PDA

צפייה בגרסה מלאה : אני שוקל למכור את הדיפנדר - יש משהו דומה מבחינת מפרט , אבל חדש ב15 שנים ?



אמיר ב.א
22-06-13, 21:14
לא האמנתי שזה יגיע , אבל אחרי 10 שנים שהדיפנדר אצלי ,
אני שוקל למכור אותו - בקשות מכיוון האישה והילדים ... (טרקטור).


הבעיה שאני רוצה רכב אמין , אצלי הדיפנדר היה סביר בקטע האמינות , בעיקר בגלל שאין בו מערכות אלקטרוניות,
ניתקעתי איתו ב10 שנים משהו כמו חמש פעמים , כאשר תמיד הצלחתי לתקן את הבעיה לבד , מקסימום תוך שעה שעתיים, ואף פעם לא הזמנתי גרר.
דיפנדר משנים 2005~2010 מלאים באלקטרוניקה , מה שאומר שאני לא יכול לתקן הכל לבד , וגם יכול להתקע יופי איתו בשטח.

יש מצב שיש רכב אחר (לא אכפת לי איזה) , בלי אלקטרוניקה , מהשנתונים הנ"ל, עם עבירות טובה מהמפעל כמו הדיפנדר ,
שהוא יותר נוח מהדיפנדר?

(נא לא להפוך את השירשור לכמה דיפנדר כן טוב או לא טוב או כן אמין או לא אמין, יש מספיק שירשורים כאלה)

opl
22-06-13, 21:17
זה רכב ראשי במשפחה? אם כן, אולי כדאי שיהפוך לשני

יואב פולס
22-06-13, 21:33
דיפנדר מהשנים האחרונות אכן עמוס באלקטרוניקה. במקסימום תתקדם לדיפנדר TD5 ואז מה קיבלת - אותו אוטובוס עם מנוע יותר מתקדם.
שווה? לא בטוח.
אני לא חושב שיש תחליף אמיתי לדיפנדר.

אמיר ב.א
22-06-13, 21:40
אישתי עם סובארו אימפרזה ,
מבחינתי הדיפנדר הוא הרכב שאיתו אני נוסע יום יום, היו גם תקופות שהיה יחיד במשפחה.
בטיולים כולנו איתו...

Tourist
22-06-13, 21:41
G-WAGON ?

למה לא דיסקברי ?
אותו מנוע, אותה אליפסה

אמיר ב.א
22-06-13, 21:47
דיסקברי כבר היה לנו 5 שנים , במקביל לדיפנדר , לא מעוניין ,אמנם לא ניתקעתי איתו בלי שיכולתי לתקן לבד ,
אבל הוצאתי 10K ש"ח בשנה על תיקונים מקדימים ,( אפילו שאת הרוב עשיתי לבד).


G-WAGON יקר מידי , אני צריך משהו בסדר גודל הגיוני ...נניח סדר גודל 100K

איל מ
22-06-13, 21:52
ברכבים חדשים לא תמצא את הפשטות של פעם (ולשם השוואה, למי ששאל, הדיסקברי, אפילו סדרה 2 כבר עמוס לעייפה באלקטרוניקה).
רכבים יותר ספרטניים ועם מערכות פשוטות תמצא רק בטנדרים, וגם שם הכל מפוקד ע"י מחשב.
אתה יכול רק לחפש חברות בהן הרכיבים האלקטרוניים יותר אמינים מה- "prince of darkness".
כמובן שאין מה להשוות טנדר לדיפנדר מבחינת נוחות בטיולים, אבל עדיין המכלולים יחסית פשוטים וחסונים (בהיילקס למשל, ניתן למצוא לא מעט כלים עם נעילה אמיתית מקורית, ואמינות לא רעה של האלקטרוניקה).

עריכה:
ביום שהאופנוע ימות או שהאשה תטיל וטו סופית, אצטרך לחזור לג'יפ, כזה שיש בו גם אלקטרוניקה. צעד בלתי נמנע שפעם קצת הפחיד אותי יהיה ללמוד לעבוד עם מחשב על הרכב (כי לקנות עוד פעם דיפנדר רק זקן יותר בחצי עשור ובמחיר גבוה יותר, לא נשמע כמו רעיון טוב). אני די בטוח שכל תקלה תוכל לפתור ברמה של לפחות להגיע הביתה. יש המון חומר על זה, אפילו כאן בפורום ל.ר. בסופו של דבר זה עוד כלי עבודה שצריך ללמוד לעבוד איתו. אני די בטוח שיותר קל לאפס תקלה מאשר להחליף ציריה :).

עריכה 2:
כל עוד אתה יכול, אל תמכור. בחיים לא תמצא חלופה אמיתית, וכל פעם שתראה כזה על הכביש או בטיול תרצה לבכות. אני עד היום מצטער על המכירה.

רמי גלבוע
22-06-13, 22:10
ברגע שפסלת את השדרוג (היחסי, אני יודע...) לדיסקו TDI, יש בעיה של ממש. תיאורטית, אתה מתאר לנד קרוזר 75. יש לו תא נהג ומנוע מצויין אבל הבעיה היא שהם ישנים מאוד, יקרים רצח, ובמצבם הבסיסי - פחות עבירים ופחות נוחים מהדיפנדר. בנוסף, זה כלי גדול וכבד, אפילו ביחס לדיפנדר שגם הוא לא איילה שלוחת רגליים.

טנדר? גם אני חשבתי, הלכתי לראות כמה היי-לקס ודי-מקס; ואז, התיישבתי במושב של דיסקו והבנתי שאין תחליף לתנוחת הנהיגה של הרכב הזה. ומבחינתי, היו לי שלושה TDI (בערך 350,000 ק"מ מצטבר), מעולם לא הגעתי לרמת הוצאות כמו שאתה מתאר. אבל אני נוהג מאוד רגוע, אולי זה לא אומר כלום.

טנדר? איזה באסה בקבינה, אבל אפשר לעשות ארגז מדהים לטיולים...

