צפייה בגרסה מלאה : מחפש יוניט חום לשמן גיר
שלום רב.
יש לי שעון חום חיצוני לשמן גיר, עד עכשיו היוניט הייתה מחוברת לבלוק של הגיר, אחרי סידור הצנרת בעקבות עבודה לא טובה של הבן דוד הרכבתי T שהבאתי מאיש גז , הברגתי את היוניט ופלא היא לא נותנת קריאה בכלל.
מישהו יודע איפה ניתן לרכוש יוניט אוניברסלית שמתחבר אליה חוט אחד ?
בחול אפשר להזמין אותה בדולרים בודדים אבל לא רוצה לחכות
תודה מראש
סופת המדבר
26-05-13, 22:35
לאן מחובר ה'גוף' של היוניט?
boaz avrahami
27-05-13, 07:23
נסה פה
http://www.autoshow.co.il/default.aspx?pageid=97
לאן מחובר ה'גוף' של היוניט?
1+
זרם לא עובר בחוט אחד בלבד .
בעקרון מהמחוון מגיע + ליוניט (היא נגד משתנה בתלות בחום) כאשר גוף היוניט צריך לסגור המעגל ל - (גוף הרכב ).
בקיצור, הדק על גוף ה T מהדק עם חוט שיחובר למינוס איכותי בגוף המנוע או המרכב.
בהצלחה
רענן
בהמשך למה שרענן כתב, תרשה לי לנחש ששמת טפלון על ההברגה כדי לאטום.
הטפלון מבודד ולא מעביר את המינוס לחיישן
בהמשך למה שרענן כתב, תרשה לי לנחש ששמת טפלון על ההברגה כדי לאטום.
הטפלון מבודד ולא מעביר את המינוס לחיישן
בתאוריה זה נכון .
במעשי הטפלון נקרע ואוטם החריצים מצידי התבריג כך שנשאר מגע והולכת זרם לגוף ה T עצמו (בהנחה שהוא מוליך כמובן).
רענן
היוניט הוא בעל מגע אחד, יש רק חוט ירוק שמתחבר מהשעון ליוניט. בעבר היוניט היה מחובר לבלוק של הגיר אבל הוא הועבר ל T שנרכש מחנות לציוד גז שאין לי מושג מאיזה חומר הוא עשוי . לא השתמשתי בטפלון כי האטימות של ההברגה טובה ורק סגרתי עם סיליקון שחור ליתר ביטחון.
יום שישי אני אנסה לתת לו מינוס ל T
הT מחובר על צינור יציאת השמן מהגיר
סופת המדבר
12-06-13, 22:17
אם היוניט היתה על הגיר ועבדה אז ז'תומרת שהגיע אליה מינוס
אז כמו שכתבת תן לגוף של היונט מינוס והיא אמורה לעבוד
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.