PDA

צפייה בגרסה מלאה : Article: חדשות: פולקסווגן אמארוק מגיע לישראל



דרור ברלי
29-05-13, 10:54
ניתן לצפות בעמוד זה ב-http://www.jeepolog.com/forums/content.php?r=2980-%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA-%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%A7%D7%A1%D7%95%D7% 95%D7%92%D7%9F-%D7%90%D7%9E%D7%90%D7%A8%D7%95%D7%A7-%D7%9E%D7%92%D7%99%D7%A2-%D7%9C%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C-%D7%91%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%94

tooshey
29-05-13, 15:47
ל VW היה טנדר בשם TARO, שהיה העתק של הילקס.
גם לאמארוק יש דימיון לוויגו.
http://www.mynrma.com.au/motoring/reviews/car-reviews/toyota/toyota-hilux-vs-volkswagen-amarok.htm

בברכה,טושי

omri_t
29-05-13, 16:04
המחיר הזוי לחלוטין.
מישהו אצל היבואן כניראה לא מבין בהיצע הקיים בארץ.

itayt
29-05-13, 16:16
היילקס אוטומטי עולה 253000, למה אתה חושב ש 264000 זה מחיר הזוי ?
ההפרש בין היצרניות באותם סגמנטים הוא בד"כ אפילו גדול יותר.
לא שנראה לי שהמחירים האלה סבירים אבל היבואן תמחר את הרכב מול המתחרים שלו בארץ ולא מול התמורה שהוא נותן (או לא נותן).
אני הייתי רוכש כנראה איזה טנדר אמריקאי גדול במחירים האלה, אבל אם יש כאלה שקונים ויגו בארץ, כנראה גם את זה יקנו.

Orang
29-05-13, 16:40
טושי

בניגוד לאמרוק שהוא פולקסווגן טהור, TARO היה טויוטה היילקס (4X2 בלבד) שהורכב במפעלי פולקסווגן בגרמניה עם סמלים של VW ותחת רשיון של טויוטה ושווק באירופה ובמדינות בהן למותג VW היה יתרון.
TARO בגרסת 4X4 למי שרצה הגיע היישר ממפעלי טויוטה יפן.

אורן

דרור ברלי
29-05-13, 17:26
היה TARO 4X4. אבל זה היה היילקס לכל דבר ועניין, לטוב ולרע, וההבדל היחיד היה הסמל על הגריל. למי שזה ממש שינה לו.
הטנדרים האמריקאים הגדולים נהנים מהקלות מיסוי משמעותיות בגלל שהם מוגדרים כמשאית ולכן הם בקטגוריה אחרת. יש לזה יתרונות וגם חסרונות.

אמארוק הרבה יותר יקר מהטנדרים האחרים כי מדובר כאן במחיר בסיס - אבל ככה זה בפולקסווגן. זה יצרן פרימיום, הוא "עממי" רק בשם. מנסיוני בחו"ל הטנדר הזה באמת מרגיש רמה אחת לפחות מעל כל היתר, אבל זה היה נכון לכלי הרכב שקיבלנו בהשקה. כדי לדעת מה הלקוח מקבל כאן בישראל תמורת המון כסף, נצטרך לערוך לו מבחן מקומי.

ori abr
30-05-13, 08:37
דרור, האם המערכת האלקטרונית הזו והכח מנוע מספיקים בשביל להתחרות בטנדרים עם הילוכי הכח? נראה לי שבמבחן השוואתי יש לתת לזה משקל גדול....לא?

דרור ברלי
30-05-13, 09:28
בוודאי. אם יהיה מבחן השוואתי העניין הזה ייבדק לעומק.

לפחות במסלול המבחן בספרד, שהיה קשה ומאתגר מהמקובל באירועים כאלה, עם שיפועים תלולים באמת, לא הרגשנו בשום בעיה או חולשה.
הילוך ראשון קצר יחסית, כפתור OFF-ROAD משנה הרבה כיולים ופרמטרים באוטו לטובת נהיגת שטח. חוץ מזה הגחון מתוכנן טוב.
אמארוק מגיע במקור על צמיג 30', אבל כבר ראיתי בגרמניה כמה עם הגבהות וצמיגים מ-31 עד 35.... אבל אצל האירופאים האוטומט די מוקצה מחמת המיאוס. הם לוקחים ידני, וידני מגיע עם הילוך כוח...


בסה"כ נראה אחלה טנדר.
שני היתרונות הכי חד משמעיים שלו על כל הטנדרים היפניים הם בידוד רעשים מעולה ותא הנוסעים שמתוכנן מלכתחילה עבור בני אדם במידות מערביות - מרווח נורמלי לרגליים, לכתפיים ולראש, גם במושב האחורי. מושיםב נוחים בגובה הנכון, תנוחת נהיגה אנושית, גלגל הגה שממוקם נכון ולא כמו בכל טנדר יפני בינוני (חוץ מניסאן נבארה), שכולם מתוכננים כנראה ע"י חייזר בגובה 1.60 מ' עם רגליים קצרצרות וידיים ארוכות (או תאילנדי) עבור נהג חייזר (או תאילנדי) בגובה 1.60 עם רגליים קצרצרות, ידיים ארוכות וסקוצ'ים בישבן (כדי שלא ייפול בסיבובים מהמושב השטוח והנוקשה).