ד ו ר ו ן
22-06-13, 22:20
יש מצב שיש רכב אחר (לא אכפת לי איזה) , בלי אלקטרוניקה , מהשנתונים הנ"ל, עם עבירות טובה מהמפעל כמו הדיפנדר ,
שהוא יותר נוח מהדיפנדר?
לא תמצא משהו בלי אלקטרוניקה בכלל.
אבל אם כבר,
76LC בייבוא אישי..
מרווח יותר, 5 דלתות, מנוע חזק מאד, נעילות מהמפעל, ולפי המבחן ההשוואתי האוסטרלי נוחות מקבילה ואולי טובה יותר.

raanan
22-06-13, 22:43
תיאורטית, אתה מתאר לנד קרוזר 75. יש לו תא נהג ומנוע מצויין אבל הבעיה היא שהם ישנים מאוד,
קרוב קרוב. הוא מתאר לנדקרוזר 76 שלצערנו לא מיובא לארץ (בעיית תקינה לזיהום אוויר) :
http://www.themotorreport.com.au/48703/2010-toyota-landcruiser-76-series-gxl-wagon-road-test-and-review

רענן

idanw
22-06-13, 22:44
לא תמצא משהו בלי אלקטרוניקה בכלל.
אבל אם כבר,
76LC בייבוא אישי..
מרווח יותר, 5 דלתות, מנוע חזק מאד, נעילות מהמפעל, ולפי המבחן ההשוואתי האוסטרלי נוחות מקבילה ואולי טובה יותר.

100K??

ד ו ר ו ן
22-06-13, 22:49
אם כבר מפנטזים על משהו במפרט שהוא תיאר, אז כבר אין קשר לסכום..

amimiller
22-06-13, 23:11
אולי ריינג' ישן. בזמנו אצל שגיא אדילסון בנו כלים כאלה עם מכלולים של דיפנדר,(מנוע, גיר וסרנים).

אמיר מ
22-06-13, 23:28
כל רכב חדש יותר יהיה משופע מחשבים. דווקא הדיפנדר החדש יותר,פומה, נשאר מפגר למעט המנוע שגם הוא לא פאר הטכנולוגיה אלא מנוע די פשוט של טרנזיט. דווקא עם המיחשוב הזה כמעט ואין בעיות. לפחות אצלי. הרכב קצת פחות טרקטור ומשמש את אישתי ביום יום.

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2

Tourist
23-06-13, 00:04
רוצה דיפנדר בנזין במצב מצויין ?
אני מוכן למכור בקצת פחות מ-100K... ישאר לך לרדיו-דיסק...

ארז
23-06-13, 00:16
כל רכב מהדור של 2000 ומעלה יהיה עם אלקט', לא תמיד זו בעיה, לרוב הרכבים היפנים אין יותר מידי בעיות והם סך הכל אמינים מאוד.
דיסקו יתן לך אולי שידרוג מבחינת שקט בנסיעה, אבל הוא פחות אמין והרבה יותר קטן מהדיפנדר.
לנדקרוזר 75 הוא רכב גדול, פשוט מאוד, אמין מאוד, על הכביש הוא טוב מהדיפנדר, אבל הוא 3 דלתות, אם יש ילדים קטנים זה מציק.

בגדול( עם טעיות סטטיסטיות לכאן ולכאן), כל SUV יפני יהיה אמין יותר מהדיפנדר(בטח של טויוטה) ובטח נוח ממנו

אמיר ב.א
23-06-13, 00:24
Tourist - דווקא את הצהוב שלך אני מכיר טוב ,
אפילו הייתי במקרה במעמד הבדיקה כשקנית אותו אם אתה זוכר ...
הבעיה היא שהוא ישן כמו שלי , ועוד בנזין , כשאני דווקא יותר בכיוון דיזל מבחינת חיסכון בצריכת דלק.

אמיר - לגבי הפומה , לא מכיר מספיק את הרכב , אין שם מערכות אלקטרוניות שיכולות להתקלקל ועולות המון לתקן ?

עמי - לגבי ריינג' - ישן מידי , יותר מידי אלקטרוניקה

ארז - יש ילדים , אז זה בעיה.
--------------------------------------------------------------------

אם אין רכב כזה , אז מה הכי מתקרב לכיוון , עם יחסית פחות אלקטרוניקה?
(לא רוצה להתקע עם יבוא אישי לגבי שום רכב ,ולהיות היחיד עם רכב X שיש לו איזה תקלה ואין עם מי להתייעץ )


טנדר דאבל קבינה גם בא בחשבון , כל עוד יש מקום לשלושה כיסאות ילדים בספסל מאחורה ויש להם דלתות להכנס וכו'.

raanan
23-06-13, 00:41
אמיר,
כשקוראים שוב את ההודעה המקורית, נראה שהאישה מעוניינת בג'יפ פחות ספרטני. דהיינו, SUV !
מבחינת אמינות (שזה מה שמטריד אותך בעיקר ), לדעתי כול SUV יפני שתוחזק כראוי יהיה אמין יותר מהדיפנדר.

הבעיה היחידה, דרישה שלך לאותה רמת עבירות מקורית כמו הדיפנדר.
ממליץ שתברר עם עצמך שוב האם זו דרישת MUST (בהתאם לטיולים שאתה מטייל). במידה ולא,
לדעתי לנדקרוזר 120 יתקבל בשמחה אצל האישה.

בהצלחה בבחירה
רענן

רמי גלבוע
23-06-13, 06:31
האמת היא שה-120 הוא רכב מעולה - גם למנהלות, גם לטיולים לא-אקסטרים. 'כמו דיפנדר'? ממש לא, אם כי אם הדיפנדר אינו נעול, אז יש מקומות שה-120 ייתן לו בראש. עם קצת שיפורים מיגונים והחלפת פגושים , ה-120 ייתן לך ובעיקר לאשתך, את מה שאתם רוצים. אני חושש ש-100K לא יספיק לקנות כזה אוטו, ולסדר אותו. חוץ מזה, לקום בבוקר ולראות את ה-ראב4 המגודל הזה מתבונן בך עם הפנסים המלוכסנים האלה? במקום העיגולדים של ה-110?... בררררר...

ירון גל
23-06-13, 06:38
שברולט בלייזר עד 87 (שני סרנים חיים)
אחרי שמתרגלים להגה הוא מהווה מתחרה רציני לדיפנדר
נוח ומרווח מאוד
אמין בטירוף ללא אלקטרוניקה
ובמידה ואתה משדרג אותו נכון כמעט שום דבר לא יכול לעצור אותו
חיסרון בנזין שתיין
וטסט פעמיים בשנה

Bernard
23-06-13, 07:34
עם רשימת הדרישות האלה (דיזל, פשוט, אמין, בלי אלק', שאפשר לתקן לבד, גדול, חדש יותר ,זול יחסית...), נראה לי שאתה מחפש תירוץ לא להחליף...
יאללה. תחזור אליה ותגיד שאין...
קבלת גושפנקא...:rolleyes:

אתה גם יכול לחפש פטרול ישן ולהחליף לו את כל המערכות "הממוחשבות" (מנוע וגיר) לכאלה של לנד רובר או טויוטה ישנים.. מאוד (פשוט, ישן, מתקנים לבד עם פטיש ומברג..)

