PDA

צפייה בגרסה מלאה : לחץ אויר בצמיגי שטח



07-06-13, 23:57
שלום לאחרונה רכשתי צמיגי שטח מסוג bf לאיסוזו דימקס שלי אולי מישהו יודע איזה לחץ אויר צריך למלות בצמיג תודה מראש

סופת המדבר
08-06-13, 08:50
לדעתי אם זאת אותה מידה כמו המקורית
אין סיבה לא למלא בלחץ שמומלץ ע'י היצרן

רמי גלבוע
08-06-13, 09:28
דווקא בטנדר וגם במידה המקורית, לחצי האוויר המומלצים מאחור הם תמיד מוגזמים - גם כאשר היצרן נוקב לחץ לנסיעה בלא מטען (יש מספרים עם + בלי).
אם אתה נוסע עמוס, מלא לפי היצרן, וגם אז, הייתי שוקל להוריד קצת - אבל זה ממש תלוי במשקל ובסגנון הנסיעה שלך - מהר, לאט, בינעירוני... וכמובן, בשטח זו אופרה אחרת לגמרי, נטחנה עד דוק בשרשורים קודמים.

חוץ מזה, הבנאדם קנה BF, אם אלו צמיגים יותר 'קרביים', זו התנהלות אחרת.

ד ו ר ו ן
08-06-13, 10:40
רמי,
צמיג סובל הרבה יותר מחוסר אויר מאשר עודף קטן, ואם הוא נוסע במשקל מירבי, לא הייתי מוריד לחץ מהמלצת היצרן.

בטנדר ריק, הלחץ הוא הפשרה בין ביצועים/צריכת דלק ונוחות.

רמי גלבוע
08-06-13, 21:55
דורון, אתה צודק באופן עקרוני, אבל:

רוב הטנדריסטים שאני מכיר נוסעים עם משקל מועט, או ריקים לגמרי. לאלה כיוונתי. משקל מלא, כמובן, לפי היצרן.
לגבי בלאי צמיגים - אני מעדיף בלאי צמיגים, על פני בלאי דיסקוס בגב. זה כאמור, רק אם נוסעים במשקל חלקי, ושאר ההסתייגויות.

האמת קובי, אם אתה רוצה לקבל המלצה עניינית, ספר לנו איך אתה נוסע: מלא, ריק, שטח, מהר בכביש, נסיעות קצרות... בלי זה, התשובות שלנו לא שוות הרבה

ד ו ר ו ן
08-06-13, 22:26
בגלל זה היצרן מתייחס ללחץ אויר לרכב ריק מול מלא, וההפרש הוא גדול מאד, כמעט 30%.
אני נוסע בטנדר, ועוד באחד שנחשב לאחד מהפחות נוחים.
לחץ האויר הנכון לרכב ריק די מתאים לפשרה בין נוחות (יחסית..) צריכת דלק.

09-06-13, 20:30
קודם כל תודה על העזרה במשך השבוע הטנדר עמוס בכלים וציוד בערך כ400 קילו ועד היום נסעתי על המלצת היצרן אבל הצמיג מרגיש רך שמנסים לעלות על מדרכה וכאלה
בנוסף הצמיג אינו תואם למקורי הגדלתי מ70 ל75

-->