדי כוח, מאפשר מגוון יחסי העברה שיתאימו לכל סיטואציה - סלעים, בוץ, חול, משאיר את הרכב עם דרייבשאפטים רגילים באורך נורמלי ואפשרות להגבהה... האם הטרנספר המושלם? כנראה שכן.

רק המחיר שווה לכל נפש: החל מ-3,222 דולר, שם באמריקה....יש על מה לחלום.

נמרוד - מערד
10-05-13, 19:28
דרור
יש אפשרות להתאים את זה, למנועי ה 4700 WJ.
נמרוד

shmil
10-05-13, 19:59
פוXנוגרפיה טהורה.
כבר התחלתי לחשב.....

sos4u
11-05-13, 11:23
בימים טרופים כאלה ששער הדולר נמוך מאי פעם זה כבר נשמע יותר טוב ...

asafk
11-05-13, 20:46
על הנייר (או על המסך) זה אכן נשמע כמו דיל אולטימטיבי. אבל נסיון עם אטלס מראה שהתיבה הזו מתאימה למי שלא נוסע בכלל בכביש, ואם כן אז לאט. זו תיבה רועשת מאוד ובמהירויות גבוהות זה הופך לא נסבל.
גם השילוב של שתי הידיות קשה ולא תמיד מצליח.

אז למכונות עבירות - וודאי. אבל לרכב שטח שגם צריך לזוז בכביש... לא משהו.

אסף.

tomer s
11-05-13, 23:01
אסף אין איזה שמן ש"בולע" רעשים של מלכולי הנעה?
או לפחות מעמעם אותם. כמובן מבלי לקצר חיי מוצר /מייסבים.

shahav
12-05-13, 11:31
זה כבר נישמע לי יותר גיר ידני מאשר טרנספר...
אי אפשר פשוט לחבר גיר נוסף??!?!?
:-)

רבין

דרור ברלי
12-05-13, 12:03
זה העניין, שכדי לקבל הפחתה נוספת, היה מקובל על היום להוסיף גיר/טרנספר/יחידות הפחתה נוספות. דוגמאות? KLUNE-V, רובי קרולר, מרלין קרולר, כל מיני פרויקטים יפים אך מורכבים בטירוף של דאבל טרנספר שנעשו גם בארץ?...

זה יוצר רכבת כוח ארוכה מאוד, הפסדי כוח נוספים. בהרבה סוגי כלי רכב זה יצר צורך בגל ההינע אחורי קצר במיוחד וכדי להגביה את האוטו היית צריך להתקין כל מיני פטנטים כמו קרדנים כפולים וכו' כדי למנוע ויברציות.

או שהיית מחליף את יחס ההעברה של הילוך הכוח בטרנספר הקיים שלך (יש כל מיני קיטים של קלמיני לסמוראי, טרייל-גיר להיילקס, TERRA-LOW לסופות/רנגלרים/צ'רוקים ושאר יצרני אפטרמרקט למיניהם) ואז קיבלת LOW מאוד עמוק שמתאים רק לזחילה מטורפת על סלעים, אבל מגביל אותך בסיטואציות אחרות שבהן אתה זקוק להילוך כוח, אבל לא איטי עד כדי כך.


לא שמחר אני רוכש טרנספר כזה (הלוואי, הלוואי... אני רץ לעשות לוטו ואחרי שאקנה בית ואעשה לסופה פחחות וצבע אז...) ואת אסף אני שואל - כל תיבות האטלס תמיד רועשות והשילוב שלהן קשה? או שזה משהו שנתקלתם בו ברכב מסויים? באתר של אדוונס-אדפטרס מזכירים גם את הצורך בשימוש בשמן מסוג מסויים.
בזיבאר MK2 של עידו לא מותקן אטלס2? אני זוכר שהוא משתלב מצוין ונוסע יפה מאד במהירויות שאיך נקרא להן "גבוהות יחסית" (מחמת עינא בישא לא נזכיר מספרים פליליים...)

tomer s
12-05-13, 12:12
זה העניין, שכדי לקבל הפחתה נוספת, היה מקובל על היום להוסיף גיר/טרנספר/יחידות הפחתה נוספות. דוגמאות? KLUNE-V, רובי קרולר, מרלין קרולר, כל מיני פרויקטים יפים אך מורכבים בטירוף של דאבל טרנספר שנעשו גם בארץ?...

זה יוצר רכבת כוח ארוכה מאוד, הפסדי כוח נוספים. בהרבה סוגי כלי רכב זה יצר צורך בגל ההינע אחורי קצר במיוחד וכדי להגביה את האוטו היית צריך להתקין כל מיני פטנטים כמו קרדנים כפולים וכו' כדי למנוע ויברציות.

או שהיית מחליף את יחס ההעברה של הילוך הכוח בטרנספר הקיים שלך (יש כל מיני קיטים של קלמיני לסמוראי, טרייל-גיר להיילקס, TERRA-LOW לסופות/רנגלרים/צ'רוקים ושאר יצרני אפטרמרקט למיניהם) ואז קיבלת LOW מאוד עמוק שמתאים רק לזחילה מטורפת על סלעים, אבל מגביל אותך בסיטואציות אחרות שבהן אתה זקוק להילוך כוח, אבל לא איטי עד כדי כך.


לא שמחר אני רוכש טרנספר כזה (הלוואי, הלוואי... אני רץ לעשות לוטו ואחרי שאקנה בית ואעשה לסופה פחחות וצבע אז...) ואת אסף אני שואל - כל תיבות האטלס תמיד רועשות והשילוב שלהן קשה? או שזה משהו שנתקלתם בו ברכב מסויים? באתר של אדוונס-אדפטרס מזכירים גם את הצורך בשימוש בשמן מסוג מסויים.
בזיבאר MK2 של עידו לא מותקן אטלס2? אני זוכר שהוא משתלב מצוין ונוסע יפה מאד במהירויות שאיך נקרא להן "גבוהות יחסית" (מחמת עינא בישא לא נזכיר מספרים פליליים...)

על זה בדיוק אני שואל.
איזה שמן שמים?
ואם יש מצב שהוא "בולע" רעשים?

lizard
12-05-13, 12:18
עידו לא עבר לטרנפרים של סילברדו או רכב דומה? מאלומיניום...

דרור ברלי
12-05-13, 12:35
אין לי מושג. נדמה לי שהו אאמר לי בזמנו שיש שם אטלס... אבל הוא משחק כל הזמן בכל מיני מכלולים.
גם הקייס של האטלס 4sp הוא מאלומיניום. אבל כנראה שזה אלומיניום "קצת" יותר עבה וטוב ממה שאנחנו מכירים מהסופות וכו'.

lizard
12-05-13, 17:06
גם אני הבנתי שהוא היה משתמש באטלס אבל מישהו אמר לי שהוא עבר לטרנספרים "רגילים" של טנדרים HD. מעניין אם זה נכון.

asafk
12-05-13, 20:46
זה נכון.
בין השאר בגלל נהגים שמתקשים להבין איך מתפעלים את שתי הידיות.

אסף.

GodsFather
12-05-13, 23:48
אז יש שמן או לא ?

-->