יוש
23-06-13, 08:13
לדעתי אלו האופציות הריאליות (מנסיון עם דיפנדר 4 שנים, ופראדו עכשיו {ועוד כמה לפני כן}):

1. להמשיך להחזיק את הדיפנדר ולקנות עוד רכב קטן בצד. יש מחסום מנטלי של להחזיק 3 רכבים, אבל הוא עביר.
בסכום שתכננת להוסיף לסכום מכירת הדיפנדר, תוכל לקנות רכב קטן לצרכיך האישיים המנהלתיים (גץ ישנה יותר או אלטו חדשה יותר) וישאר לך עודף לכמה שנים של ביטוח. כמו כן תחסוך לא מעט על הוצאות דלק בנסיעה יומיומית ברכב קטנטן, לעומת הנסיעות המנהלתיות בדיפנדר.
ברור לך שאין תחליף ממשי לדיפנדר בפרמטרים שהזכרת והפיכתו לרכב פנאי שלישי, זו האופציה הריאלית שתאפשר להחזיק רכב עם יכולות כאלו בטווח יד.

2. רכישת טויוטה לנדקרוזר, 90 ישן יותר, אך עביר יותר בנתונים הבסיסיים, וב 100K תוכל לרכוש רכב שיותיר לך מספיק עודף לשיפצורים כאלה ואחרים. תוכל ליסוע איתו ביום יום ולשמור על רמת אמינות סבירה ובוודאות טובה מהדיפנדר (בממוצע).
או, 120, עליו כבר הורחב הדיבור, כששם השיפורים יותר נדרשים מול הפראדו ובסכום הנקוב, יהיה לך קשה לעמוד במשימה.

ומילה אישית, לפני שנה + מכרתי את הדיפנדר בצער מסיבות דומות לשלך. היום עם הפראדו אני סה"כ מרוצה עם סוג זה של פשרה. זה ממש לא דיפנדר, אבל היכולות שלו על פי רוב מפתיעות אותי לטובה מאשר להיפך.
בכל מקרה, אני מתכנן עוד כשנה להשאיר אותו כרכב שלישי ולרכוש רכב קטן ליומיום שההוצאות עליו יהיו קטנות יותר מאלו של הטויוטה.
הפראדו, למרות שתמיד ישאר סוג של פרייבט מגודל, הופך עם הזמן ליותר רכב שטח ופחות פרייבט: צמיגי שטח מלא מוגדלים, הגבהה, פגוש מתכת, גגון שמגביה את כל הרכב ומסרבל חיים בחניונים ואיתם גם עליה בצריכת הדלק. ועם כל האמינות, עדיין מדובר ברכב ישן ומתיישן.
בנוסף, כשאני כמוך, חושב על האופציות האחרות, לבי מתעצב ומתחזקת התחושה שעדיף למצוא את הדרך להשאיר אותו אצלי, בחזקת שריד מוצלח מעידן שנגמר.
בקיצור, ראוי לו שיהפוך לרכב פנאי ואת הריצות היומיומיות יעשה רכב אחר שתפור בדיוק למטלה זו.

ומכאן, אגב הוכשרה הדרך לרכישת רנגלר בבוא העת...

אמיר ב.א
24-06-13, 00:46
הכיוון כרגע זה או טנדר דאבל קבינה כלשהו,
או לחזור לפומה - דיפנדר מעל 2007 , עם מנוע של טרנזיט וגיר משופר.

LC חדשים למיניהם - יותר מידי יקר , יותר מידי פלסטיקים לטעמי , וניראה כמו משהו שאני צריך לשמור שלא ישרט או יקבל מכה..(זו רק הדעה שלי , לא לקחת אישית)


המלצות מבין הטנדרים למיניהם ? מה הכי קרוב לדרישות ?

Bernard
24-06-13, 01:20
הכיוון כרגע זה או טנדר דאבל קבינה כלשהו,
או לחזור לפומה - דיפנדר מעל 2007 , עם מנוע של טרנזיט וגיר משופר.

LC חדשים למיניהם - יותר מידי יקר , יותר מידי פלסטיקים לטעמי , וניראה כמו משהו שאני צריך לשמור שלא ישרט או יקבל מכה..(זו רק הדעה שלי , לא לקחת אישית)


המלצות מבין הטנדרים למיניהם ? מה הכי קרוב לדרישות ?

עד כמה שאני לא חסיד של הדיפנדר, נראה לי שכל טנדר שתיקח, מלבד פול סייז אמריקאי, יהיה ירידה ענקית במספר נקודות של איכות חיים ברכב (אני לא מאמין שאני אומר את זה על דיפנדר):

תנוחת ישיבה נמוכה (יחסית לרצפת הרכב) עם רגליים פשוטות לפנים.
ספסל אחורי נוח כמו ספסלי טיוליות משנות ה-70, עם זוית ישרה בין המושב למשענת (עוד פחות נוח מזה של הדיפנדר).
נוחות נסיעה (קפיצים) ... של טנדר.

במקומך, אם זה אכן רלוונטי כמו שכתבת, הייתי הולך על הפומה...
או, שאם התפשרת על מיחשוב (כמו הפומה) הייתי ברצינות שוקל את הפטרול - למרות "השם" הבעיתי של המנוע, לחבר שלי יש כבר פטרול שני והוא מרוצה עד הגג - ללא תקלות בכלל (ניקוי רדיאטור פתר בעייות סחיבה והתחממות שטובי המומחים לא הצליחו לפתור במשך חודשים...).

Tourist
24-06-13, 02:01
טנדר + דיפנדר = דיפנדר 130 עם ארגז פתוח !
חלום ! לך על זה !

amirk
24-06-13, 09:40
אמיר,
הייתי במצבך לפני כמה חודשים, עקב דרישת האופוזיציה ושינויים במצב התעסוקתי, עמדתי בפני החלטה במה להחליף את הדיפנדר?
האפשרות להשאירו כרכב שלישי ירדה מהפרק עקב שיקולים כלכלים. והלכתי על SUV יפני.
בכנות, אני לא בטוח שזו ההחלטה הנכונה. זה פשוט לא אותו דבר, השקט בנסיעה ממכר, הקטע של החנייה היבשה מדהים אותי כל בוקר מחדש , אבל שוב זה לא זה

אם אתה לא 100% בהבנה של שינוי דיסקט, תשפר מה שטעון שיפור ותשאר איתוה כרכב ראשון \ שני \ שלישי
אם אתה מבין מאין אתה בא ולאן אתה הולך אני הייתי ממליץ על פראדו כמה שיותר חדש.

