tomerbt
25-05-13, 22:09
רציתי לשתף אותכם במעלליו של הגיר שלי.
הכל התחיל כאשר הגיר התאבד לי בעליות מים המלח לפני חצי שנה, אז הגיר הוחלף לאחר כחודשיים הגיר שוב התאבד באותה עליה שהיום כבר יש לי סיוטים ואני מנסה להימנע מהכביש הזה.
אז הגיר הוכנס לשיפוץ שיאמר לזכות הבן דוד שטיפל בו שהוא ל התחמק ולקח אחריות .
לפני שבוע בדרך לסרטבה הרכב הגיע לנעמה ושם נדלקה מנורת חום גיר והרכב פשוט הקיא שמן על המיגון,אגזוז וכל מה שביניהם. כמובן שמיד ורכב הושאר בצל ועלה על גרר בדרך לבית.
היה לי מאוד מוזר שהחום של הבלוק של הגיר(שם הורכב החיישן חום) עלה ל 120 מעלות ולא ירד , וכל זה בירידות לים המלח וללא מאמצים עם קולר נוסף כולל ונטה .
למחרת ירד המיגון והתחלתי לעבור על הצנרת ומה גיליתי...... מישהו בכלל שכח לחברת את הקולר גיר המקורי וחיברו רק את הקטן מה שיצר מצ של חוסר קירור בכלל......
חשוב לציין שבגלל שעצרתי מיד את הרכב הגיר תיפקד לא בעיה. חיברתי את הקולר הגדול ואת הקטן , החלפתי שמן שגליתי שגם הייתה כמות אדירה כמעט פי 2 מהנדרש.
אחרי כמה נסיעות הגיר מגיב מצויין ולא מראה סימני התחממות.
בינתיים אין לי נתוני חום כי חיברתי את היוניט חום על T שחיברתי ליציאת השמן מהגיר אבל משהו נדפק בשעון והוא לא נותן לי נתונים.
בהצלחה לי......
הכל התחיל כאשר הגיר התאבד לי בעליות מים המלח לפני חצי שנה, אז הגיר הוחלף לאחר כחודשיים הגיר שוב התאבד באותה עליה שהיום כבר יש לי סיוטים ואני מנסה להימנע מהכביש הזה.
אז הגיר הוכנס לשיפוץ שיאמר לזכות הבן דוד שטיפל בו שהוא ל התחמק ולקח אחריות .
לפני שבוע בדרך לסרטבה הרכב הגיע לנעמה ושם נדלקה מנורת חום גיר והרכב פשוט הקיא שמן על המיגון,אגזוז וכל מה שביניהם. כמובן שמיד ורכב הושאר בצל ועלה על גרר בדרך לבית.
היה לי מאוד מוזר שהחום של הבלוק של הגיר(שם הורכב החיישן חום) עלה ל 120 מעלות ולא ירד , וכל זה בירידות לים המלח וללא מאמצים עם קולר נוסף כולל ונטה .
למחרת ירד המיגון והתחלתי לעבור על הצנרת ומה גיליתי...... מישהו בכלל שכח לחברת את הקולר גיר המקורי וחיברו רק את הקטן מה שיצר מצ של חוסר קירור בכלל......
חשוב לציין שבגלל שעצרתי מיד את הרכב הגיר תיפקד לא בעיה. חיברתי את הקולר הגדול ואת הקטן , החלפתי שמן שגליתי שגם הייתה כמות אדירה כמעט פי 2 מהנדרש.
אחרי כמה נסיעות הגיר מגיב מצויין ולא מראה סימני התחממות.
בינתיים אין לי נתוני חום כי חיברתי את היוניט חום על T שחיברתי ליציאת השמן מהגיר אבל משהו נדפק בשעון והוא לא נותן לי נתונים.
בהצלחה לי......