התחברות

צפייה בגרסה מלאה : סרן אחורי בסמוראי- איך מפרקים ציריות?



six 4 life
10-05-05, 22:26
אהלן
לחבר שלי סמוראי 87
ואתמול התחיל רעש מכיוון הסרן האחורי. פורק דרייב-שאפט, הרעש נעלם.
כעת, אנו רוצים לפרק את הציריות על מנת לבדוק את המיסבים שלהן.
אממה, אני כולי יש לי סיקס, לא מכיר בורג בסמוראי וכזכור לי הדבר שונה שם מאשר בסיקס.
לכן, אני שואל.

ראשית,
אומר שביצעתי חיפוש שלא העלה דבר בנושא הזה
שנית
הלכתי לכאן
http://www.jeepolog.com/jp_archive/jplg_storys_lockright_samurai_rearaxle.h tml
כי זכרתי שמצויין שם כיצד לפרק ציריות.

אך בכל זאת- הייתי רוצה לקבל ממכם את האישור שאכן אנו צריכים לעבור על התהליך המצויין שם, שלב שלב, למרות שאנחנו בסה"כ רוצים לראות את מצב המיסבים.

אז לגופו של עניין
סרן אחורי של סמוראי שנת 87'- איך מפרקים את הציריות על מנת לראות את מצב המיסבים?

תודה רבה מראש.


-ארז 8) -

אלון_ק
10-05-05, 22:37
מקבע, מרים, מנקז שמן. פותח את צינורות הברקס ומנתק אותם מהצד הפנימי של צלחות הבילום (הצד שלא פונה לכביש. 10 מ"מ). פותח 4 ברגים בקצה הסרן (12 מ"מ), זה מה שמחזיק את הצלחת לסרן. מושך צמיג בכח. אין צורך לפרק צמיג, אבל זה יותר נח בפעם הראשונה - רק לראות מה בדיוק אתה עושה.

אלון_ק
10-05-05, 22:39
גם אין מה לפתוח את התוף, אלא אם ברגי ה12 מאחור מסתובבים יחד עם האומים (אתה פותח את האום) ואז אתה חייב להוריד את מכסה התוף כדי להחזיק את הברגים.

six 4 life
10-05-05, 22:44
אלון תודה

שאלה קטנה
בפירוק צינורות הברקס- ינזל שמן ברקס אני מתאר לעצמי ואז ידרש ניקוז אויר לאחר העבודה? או שיש שם שסתום כלשהו?

תודה שוב.

-ארז 8) -

אלון_ק
11-05-05, 00:19
ינזל, ינזל. לא יהיה לך מנוס מניקוז (מאחור, בפייה השמאלית), אבל אם תמצא דרך לצמצם את הנזילה יהיה לך פחות עבודה, פחות לנקז.

גיא
11-05-05, 13:12
אם כשאתה מושך בגלגל זה לא זז ולא יוצא הגזר יש את שלב ב' למתקדמים.

מרביצים לו מבפנים עם מוט. אתה זוכר אלון כמה חזק מרביצים ? :evil:

אגב, אתה בטוח שהצינורות ברקס זה לא 9 ?? פשוט ככה זכור לי ...

אלון_ק
11-05-05, 13:26
אני זוכר את המוט בחלחלה... בשום מצב אין תירוץ לכזה דבר. במקרה הכי גרוע, קושרים רצועה ל2 מהחורים בג'אנט, מכניסים פטיש בריא ללולאה שנוצרה ונותנים כמה מכות טובות. יותר יעיל, לא מזיק ותמיד עובד.

זה 10, אני בטוח.

סוזי המשתוללת
11-05-05, 13:29
כדי לעצור את נזילת השמן לוקחים ג'פקה עוטפים את הצינור בקרטון עבה וחוסמים אותו עם הג'פקה
את זה מבצעים לפני שבכלל פותחים ואז יש לנקז אויר רק מהצינור האחורי ולא ממשאבת החלוקה
כדי לדעת מצב המייסבי גלגל אין צורך לפרק כלום
לפני שאתם רצים לפרק חצי אוטו תבדקו חופש ביוק של הסרן האחורי (מחייב פירוק גל הינע )
רעש ממייסבי גלגל לא נעלם בעת פירוק הדרייבשפט אבל רעש מקורונה פיניון כן נחלש כשאין עומס על הסרן (עזיבת גז למשל / או פירוק דרייבשפט)
אני מציע שקודם כל תנקז שמן מהביצה (רצט 3/8 ) כשתוך כדי אתה מסנן את השמן בעזרת בד לבן לפני שהוא נכנס לדלי ותראה אילו שבבים יש שם (קטנים גדולים משחה מתכתית וכו')
לפרק תמיד אפשר

lior_b.s
11-05-05, 17:07
כדי לצמצם את הנזילה אני פשוט לקחתי את הפקק גומי שישב על בורג הניקוז והלבשתי אותו על הצינור , לא נזל יותר.

karnaf
12-05-05, 18:13
אכן זה מה שעושים
לוקחים את הפקק גומי ומפרקים את הצינור לגמרי
את הפקק גומי מחברים לצינור מתכת של הברקס

-->