amit_san
22-06-13, 21:10
שלום לכולם.
ככתוב, הרכב לא סוחב(למרות יחס 4.56). מתקשה בעליות מתונות לצלוח את ה 100 קמ"ש, הילוכים ראשון ושני, אכן בועטים אך החל משלישי, תחושה של עייפות חריגה. בוצעה בדיקת תקלות - קוד 51(למרות שלא קיים חיישן חמצן, סופה 94').
הוחלפו בעבר : חוטי הצתה, רוטור ומכסה מפלג(חברה לא ידועה), מצתים למקוריים( היו מורכבים ספליטפייר שבזמן ההחלפה נראו תקינים לחלוטין), שופצו מרססים(343,גומיות וטבעות).
אבחון שנעשה - בדיקת מער' הדלק :
לחץ דלק בסרק(צינור וואקום מחובר) - 33 PSI
לחץ דלק בסרק(צינור וואקום מנותק) - 41 PSI
לחץ דלק כאשר קו העודפים חסום - 95 PSI.
בנסיעה, סל"ד קבוע( כ 2500) - לחץ דלק 35 PSI, עזיבת הדוושה - יורד ל 31 PSI, לחיצה עד הסוף - עולה ל 41 PSI.
לאחר כיבוי המנוע לחץ הדלק נשמר.
בוצעה בדיקת ספיקת משאבה - כליטר בדקה.
למשאבת הדלק מגיע מתח מצבר, מסנן הכניסה למשאבה נקי(משאבה מסוג BOSCH 454
לפי הערכתי קיים ריח של דלק בלתי שרוף חריג והצריכה גבוהה.
הכיוון כויל ?
אודה להארות, הערות, תובנות ומסקנות.
עמית.
ככתוב, הרכב לא סוחב(למרות יחס 4.56). מתקשה בעליות מתונות לצלוח את ה 100 קמ"ש, הילוכים ראשון ושני, אכן בועטים אך החל משלישי, תחושה של עייפות חריגה. בוצעה בדיקת תקלות - קוד 51(למרות שלא קיים חיישן חמצן, סופה 94').
הוחלפו בעבר : חוטי הצתה, רוטור ומכסה מפלג(חברה לא ידועה), מצתים למקוריים( היו מורכבים ספליטפייר שבזמן ההחלפה נראו תקינים לחלוטין), שופצו מרססים(343,גומיות וטבעות).
אבחון שנעשה - בדיקת מער' הדלק :
לחץ דלק בסרק(צינור וואקום מחובר) - 33 PSI
לחץ דלק בסרק(צינור וואקום מנותק) - 41 PSI
לחץ דלק כאשר קו העודפים חסום - 95 PSI.
בנסיעה, סל"ד קבוע( כ 2500) - לחץ דלק 35 PSI, עזיבת הדוושה - יורד ל 31 PSI, לחיצה עד הסוף - עולה ל 41 PSI.
לאחר כיבוי המנוע לחץ הדלק נשמר.
בוצעה בדיקת ספיקת משאבה - כליטר בדקה.
למשאבת הדלק מגיע מתח מצבר, מסנן הכניסה למשאבה נקי(משאבה מסוג BOSCH 454
לפי הערכתי קיים ריח של דלק בלתי שרוף חריג והצריכה גבוהה.
הכיוון כויל ?
אודה להארות, הערות, תובנות ומסקנות.
עמית.