התחברות

צפייה בגרסה מלאה : Article: מבחן דרכים: פורד קוגה טיטניום 2013



דרור ברלי
13-05-13, 10:07
ניתן לצפות בעמוד זה ב-http://www.jeepolog.com/forums/content.php?r=2962-%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F-%D7%93%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%9D-%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%93-%D7%A7%D7%95%D7%92%D7%94-%D7%98%D7%99%D7%98%D7%A0%D7%99%D7%95%D7% 9D-2013

אלישיב_ס
13-05-13, 20:00
נהנתי לקרוא. כמו כל פעם...

אתה בטוח לגבי תיבת ההילוכים? לפי מה שקראתי באוטו של חודש אפריל, משודך לקוגה תיבת שישה הילוכים פלנטרית רגילה. התפלאו שם על השילוב הזה.
לא יצאתי לי לנהוג בקוגה, אבל לא קשה להבחין בין התיבות.

חימושניק
13-05-13, 20:11
נהנתי לקרוא. כמו כל פעם...

אתה בטוח לגבי תיבת ההילוכים? לפי מה שקראתי באוטו של חודש אפריל, משודך לקוגה תיבת שישה הילוכים פלנטרית רגילה. התפלאו שם על השילוב הזה.
לא יצאתי לי לנהוג בקוגה, אבל לא קשה להבחין בין התיבות.

התיבה היא תיבה אוטומטית פלנטרית עם ממיר מומנט בעלת 6 הילוכים קדמיים מדגם 6F35 ולא דו-מצמדית כפי שנכתב במבחן. תיבה דו-מצמדית קיימת בדגמי הדיזל של הקוגה שלא מיובאים ארצה.

דרור ברלי
13-05-13, 20:13
אכן, טעות שלי, שנעוצה במידע שגוי שקיבלתי לפני המבחן.
אחרי בירורים והצלבות מידע - אכן תיבה פלנטרית.
הפרטים במבחן תוקנו בהתאם.

גל שחם
16-05-13, 00:32
דרורק׳ה, אתה משתבח עם הזמן, כתבה מצויינת.

Gal Raz
16-05-13, 23:05
דרור, בנושא בורר ההילוכים, זה כנראה דורש זמן התרגלות מפני שאני מוצא אותו עדיף בהרבה על כל הפתרונות האחרים במיוחד, כאשר יש צורך בהורדת הילוך מהירה ביציאה מסיבוב. עדיף בהרבה על המשוטים מצידי ההגה.

דרור ברלי
17-05-13, 01:18
שמע, האדם הוא יצור סתגלן. לכל דבר איום ונורא אפשר "להתרגל". אני כבר "רגיל לזה" מהפוקוס החדשה. זה פשוט אסון ארגונומי.
בוודאי כשצריך להוריד/להעלות הילוך במהירות. ואז נדרשת הורדת יד מההגה, מציאת בורר ההילוכים, "חיפוש" עם האצבע אחרי הכפתור... שום תנועה של היד אינה אינטואיטיבית. אתה מאבד חלקי שניות יקרים בכל פעם שאתה רוצה לתפעל את זה.

קשה לי להבין איך מחדל כזה עובר אצל יצרן כמו פורד. אם זה היה תלוי בי, המעצב שאחראי לבורר ההילוכים הזה היה מפוטר כבר אתמול.

-->