בהצלחה,
אמיר

דניאל מאירי
24-06-13, 14:49
שלום אמיר.
רכשתי לפני כחצי שנה ויגו 08 ממכרז של המדינה.
זה פלוס מינוס בתקציב שלך.
הרכב מגיע עם פגוש מתכת וכננת, ארגז ופגוש אחורי+וו גרירה.
אני הוספתי סט קפיצים בולמים ומיגון תחתון.
הרכב מאוד נוח ויחסית בעל תא נוסעים מאוד מודרני וכיפי (אשתי לקחה אותו יום אחד וממש התלהבה), נעילה אחורית מקורית (גיר ידני).
רכב סופר אמין וסופר פשוט ויעבור בכל מקום שהדיפנדר שלך עבר.
ממליץ ממש בחום, ואם תרצה סיבוב לפני שאתה מחליט, אתה יותר ממוזמן.
דניאל

ארז
24-06-13, 20:38
אם אמינות זו תכונה שחשובה לך אל תתקרב לפומה.

בסופו של יום נשמע שהאישה דורשת SUV, אם ככה הייתי הולך על הלנדקרוזר 120, רכב מצויין.
אם לא SUV אתה בבעיה וכבר עדיף להשאר עם המחלה שאתה כבר מכיר.
(הייתי מציע לך ללכת על פטרול, אבל שום גם כאן עניין האמינות מפיל את העניין ובגדול)

אמיר ב.א
24-06-13, 20:45
ארז / ברנרד - פטרול - גם אופציה ... אם כי לא ראיתי למכירה משומש מהשנים האחרונות - יש בכלל ?

אמיר ק - להשאיר אותו זו לא אופציה , זה התחיל מזה שאשתי לאחרונה משתתפת בטיולים עם נסיעות ארוכות ,רק אם זה לא עם דיפנדר...

דניאל - ויגו זו בהחלט אופציה - אני אשמח לסיבוב ...מה לגבי תיקונים ? הבנתי שהחלפים מאוד יקרים / או שזה רק שמועה ?

ארז
24-06-13, 20:54
תמיד יש אחד או שתי פטרולים למכירה.
באופן אישי אני מאוד, מאוד אוהב את הפטרול, אני מתאר לעצמי שהייתי יכול למצוא את עצמי עם אחד כזה בסיטואציות מסויימות, אבל עדיין חשוב להבין לאן נכנסים...
לצד יתרונות לא מעטים קח בחשבון שעד 2008 יש בעיות אמינות קשות עם המנועים, אחרי 2008 המצב השתפר מאוד, אבל עדיין יש לרכבים האלו יש עוד בעיות(תחלס כמו לכל רכב אחר על הפלנטה...)

itayt
24-06-13, 21:22
לא תמצא פומה בתקציב שלך. לגבי האמינות אני יכול להעיד שאחרי 3 שנים ו 60000 ק"מ הרכב מאוד אמין, זה כמובן גם פונקציה של מי ואיך נוהגים ברכב.
לגבי פטרול, זה היה הרכב הקודם שלי ומשום מה לא יכולתי להנות ממנו כי כל הזמן היה הפחד של תקלות בעלויות מטורפות, ואכן משאבת סולר שאבה לי לא קצת כסף ואחרי זה התחילו גם בעיות בטורבו ואז פשוט העפתי אותו, כמו שאמרו פה - אמינות של יפניות...
המלצתי בהתחשב במסגרת התקציב ובדרישות שהצבת, שאר עם ה 110 שלך.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2

Israeln
24-06-13, 22:06
היי אמיר,

קטונטי מלייעץ לך בנושא ה-4x4, אך לטעמי תבחן גם את האפשרות של ה-FJ , למרות שהוא גרסת בנזין. או לנסות ולמצוא טויוטה 100 משנתון 2002-2003.
אני מבין שזה לא בתקציב, אבל בהתחשב בזה שאתה מתכוון להחזיק בו לא מעט שנים, שווה להתאמץ.

בהצלחה בבחירתך.
ישראל

דרור ברלי
25-06-13, 00:37
טנדר + דיפנדר = דיפנדר 130 עם ארגז פתוח !
חלום ! לך על זה !


חלום בלהות.
זה אוטו לעבודה לאנשים ולתנאים של העולם השלישי. כזה שאתה נותן מקסימום לפועלים שלך שיוצאים בצוותי עבודה לשטח.
מתלים קשים במקור.
קבינה צפופה עם נוחות והנדסת אנוש בהשראת מרתפי האנוסים. הרבה פחות טוב ונוח מ-110, בסדרי גודל.

תבין תום, אשתו של אמיר עכשיו באנטי דיפנדר רציני. אם הוא מביא דבר כזה, יש לי הרגשה שהוא גם יעבור לישון בארגז שלו (אחלה ארגז. גדול ומרווח).

Tourist
25-06-13, 01:34
חלום בלהות.
זה אוטו לעבודה לאנשים ולתנאים של העולם השלישי. כזה שאתה נותן מקסימום לפועלים שלך שיוצאים בצוותי עבודה לשטח.
מתלים קשים במקור.
קבינה צפופה עם נוחות והנדסת אנוש בהשראת מרתפי האנוסים. הרבה פחות טוב ונוח מ-110, בסדרי גודל.

תבין תום, אשתו של אמיר עכשיו באנטי דיפנדר רציני. אם הוא מביא דבר כזה, יש לי הרגשה שהוא גם יעבור לישון בארגז שלו (אחלה ארגז. גדול ומרווח).

:) ;)

כל התגובות שלי סובבות נקודה אחת - לא נראה לי שהבחור מסוגל להפרד מהדיפנדר.....
אז אני מציע כל מיני דיפנדרים.
דרך אגב, סתם, בלי קשר, הסוג היחיד שעוד לא הוצע, אבל באמת סתם - יש אחד צהוב פתוח שעוד מעט יצא למכירה....

אמיר והדיפנדר זה אייקון פה בשכונה.

Bernard
25-06-13, 01:43
כמו שכבר הצעתי: שיגיד שאין...

amirk
25-06-13, 09:01
אמיר ק - להשאיר אותו זו לא אופציה , זה התחיל מזה שאשתי לאחרונה משתתפת בטיולים עם נסיעות ארוכות ,רק אם זה לא עם דיפנדר...

מבין,
אגב מכיוון שכבר הוזכר: אני החלפתי לפטרול.
החלטה סובייקטיבית שלי. יש כאלה למכירה, המחיר בהתאם למוניטין. לא בטוח שהרכב הזה עונה להגדרות שלך, מכיוון שהגדרת אמין, ולרכב הזה יש בעית מנוע ברורה ויקרה.

