PDA

צפייה בגרסה מלאה : מחפש יוניט חום לשמן גיר



tomerbt
25-05-13, 21:54
שלום רב.
יש לי שעון חום חיצוני לשמן גיר, עד עכשיו היוניט הייתה מחוברת לבלוק של הגיר, אחרי סידור הצנרת בעקבות עבודה לא טובה של הבן דוד הרכבתי T שהבאתי מאיש גז , הברגתי את היוניט ופלא היא לא נותנת קריאה בכלל.
מישהו יודע איפה ניתן לרכוש יוניט אוניברסלית שמתחבר אליה חוט אחד ?
בחול אפשר להזמין אותה בדולרים בודדים אבל לא רוצה לחכות
תודה מראש

סופת המדבר
26-05-13, 22:35
לאן מחובר ה'גוף' של היוניט?

boaz avrahami
27-05-13, 07:23
נסה פה

http://www.autoshow.co.il/default.aspx?pageid=97

raanan
27-05-13, 08:18
לאן מחובר ה'גוף' של היוניט?
1+

זרם לא עובר בחוט אחד בלבד .
בעקרון מהמחוון מגיע + ליוניט (היא נגד משתנה בתלות בחום) כאשר גוף היוניט צריך לסגור המעגל ל - (גוף הרכב ).
בקיצור, הדק על גוף ה T מהדק עם חוט שיחובר למינוס איכותי בגוף המנוע או המרכב.

בהצלחה
רענן

eysham
27-05-13, 08:43
בהמשך למה שרענן כתב, תרשה לי לנחש ששמת טפלון על ההברגה כדי לאטום.
הטפלון מבודד ולא מעביר את המינוס לחיישן

raanan
27-05-13, 11:08
בהמשך למה שרענן כתב, תרשה לי לנחש ששמת טפלון על ההברגה כדי לאטום.
הטפלון מבודד ולא מעביר את המינוס לחיישן
בתאוריה זה נכון .
במעשי הטפלון נקרע ואוטם החריצים מצידי התבריג כך שנשאר מגע והולכת זרם לגוף ה T עצמו (בהנחה שהוא מוליך כמובן).

רענן

tomerbt
12-06-13, 21:34
היוניט הוא בעל מגע אחד, יש רק חוט ירוק שמתחבר מהשעון ליוניט. בעבר היוניט היה מחובר לבלוק של הגיר אבל הוא הועבר ל T שנרכש מחנות לציוד גז שאין לי מושג מאיזה חומר הוא עשוי . לא השתמשתי בטפלון כי האטימות של ההברגה טובה ורק סגרתי עם סיליקון שחור ליתר ביטחון.
יום שישי אני אנסה לתת לו מינוס ל T
הT מחובר על צינור יציאת השמן מהגיר

סופת המדבר
12-06-13, 22:17
אם היוניט היתה על הגיר ועבדה אז ז'תומרת שהגיע אליה מינוס
אז כמו שכתבת תן לגוף של היונט מינוס והיא אמורה לעבוד

-->