Orang
09-06-13, 18:33
שלום רב,
ברשות אשתי פראדו ארוך מבציר 1999 עם 250K שמושב הנהג שלו התעייף קצת, ולמעשה הפך ללא נוח במיוחד בנסיעות ארוכות, וגם בנהיגת שטח.
אשתי אגב, שנוהגת בו כל השבוע לא מבינה על מה אני מדבר.
בהתחלה השתעשעתי ברעיון של התקנת מושב אורתופדי חדש אצל אספיר, אבל להשקיע 6-8 אלף שקל נראה לי הזוי מול רכישת מושב מודרני מפירוק של כמעט כל סוג רכב שרק אבחר בסכום שנע בין 500 עד 1000 ש"ח למרבה במחיר.השאלה, האם מישהו עשה זאת (לאו דווקא לפראדו) והיכן או מי ביצע את התאמת נקודות העיגון בין הנקודות המקוריות של הרכב לאלו של המושב הנרכש.
אולי ייתכן אפילו כדאי להשאיר את בסיס המושב המקורי, דהיינו את המסילות המקוריות של הפראדו ,ורק לפרק את המושב והמשענת, ובמקומם להתקין את המושב והמשענת החדשים, תוך ביצוע ההתאמות הנדרשות.
לגבי חשמל או מערכת כריות האויר אין שום חשש, היות ולא קיים.
אשמח לכל מידע רלוונטי.
בברכה, אורן
ברשות אשתי פראדו ארוך מבציר 1999 עם 250K שמושב הנהג שלו התעייף קצת, ולמעשה הפך ללא נוח במיוחד בנסיעות ארוכות, וגם בנהיגת שטח.
אשתי אגב, שנוהגת בו כל השבוע לא מבינה על מה אני מדבר.
בהתחלה השתעשעתי ברעיון של התקנת מושב אורתופדי חדש אצל אספיר, אבל להשקיע 6-8 אלף שקל נראה לי הזוי מול רכישת מושב מודרני מפירוק של כמעט כל סוג רכב שרק אבחר בסכום שנע בין 500 עד 1000 ש"ח למרבה במחיר.השאלה, האם מישהו עשה זאת (לאו דווקא לפראדו) והיכן או מי ביצע את התאמת נקודות העיגון בין הנקודות המקוריות של הרכב לאלו של המושב הנרכש.
אולי ייתכן אפילו כדאי להשאיר את בסיס המושב המקורי, דהיינו את המסילות המקוריות של הפראדו ,ורק לפרק את המושב והמשענת, ובמקומם להתקין את המושב והמשענת החדשים, תוך ביצוע ההתאמות הנדרשות.
לגבי חשמל או מערכת כריות האויר אין שום חשש, היות ולא קיים.
אשמח לכל מידע רלוונטי.
בברכה, אורן