(אגב מסתובב בארצנו פטרול שעבר הסבה למנוע + גיר של TD5, אני מאמין שאתה מכיר אותו)

sony
25-06-13, 09:45
אמיר,
אני נוסע כבר שש שנים בניסן ווינר.
התלבטתי הרבה לפני שקניתי, אבל היום אני יכול להגיד שזאת אחת ההחלטות היותר טובות שקיבלתי בחיי. אבל חשוב לציין שאני חסיד של טנדרים!
בהשקעה נמוכה מאוד שדרגתי לבולמים של בילשטיין+ קפיצים ספירליים מאחורה, הוספתי קשת וגגון+ ארגזי ציוד בארגז ומיכלי מים. קניתי אותו עם לוקרים ידניים של וורן ופגוש מתכת אחורי (קדמי מקורי) אולי 10,000 ש"ח השקעה מצטברת. כמו כן הרכב נועל צמיגי שטח מלאים (מידה מקורית).
הרכב הזה מוביל אותי ואת משפחתי בשטח (הרבה שטח) כבר כמה שנים טובות, ללא תקלות משמעותיות (אחת, ליתר דיוק, שנבעה מקודן דפוק שהוסר ולא חזר יותר).
הרכב לא נעול מלא (מוגבל החלקה) ועדיין עובר בכל מקום שהחברים בקבוצה שאני מטייל איתה דרך קבע עוברים (גם הפטרול עם המנוע של הTD5 שם...)
הרכב הופך להיות מאוד נוח לנהיגה (תחת המגבלות הברורות) עם קצת השקעה בריפוד של הכיסאות מקדימה. מאחורה אמרת שיש שלושה כיסאות תינוק ככה שזה לא משנה בכל מקרה.

לסיכום:
הרכב משמש אותי לנסיעות יומיומיות כבר שש שנים.
מנוע ומכלולים פשוטים ואמינים. לא מכביד על הכיס (בעיקר אם אתה אחד שיודע לעשות לבד)
מחיר קנייה נמוך (תלוי לשנתון כמובן)
מחיר שדרוג נמוך (תלוי ברמת השדרוגים כמובן)
לא להיט בכביש (בלשון המעטה)
שתיין ממוצע (1/7)
לוקח אותנו לכל מקום וחזרה בלי פאדיחות (גם בעבירות וגם באמינות)
האישה והילדים מאוהבים בו.
מצטרף להצעה לסיבוב אם רק תרצה!
יום טוב,
טל

tzagi
25-06-13, 10:11
לסכם, מה שאמיר רוצה...לא קיים וישאר לו להתפשר על הראב4

ככה זה נשים, מה יש תמיד לא טוב וזבל חדש ויקר עדיף אפילו אם הוא לא עובד, דרכו של עולם,

אמיר ב.א
25-06-13, 10:19
ג'ו - אם זה RAV 4 , אני מוכן לסוע בתוכו, רק אם זה בשביל להוביל את הארון קבורה שלי .

חוץ מזה תשלח כבר מה שאתה צריך לשלוח - שלפחות יהיה לי במה להתנחם ...

tzagi
25-06-13, 10:32
פחחח
שאלה יהיו הצרות שלך..
עובד על זה, יש מיתון.

Bernard
25-06-13, 16:15
כמו שאמרתי...

עוד רעיון שעלה לי ובטוח שהאישה תאהב - קנה ריינג', עד 2002- אחלה אוטו...
ואל תתייחס למכפישים..

חנן גולומבק
25-06-13, 17:07
פראדו 99 או 2000 מעט אלקטרוניקה יחסית, לדוגמא הגז עדיין עם כבלים. אמין, נוח עבירות מצויינת וזול.

KOOKE
26-06-13, 07:06
כמי שהרגע ערק למחנה השני אם הנסועה השנתית נמוכה אז למה לא רנגלר?

איני בקיא במחירי הרכבים שהוצעו לך ומה התקציב שלך אבל רנגלר שנת 2007 הוא אופציה לא רעה.

מוני אורבך
26-06-13, 07:25
כל נושא ה"פחד מפני האלקטרוניקה" לא מעיד עליכם לטובה.
מדוע אלקטרוניקה כל כך מפחידה אתכם???

רכב עם אלקטרוניקה הוא רכב יותר אמין יעיל חזק וחסכני בדלק.
במקרה של תקלה ניתן לקבל קוד תקלות, ואפילו יש הוראות יצרן מפורטות לאיתור תקלה.
אז מה כול כך מפחיד באלקטרוניקה?

אם אתם חושבים ש"מכני טיפש" לא מתקלקל אתם טועים ובגדול.
יש לי הרגשה שאתם יודעים זאת אבל לא מוכנים להודות בזה...
אחד לאחד, רכב עם אלקטרוניקה הרבה יותר אמין מרכב בלי.

אז צאו מהמערה וברוך בואכם למאה ה 21 (שהתחילה כבר לפני 13 שנה לידיעתכם).


ולפותח השירשור..
תבדוק לנד קרוזר פראדו מ 2001 והלאה.
משנה זו הרכב הגיע עם מנוע 1kd-ftv עם 163 כוח סוס.
מותק של מנוע, הרבה מאוד מומנט וכוח מתפרץ, רכב מאוד אמין.
על אף שהוא אוטומטי, הוא רכב מאוד מאוד זריז (ברמה של סופה ויותר)
גם בשטח הוא מצוין כסטנדרטי, ועם כמה שיפורים (נעילה קידמית והגבהה) הוא מכונת עבירות לא רעה בכלל.
בכביש הוא עושה עבודה מצוינת, שקט נוח ומפנק, עם מהירות שיוט של 110 ויותר ללא בעיות.
אם אתה לא מגביה אותו, אפשר אפילו להשחיז קצת בסיבובים.
תצרוכת דלק של 1:9
וכן, הוא עם אלקטרוניקה...

אמיר ב.א
26-06-13, 07:42
מוני - בבית אני מתקן גם דברים אלקטרוניים בתור תחביב, מחליף קבלים ונגדים וכו - אז פחד מאלקטרוניקה אין לי ,

העניין זה שאם יש לך תקלה בשטח ואתה צריך קוד תקלה , בתור התחלה אתה צריך סקאנר איתך , שזה לרוב משהו יקר ,

ובתור המשך יש יותר סיכוי שהתקלקל איזה חיישן מצערת /אוויר/חמצן/ABS וכו' שאין לך להחליף על הדרך,

והסיכוי להגיע הבייתה על גרר ולא להמשיך את הטיול אחרי שעה , גדול יותר מאשר רכב "טיפש"

מה דעתך?

tzagi
26-06-13, 07:46
הנה הUBER פולני התעורר.
האדם האחרון שאמור לפחד מאלקטרוניקה זה החבר אמיר בא (פה אני יכול למלא דף עם היכולות שלו, אבל נפסח לא למלא לו את הראש)
אבל....אדם זה יצור של הרגל, והוא עוד פולני עקשן במיוחד אז.....העתיד די ברור, עוד מעט יפתחו שירשורים על קפיצים ונעילות לראב4...

