צפייה בגרסה מלאה : נורת מים בסולר
העובדות
טיילנו היום בשיתפון בחולות חלוצה. שקעתי עם צד אחד עמוק במים ולאחר 5 ד נידלקה הנורה.
מנוע כובה. ולאחר רבע שוב הדלקתי, וחולצתי. הנורה לא דלקה שוב.
מאז הרכב נסע כמה שעות.
עיצתכם?
מדובר ב גראנד צירוקי wj crd
מליד הפוייקה,
תודה רבין
הזרם היה מאחור, לתוך האגזוז שהיה שקוע עמוק במים.
הזרם היה מאחור, לתוך האגזוז שהיה שקוע עמוק במים.
דורון התכוון בשאלתו,איזה נחל זרם....
אני מעריך שהנורה נדלקה בגלל שהרכב עמד בשיפוע, ולא בגלל המים.
נקז את המים ממפריד המים/סולר, וסע לשלום.
חיפשתי את המפריד מים סולר, אני מבין שהוא חלק אינטגרלי מפילטר סולר.
ולתדהמתי גיליתי שהפילטר סולר לא מחובר ביכלל :-(
קניתי את הרכב ליפני כמה חודשים...
מה אני מפספס?
רבין
מה ז"א לא מחובר? צינור הכניסה מחובר ישירות לצינור היציאה?
יש לי פילטר פלסטיק קטן ופשוט... הפילטר המקורי נשאר במקום, פתוח, הוא כניראה אסף טיפה או שניים שגרמו לנורה של מים בסולר להידלק.
הינה תמונות של המצב הנוכחי:
https://docs.google.com/file/d/0B1CGaZNuMtxyamZvbEFzMmlvWjA/edit?usp=sharing
https://docs.google.com/file/d/0B1CGaZNuMtxyRXAxOHEyWDhtTWs/edit?usp=sharing
רבין
התמונות לא עובדות...וחבל אבל מהתיאור זה לא נשמע להיט... ז"א החדירה של המים לתחתית בית הפילטר המקורי עזרה לך לגלות שהפילטר שלך בכלל לא מחובר ובמקומו אילתרו משהו אחר שלפי התיאור שלך נשמע כמו פילטר קו פשוט מקרטון. נסה לסדר את התמונות...
את זה עוד לא שמעתי ...
היה יקר להם פילטר סולר אז אילתרו פילטר בנזין פשוט ב 5 ש"ח .... ענק :)
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.