צפייה בגרסה מלאה : קצר בצמה הראשית סיאט קורדבה
שלום מדובר על עשן שיצא מלוח השעונים
לאחר פירוק התברר שזה קצר ושריפה בתוך הצמה הראשית מתחת לוח השעונים
וזה נקרא על ידי דוושת הבלימה שנגעה בעצמה וגרמה לקצר רציני
חשבתי בהתחלה שמשהוא קטן נשרף רק לאחר פירוק כל לוח השעונים והחלקים הסובבים אותו גיליתי שזה רציני
נתוני הרכב: סיאט קורדבה סטילה, 2004, 1.9 SDI דיזל
מה עושים? או מה אפשר לעשות כדי להתניע את הרכב?
חנן-ג'יפולוג
12-06-13, 17:11
הכי טוב?
לפרק את כל הצמה מהרכב, זה עלול להצריך ממך פירוקים נרחבים, לשים את הצמה על השולחן, להוריד את כל השרוולים, לבחון, לשקם ולהחזיר לרכב.
אם הנזק נרחב כדאי לבדוק עלות וזמינות של צמה כנ"ל מפירוק.
אם הנזק הוא מקומי בלבד, יתכן שניתן לתקן במקום, אבל לא העלית תמונות של הנזק.
ברכבי פולקסווגן, קוד האימובילייזר המקורי נמצא בלוח השעונים ואני מקווה שהוא לא נפגע.
בכל מקרה, ראשית צריך שצמת החשמל תהיה תקינה לחלוטין ומחוברת כראוי בכל המקומות.
בברכה - רפי לין
איך מעלים מונה ישירו מהמחשב?
פירקתי את האוטו מקדימיה ועליתי על השריפה
הלאה,,,,,
הנה התמונה
מצאתי 25 כבלים שרופים ,
האם לחבר אותם זה יעזור?
אם אין תגובות ז״א להמשיך לחבר אותם חוט חוט ולפי צבע!
http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=341876&d=1370981597
זאתי צמה ראשית שמכילה את כבלי החשמל הפנימים.
פירקי את האומפליזר , וא המעקבים שלו.
חנן-ג'יפולוג
16-06-13, 12:39
מצאתי 25 כבלים שרופים ,
האם לחבר אותם זה יעזור?
כן, זה יעזור, בתקווה שאין נזק במקום מרוחק יותר. חשוף את החוטים עוד כמה ס"מ מכל צד וודא שאין לבידוד צורה ומרקם מעוותים, עקב המסה. אם כן, תמשיך לחשוף את החוט המומס עד שתגיע לקטע בריא.
במידה וראית שני חוטים בצבע זהה, זה לא אומר שהתפקיד שלהם זהה ואפשר לחבר אותם איך שרוצים. במקרה של ספק, אתה צריך לוודא מול שרטוטי החשמל והחיבורים שלהם למחברים המרוחקים איך החוטים היו מחוברים. לא לנחש, כי זה עלול לגרום לתקלה קשה מאוד לאיתור במקרה הטוב ולהמשך נזקים במקרה הרע.
איך אפשר להשיג מפה חשמלי לסיאט קורדבה סטילה 2004 דיזל?
לא מצאתי חוטים זהים, חברתי אותם.
השתמשתי במלחים ובדיל וחברתי ובודדתי.
לא מצאתי חוטים שרופים לאורך היותר מ 20 סנטים.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.