הרוסיות תמיד מקבלות מה שהן רוצות.

tzagi
26-06-13, 07:48
העניין זה שאם יש לך תקלה בשטח ואתה צריך קוד תקלה , בתור התחלה אתה צריך סקאנר איתך , שזה לרוב משהו יקר ,


נייט טבריש
אתה לא צריך כלום שעולה יותר מ6-7$

כול השאר-זהה.

מוני אורבך
26-06-13, 08:18
אמיר אם יש לך רקע באלקטרוניקה, על אחת כמה וכמה אתה לא צריך לפחד ממנה.
כמו שאמר גו (שהוא רד נק אמיתי, ועדין ממש לא מפחד מאלקטרוניקה) סקנר עולה היום גרושים.
אתה יכול למצוא אותם ב 12$ בדיל אקסטרים (משלוח חינם עד הבית)
ואני בטוח שגו יכול למצוא לך גם יותר זול.
סופות מסתובבות כבר 20 שנה עם מנוע מוזרק ושלל חישנים.
והבעלים שלהם (בדרך כלל רד נק סגנון ישראלי) לא מודעים בכלל לאלקטרוניקה, עד כדי כך היא אמינה.
אז מה? נפסיק לנסוע בסופה כי "חישן קרנק יכול למות לי פתאום" ?! אני לא רואה את זה קורא.

אתה כל כך מפחד מתקיעה? צא לשטח עם כל החישנים ספר בארגז כלים.
הם לא עולים כל כך הרבה כסף, ולא תופסים מקום.
לי זה נראה מאוד מטופש, אבל אם זה מה שירגיע אותך, לך על זה.

Bernard
26-06-13, 15:07
זה בדיוק מה שאמרתי על דרור, בשירשור אחר... כאילו שהסופה שלו לא "אלקטרונית/ממוחשבת ולמה הוא לא עובר לאיזה CJ, עם ידית הילוכים של אופניים, להגביר טורים בעלייות...

אבל מה הקשר בין ידע/כישרון באלקטרוניקה לקילקולים בשטח? ונגיד שיש לו סקאנר, נראה לך שמישהו (גאון אלקטרוניקה ככל שיהיה) יפרק וליחים ויאלתר חיישן קראנק שהלך לעולמו באמצע מעלה?

אני נסעתי שנים עם "מוסך נייד" באוטו בכל טיול (למזלי), כולל מחשב דיאגנוסטיקה מתוחכם מאוד, אבל זה לא היה עזר אם חיישן ה-MAF היא "הולך" או הקראנק או ..
זה הפחד שלהם, של פחדני האלקטרוניקה האלה (ואני בניהם) - פשוט, היום אין ברירה. אם רוצים איכות חיים מינימלית ורכב יותר חדש, אין אופציות "ברזל" ללא אלקטרוניקה, ברמה כזו או אחרת...

אין ברירה - או CJ ו/או דיפנדר DTI ודומיהם או ... ברוכים הבאים למאה העשרים ואחת...

IlanHadar
26-06-13, 15:21
כולנו נוסעים על רכבים משופעי אלקטרוניקה, מחשב מנוע, מחשב גוף, מערכות בקרת אחיזה וכו' וכו'

טפו, טפו - כמה מאיתנו נתקעו בלי יכולת תזוזה בגלל כשל מחשב / חיישן ? בדרך כלל שיש תקלה זה מתחיל בנורה צהובה ואם יש צורך הרכב נכנס למצב של Limp Home -צליעה הביתה. (לפני יותר מ 10 שנים אני נתקעתי בזכות רכב צרפתי שהלך לו המחשב, אבל זה באמת בחברה ידועה לשמצה במערכות החשמל שלה, גם החברה הזו מנסה להשתפר מאז).

מי שמפחד מהנורה הצהובה אין ממש רכבים שאפשר לקנות היום, האפשרות היא לקנות רכב בן 20 שנה ולהתפשר בכל.

Bernard
26-06-13, 16:02
כולנו נוסעים על רכבים משופעי אלקטרוניקה, מחשב מנוע, מחשב גוף, מערכות בקרת אחיזה וכו' וכו'

טפו, טפו - כמה מאיתנו נתקעו בלי יכולת תזוזה בגלל כשל מחשב / חיישן ? לפחות אחד... אני:(. ככה זה באנגליות (וגם בסופה הלך לי חיישן קראנק בחורשן - טחנו אותי במחיר הדרוזים שם):mad: אבל עדייין לא הייתי עובר ל-CJ :cool: בדרך כלל שיש תקלה זה מתחיל בנורה צהובה ואם יש צורך הרכב נכנס למצב של Limp Home -צליעה הביתה. (לפני יותר מ 10 שנים אני נתקעתי בזכות רכב צרפתי שהלך לו המחשב, אבל זה באמת בחברה ידועה לשמצה במערכות החשמל שלה, גם החברה הזו מנסה להשתפר מאז).

מי שמפחד מהנורה הצהובה אין ממש רכבים שאפשר לקנות היום, האפשרות היא לקנות רכב בן 20 שנה ולהתפשר בכל.

כולם מפחדים.. אבל מתגברים.

מוני אורבך
26-06-13, 16:14
נו באמת, לא קצת הגזמנו??
אז עכשיו כל אחד יפשפש בזכרונו למקרה שקרא לבן דוד רחוק עם תקלה אלקטרונית פעם, לפני הרבה זמן.
אפשר לחשוב שמנוע "טיפש" לא יכול להדפק.
מנוע שהתחמם, קרבורטור שנסתם או חלק ממנו נשבר.

ואחרי הכול היכן אנחנו חיים? באפריקה?
מכסימום נתקעים, החברים גוררים אותך לכביש הקרוב (מכסימום 10 קילומטר) ומשם הביתה.

שלא תבינו אותי לא נכון, גם אני מוקסם ממנוע ברזלים טיפש.
בבית יש לי CJ7 על טהרת הקרבורטור.
מכסימום נתקע, מרבצים עם פטיש 2 קילו והוא נוסע..
אז זהו שלא, אם הוא נתקע אתה צריך לדעת יופי מה אתה עושה.
ואם הפטיש של המפלג נשבר (וזה קורא) אתה בבעיה.
ברור אפשר לקחת פטיש ספר, אבל גם חישן ספר אפשר לקחת.
קימות עוד לא מעט תקלות שיכולות להשבית את הרכב.

