התחברות

צפייה בגרסה מלאה : נגרר ישראלי או תוצרת חוץ



amiz
19-06-13, 17:16
אני מעוניין לרכוש נגרר ל RZR שישמש אותי גם להובלה של ציוד קמפינג ונסיעות קלות בשטח (גרירה ע"י רנגלר)
אני מתלבט בין נגררים תוצרת ישראל בעלות של בערך 8 לבין מותג מיובא גרמני בעלות של 14.

האם ההפרש מוצדק?

אני מחפש משהו שיחזיק מעמד הרבה שנים ויעמוד בנסיעות שטח מנהלתיות.

אורך : 310
רוחב : 165
דפנות אלומינים
4 דלתות נפתחות
כולל בלמים

tomer s
19-06-13, 17:37
אין טעם להשקיע על ייבוא (לרוב זה אלומניום מה שמסביר את הפער.)
ואפילו על חדש..
יש מלא עגלות יד 2 באזור 4-5 אלף.
מכאלה שרכשו ומיצו.

amiz
19-06-13, 17:46
שמעתי כל מיני שמועות שנגררים תוצרת ישראל אחרי כמה נסיעות בשטח לא מחזיקים מעמד בגלל מיכלולים ירודים....

shachar
19-06-13, 18:28
שמעתי כל מיני שמועות שנגררים תוצרת ישראל אחרי כמה נסיעות בשטח לא מחזיקים מעמד בגלל מיכלולים ירודים....

כן
כל היצרנים בארץ אחים
משתמשים באותם מכלולים ירודים
ואפילו לא מגיעים עד השטח.
הכי טוב תוצרת חוץ - אל תתפשר

Sent from my GT-I9100T using Tapatalk 2

המשוטט
19-06-13, 18:32
לא מדוייק יש הבדלים באיכות העגלות בין היצרנים השונים

shmil
19-06-13, 19:36
שמעתי כל מיני שמועות שנגררים תוצרת ישראל אחרי כמה נסיעות בשטח לא מחזיקים מעמד בגלל מיכלולים ירודים....



ואני שמעתי שנגררים גרמניים מיבוא מורידים לך את צריכת הדלק.

ועכשיו ברצינות - הכנס ליד 2, חפש נגרר מגולוון, קנה וסע לשלום.
אין שום בעייה עם נגררים ישראליים ושטח.
אם תעמיס יותר מהמשקל המותר - עשוייה להיות לך בעייה.

asafk
19-06-13, 20:01
יש את דדי, א.ד. ליד בצרה - שעושה יופי של נגררים.

ולפני כשנתיים קנינו לעבודה נגרר קל מיצור מקומי (ראשל"צ) שבנוי מעולה (מהנגררים הקלים המרשימים שראיתי מבחינת המבנה - משולש ולא T, שזה נדיר) ומחזיק מעמד יפה מאוד.

אסף.

טל חסיד
19-06-13, 20:12
יש ברשותי נגרר גרמני ששוקל 180 קילו ומשקלו הכולל 750 קילו. ההיתרון שלו שהוא קל ביחס לניגררים שמיצרים בארץ וכך אתה יכול להעמיס עליו יותר משקל \ מטען, ההיתרון השני שהוא מאד קל לחיבור לרכב (לא שובר את הגב). וההיתרון השלישי שאתה לא מרגיש אותו בגרירה אפילו אם הילקס ישן.
כל עגלה אתה תפרק בשטח אם לא תיסע לאט ובזהירות רבה בשטח.

טל

Gilad
21-06-13, 07:10
מניסיון עם נגרר מקומי הוא לא שרד את הטיול הראשון ופשוט התפרק בדרך.
נגרר חדש שיצא יום לפני מיצרן מכובד ונגרר כמעט ריק בטיול לא קשה - באמצע היום הסרן החליט שהוא מתגרש מהאמבטיה...

itaysa
21-06-13, 07:46
אין לי ניסיון עם נגררים בשטח
אני עובד ביום יום עם נגרר תוצרת הארץ ונגרר מיובא (thule)

הנגרר המיובא קל יותר, אבל גם מרגיש קצת ״גמיש״ יותר. לאחר חודשיים של עבודה הייתי צריך לחזק את העיצול הקדימי, אחרי עוד מספר חודשים החלפתי גם את כל יחידת הריתום והבלם (הוחלף על ידי היבואן) בגלל סדקים שנוצרו בו.

היתרון המרכזי בעיני של הנגררים המיובאים הוא הגילוון והמשקל הנמוך

אני חושב שניתן לבקש מכל יצרן מקומי להתקין מכלולים (סרן, בלמים וכו׳ ) איכותיים יותר, כמובן שזה יעלה את המחיר.

אם חשוב לך המשקל אתה יכול לבדוק עם וינגולד בבית שמש, אני חושב שהוא בונה נגררים גם מאלומיניום (רק הדפנות מאלומיניום)

אפרים
21-06-13, 08:22
763797637876380763817638276383הגבתי לך גם בצהוב.
הזמנתי אצל ווינגולד וקיבלתי בשעה טובה.
אני מחזיק בשוויץ 5 נגררים כולם תןצרת גרמניה וחלקם נגררי חנות נוסעת ולאחר בדיקה מצאתי שווינגולד משתמש ברוב החלקים של KNOT שהוא יצרן גרמני.
הכלה הגיע והנה התמונות.
יום א הרתכת והדיסק יוצאים מהמחסן ומתחילה בניית סולמות.
ישמש גם להובלה וגם כמיני קראוון.

אפרים
16-07-13, 11:52
הבטחה צריך לקיים.http://www.jeepolog.com/forums/asset.php?fid=69366&uid=6024&d=1373964563http://www.jeepolog.com/forums/asset.php?fid=69362&uid=6024&d=1373964547http://www.jeepolog.com/forums/asset.php?fid=69364&uid=6024&d=1373964555http://www.jeepolog.com/forums/asset.php?fid=69365&uid=6024&d=1373964559http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=77017&d=1373964486&thumb=1&stc=1http://www.jeepolog.com/forums/asset.php?fid=69367&uid=6024&d=1373964567http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=77021&d=1373964541&thumb=1&stc=1

-->