אפרים
30-05-13, 09:54
דרור הכל היה בסדר עד שהתחלת עם ה 1.6 מטר.
את החשבון נסגור בערב הטיול של 6.5.13 :D

אפרים
30-05-13, 09:56
בוודאי. אם יהיה מבחן השוואתי העניין הזה ייבדק לעומק.

לפחות במסלול המבחן בספרד, שהיה קשה ומאתגר מהמקובל באירועים כאלה, עם שיפועים תלולים באמת, לא הרגשנו בשום בעיה או חולשה.
הילוך ראשון קצר יחסית, כפתור OFF-ROAD משנה הרבה כיולים ופרמטרים באוטו לטובת נהיגת שטח. חוץ מזה הגחון מתוכנן טוב.
אמארוק מגיע במקור על צמיג 30', אבל כבר ראיתי בגרמניה כמה עם הגבהות וצמיגים מ-31 עד 35.... אבל אצל האירופאים האוטומט די מוקצה מחמת המיאוס. הם לוקחים ידני, וידני מגיע עם הילוך כוח...


בסה"כ נראה אחלה טנדר.
שני היתרונות הכי חד משמעיים שלו על כל הטנדרים היפניים הם בידוד רעשים מעולה ותא הנוסעים שמתוכנן מלכתחילה עבור בני אדם במידות מערביות - מרווח נורמלי לרגליים, לכתפיים ולראש, גם במושב האחורי. מושיםב נוחים בגובה הנכון, תנוחת נהיגה אנושית, גלגל הגה שממוקם נכון ולא כמו בכל טנדר יפני בינוני (חוץ מניסאן נבארה), שכולם מתוכננים כנראה ע"י חייזר בגובה 1.60 מ' עם רגליים קצרצרות וידיים ארוכות (או תאילנדי) עבור נהג חייזר (או תאילנדי) בגובה 1.60 עם רגליים קצרצרות, ידיים ארוכות וסקוצ'ים בישבן (כדי שלא ייפול בסיבובים מהמושב השטוח והנוקשה).

דרור הכל היה בסדר עד שהתחלת עם ה 1.6 מטר.
את החשבון נסגור בערב הטיול של 05.06.13
:D

IlanHadar
30-05-13, 15:18
ראיתי כבר כזה מסתובב בארץ לפני כמה שבועות, מרשים.

shay_love_off_road
31-05-13, 17:45
אני משוחד, אבל בטנדרים הקטנים, הקולורדו V6 תפס אותי!

לגבי האלקטרוניקה שאמורה לפוצות על חוסר הברזלים, אישית, אני לא סומך על אלקטרוניקה,
ולדעתי, אלקטרוניקה ברכב צריכה להסתיים במערכת הסאונד וזהו! כי אלקטרוניקה היא מפתח לצרות,
והצרות האלקטרוניות מגיעות אחרי מספר שנים, ואין רכב שאין לו בעיות אלקטרוניקה, אפילו האמינות
שבאמינות חולות באלקטרוניקה לאחר כעשור פלוס,

ד ו ר ו ן
31-05-13, 23:16
טושי

בניגוד לאמרוק שהוא פולקסווגן טהור, TARO היה טויוטה היילקס (4X2 בלבד) שהורכב במפעלי פולקסווגן בגרמניה עם סמלים של VW ותחת רשיון של טויוטה ושווק באירופה ובמדינות בהן למותג VW היה יתרון.
TARO בגרסת 4X4 למי שרצה הגיע היישר ממפעלי טויוטה יפן.

אורן

ה-TARO שווק גם כדגם 4X4, או לפחות יש ברשת צילומים של דגם 4X4 זהה להיילקס הישנים.http://auto.freenet.de/contentblob/149218/teaserImg847x565/vw-tarompsams108342.jpg

דרור ברלי
01-06-13, 13:34
אני משוחד, אבל בטנדרים הקטנים, הקולורדו V6 תפס אותי!

לגבי האלקטרוניקה שאמורה לפוצות על חוסר הברזלים, אישית, אני לא סומך על אלקטרוניקה,
ולדעתי, אלקטרוניקה ברכב צריכה להסתיים במערכת הסאונד וזהו! כי אלקטרוניקה היא מפתח לצרות,
והצרות האלקטרוניות מגיעות אחרי מספר שנים, ואין רכב שאין לו בעיות אלקטרוניקה, אפילו האמינות
שבאמינות חולות באלקטרוניקה לאחר כעשור פלוס,



קולורדו דור ראשון = דימקס, פלוס מינוס.
עיצוב קצת שונה, מנוע בנזין 5 בטור 3.5 ליטר זהה לזה שבהאמר H3 המוקדמים. נמוך מאוד.

ואין יותר מכוניות בלי אלקטרוניקה. נגמר הסיפור. בלי אלקטרוניקה חכמה אי אפשר להשיג את רמות הבטיחות והחיסכון בדלק שנדרשות כיום.

-->