בקיצור, רוצה פשוט, קנה רכב אספנות וסע להנאתך (זה מה שאני עושה) אבל זה ממש לא רכב יום יומי נוח.
רוצה רכב נוח ליום יום, סע עם אלקטרוניקה, והרבה ממנה.

thebips
26-06-13, 16:47
מוני - בבית אני מתקן גם דברים אלקטרוניים בתור תחביב, מחליף קבלים ונגדים וכו - אז פחד מאלקטרוניקה אין לי ,

העניין זה שאם יש לך תקלה בשטח ואתה צריך קוד תקלה , בתור התחלה אתה צריך סקאנר איתך , שזה לרוב משהו יקר ,

ובתור המשך יש יותר סיכוי שהתקלקל איזה חיישן מצערת /אוויר/חמצן/ABS וכו' שאין לך להחליף על הדרך,

והסיכוי להגיע הבייתה על גרר ולא להמשיך את הטיול אחרי שעה , גדול יותר מאשר רכב "טיפש"

מה דעתך?

סקנר לאנדרואיד
https://play.google.com/store/apps/details?id=org.prowl.torque&hl=en

Bernard
26-06-13, 16:54
זו רק האפליקציה - ד"א. עובדת מצויין אצלי (ריינג') וגם עבד על כמה גראנד צ'רוקים (בדקתי לפני קנייה, לחבר. וגם אחרי הקנייה)..
צריך גם סקארנק בלו-טוט', שעולה בערך $15 (לא עובד על דיזל אנגלי)...
לדעתי שווה כל גרוש

IlanHadar
26-06-13, 16:58
בקיצור, רוצה פשוט, קנה רכב אספנות וסע להנאתך (זה מה שאני עושה) אבל זה ממש לא רכב יום יומי נוח.
רוצה רכב נוח ליום יום, סע עם אלקטרוניקה, והרבה ממנה.

סיכום מצויין של השרשור הזה +1

tzagi
27-06-13, 01:17
אמיר, במיוחד בשבילך
http://www.banggood.com/ELM327-V1_5-Bluetooth-OBD2-II-Car-Auto-Diagnostic-Scanner-Android-p-75121.html?fedm=1&utm_source=emarsys&utm_medium=mail98_US%2BCA&utm_campaign=newsletter-emarsys&utm_content=xuxu

Bernard
27-06-13, 01:23
רגע. חכה. מה אתה ממהר - ולמה הוא יחבר את זה?
שיקנה אוטו קודם..

tzagi
27-06-13, 01:38
עזוב, מדובר בפולני.
הוא יקנה ציוד מעבדה באלפי דולרים לפני שבכלל יחשוב איזה רכב לקנות, מכיר אותו.

אמיר ב.א
27-06-13, 08:49
ג'ו , מה אתה מפרסם את העניין , אתה הורס לי את התדמית ...

אמיר מ
27-06-13, 10:02
אמיר, כל זמן שהשרשור ימשך אתה פטור מקבלת החלטה. בנתיים הולך לך טוב. כפי שדיברנו, אתה מוזמן

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2

tzagi
27-06-13, 10:12
צתער'
לא ידעתי שיש-היה לך תדמית.

קבל את תנחומי.

אמיר ב.א
27-06-13, 10:22
אמיר , עלית עלי ..... אמרתי לאישתי שאני מקבל יעוץ מעולה מהפורום איזה רכב הכי מומלץ לקנות ,
המטרה שלי , היא למשוך את השירשור לפחות עד 2014 ...(אגב אני בונה על זה שהיא לא קוראת כאן ,
אם את כן קוראת , זה הכל צחוקים עם החברה כאן ...לא , ברצינות .... לא...איי...לא עם הגרזן !)

מוני אורבך
27-06-13, 11:51
טוב שיש נשים שאפשר להאשים אותם בהכול...

סופת המדבר
27-06-13, 15:18
כמו שאמרו רכב ''טוב'' עם אלקטרוניקה לא יעשה לך שום בעיות שרכב טיפש לא יעשה
אני עם סופה כבר 5 שנים בהתחלה עוד שקניתי אותה
ניקתי טוב טוב את הבית ריליים הידוע לשימצה שיושב ליד המצבר
ניקתי את כל הקורוזיה שמתי לו מכסה (זה לא דבר שכיח בסופה)
ומאז ועד היום החיישן היחידה שהחלפתי הוא החיישן קרנק שנדפק
וגם לא היתה בעיה ליסוע עם האוטו אלא רק שהוא מתחמם ואתה מכבה צריך לחכות שהתקרר ואז מניע
חבר עם סופה נסע עם כוהל דפוק אבל מה לא יכל להעלות טורים אבל ליסוע רגוע היה יכול למרות שכוהל יש גם במנוע טיפש
שתי חברים שנסעו לדרום עם סיקס חזרו בגרירה כי נשברה להם הנאבה (כמובן שלא קשור למנוע- וכל אחד בטיול אחר)

בקיצור מנוע טוב עם חשמל תקין ומטופל לא יעשה לך צרות יותר ממנוע קרב'
ומסימום הולך חיישן כמו שאמרו פה הוא בד'כ ''מודיע'' ליפני
ולא כל חיישן משבית את הרכב

Bernard
27-06-13, 16:14
אמיר , עלית עלי ..... אמרתי לאישתי שאני מקבל יעוץ מעולה מהפורום איזה רכב הכי מומלץ לקנות ,
המטרה שלי , היא למשוך את השירשור לפחות עד 2014 ...(אגב אני בונה על זה שהיא לא קוראת כאן ,
אם את כן קוראת , זה הכל צחוקים עם החברה כאן ...לא , ברצינות .... לא...איי...לא עם הגרזן !)

אני לא הייתי צוחק על זה.
לא משחקים עם דברים כאלה - אתה תשלם ביוקר...

tzagi
27-06-13, 20:31
טוב שיש נשים שאפשר להאשים אותם בהכול...

תגידו ברוכים הבאים לפורום לאישתו של מוני

Bernard
27-06-13, 20:58
תגידו ברוכים הבאים לפורום לאישתו של מוני

אתם סתם מסתבכים.. כולכם.

אמיר ב.א
27-06-13, 21:24
שלום אישתו של מוני - מוני בחור טוב , באמת!

ברנרד - אם כבר אז ג'ו הכי מסתבך מכולם - אתה לא רוצה עסק עם אישתו ...היא תכוון אליו את הרמקולים כאשר היא שומעת אייל גולן ומשה פרץ בפול ווליום !

Bernard
28-06-13, 00:17
שלום אישתו של מוני - מוני בחור טוב , באמת!

ברנרד - אם כבר אז ג'ו הכי מסתבך מכולם - אתה לא רוצה עסק עם אישתו ...היא תכוון אליו את הרמקולים כאשר היא שומעת אייל גולן ומשה פרץ בפול ווליום !

אני, במקומך, לא הייתי כ"כ זחוח... נראה לי שאתה בדרך להסתבכות רבתי...

אישתו של אמיר ב.א.
28-06-13, 00:56
Мы сможем
Я см. все, я хочу Toyota RAV 4

Bernard
28-06-13, 00:57
Мы сможем
Я см. все, я хочу Toyota RAV 4

בבקשה...

אמיר מ
28-06-13, 08:49
המצב עדיין לא כל כך נורא, אך, כנראה ,שלא תוכל למשוך עד 2014. תחשוב מהר, שלא תמצא את עצמך עם ניסן ג'וק.

אישתו של אמיר ב.א.
28-06-13, 08:57
המצב עדיין לא כל כך נורא, אך, כנראה ,שלא תוכל למשוך עד 2014. תחשוב מהר, שלא תמצא את עצמך עם ניסן ג'וק.

пиздец

אישתו של ג'ו
28-06-13, 09:03
אתם כולכם הסתבכתם איתי ... חבל לכם על הזמן !

You hear me talking, hillbilly boy?
I ain't through with you by a damn sight. I'm gonna get medieval with you

כשאני אסיים איתכם , תוכלו לסוע מקסימום בקלנועית!

tzagi
28-06-13, 09:19
אתם כולכם הסתבכתם איתי ... חבל לכם על הזמן !

You hear me talking, hillbilly boy?
I ain't through with you by a damn sight. I'm gonna get medieval with you

כשאני אסיים איתכם , תוכלו לסוע מקסימום בקלנועית!

אוי גבעלד....
מי שמאמין לנסיון הפטטי הזה של אמיר לזרוק מעצמו את האשמה גם יאמין בסנטה קלוס, ססקווץ' ומפלצת לוך נס
אישתי לא צריכה להרשם לפורום, היא רשומה, שם המשתמש זה STITCH, והיא לא כותבת ברמה הזאת לא בעיברית ולא באנגלית, (מרוקאית, רוגוזין)

אמיר ב.א
28-06-13, 10:10
ג'ו - לא יעזור לך עכשיו כבר שום דבר - הסתבכת עם מרוקאית :)

גם אישתי דרך אגב לא תכתוב ברוסית למרות שהיא יודעת קצת ,ובכל מקרה הכל ברוח טובה

עכשיו אין ברירה , צריך לחכות לאחד מהמנהלים שינקה את השירשור ...

אמיר ב.א
28-06-13, 11:52
וחזרה לנושא ,

מבין הטנדרים דימקס , ויגו , וינר מי הכי נוח ואמין?

אם להיות יותר ספציפיים לגבי הרכבים , בגירסה של 4*4 , דאבל קבינה , ידני , דיזל.

תודה!

zerez
28-06-13, 13:07
נסעתי בערך 6000 ק"מ על ניסן ווינר ידני בנמיביה, ואם באלקטרוניקה עסקינן - כמעט חצי מהק"מ המנורה הכתומה דלקה ובחברת ההשכרה הסבירו שככה זה בניסן ולא צריך להתרגש.
סט בולמים וקפיצים של אולדמן, פגושי מתכת וארגז אלומיניום מסיבי, לרכב היה מיכל דלק כפול ומיכל מים של כ 70 ליטר - ולמה זה חשוב? בהמשך.

לנו הרכב היה נוח לישיבה ואין בעיה ללחוץ על הגז גם בדרכים משובשות, שדה ראיה סביר.
הנקודה היחידה היא שהוא כבד ועייף וקשה לו בעליות, לא משהו מוגזם שמאוד מפריע אבל זה לא שאתה לוחץ על הגז והוא טס, ה LOW שלו חזק.
עשיתי חשבון שהטמבונים+הדלק+המים+הארגז זה משהו כמו חצי טון עודף ואולי יותר- אולי זה בגלל זה ואולי לא.

בחול הוא נוסע יופי ושטח טכני נסעתי בקל וקצת בינוני בלי שום בעיות מיוחדות,
אין לי מושג לגבי מהלכי מתלה ובולדרים כי לא היו שם כאלה.

עד כמה שזכור לי, מיכל של 140 ליטר הספיק לקצת יותר מ 1000 ק"מ בנסיעת שבילים רגועה.

לא מכיר את האחרים אז לא יכול להשוות

asafk
28-06-13, 14:54
הבעיה העיקאית לגבי חלק מהמותגים תהיה למצוא 4x4 ידני.
טויוטה הרוב ידניים. כל השאר ההנעה הכפולה נמכרו לידיים פרטיות בעיקר ברמת האיבזור הגבוהה כלומר אוטומטי.

אסף.

asafk
28-06-13, 14:55
ועוד דברר.. לדימקס אין נעילה. והוא נמוך פחד.
לא בשבילך.

אסף.

Bernard
28-06-13, 15:30
ואני אומר, ותזכור טוב טוב מי אמר מה... - עזוב את הטנדרים.
אחרי לנד רובר, זה לא בשבילך. סתם תהיה לך עגמת נפש ובסופו של דבר תאלץ למכור בהפסד...

הקצבת סכום נכבד, לך על משהו שבאמת ישפר את רמת החיים (שהרי בגלל זה "היא" רוצה שתחליף).
תחפש איזה יפני גדול משנות התשעים המוקדמות או הטויטה הזו, כמו של ארז (דגם המאה ומשהו).
לא בטוח שתמצא ידני אבל לפחות יהיה שקט בבית...

הייתי אומר לך לחפש איזה ריינג' רובר אבל כולם יקפצו עלי, עם האמינות שלו. במאה אלף אתה אפילו יכול לקנות 2003 ומעלה (או ישן יותר וישארו לך 70K לתיקונים (-:)
יש לי שני חברים עם ריינג' 2003-4 (אחד דיזל ואחד בנזין) - מאושרים! הדיזל נוסע בכל מקום שהדיפנדר מצליח (ולפעמים גם לא מצליח..) - אישתך תאהב אותך (יותר..).

באמש'ך - עזוב אותך מטנדרים..

zerez
28-06-13, 17:05
הבעיה העיקאית לגבי חלק מהמותגים תהיה למצוא 4x4 ידני.
טויוטה הרוב ידניים. כל השאר ההנעה הכפולה נמכרו לידיים פרטיות בעיקר ברמת האיבזור הגבוהה כלומר אוטומטי.

אסף.

נידמה לי שרוב הניסן ווינר שנמכרו בארץ הם ידניים

המשוטט
28-06-13, 20:14
נידמה לי שרוב הניסן ווינר שנמכרו בארץ הם ידניים

כולם ידניים

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

ד ו ר ו ן
28-06-13, 21:42
הבעיה העיקאית לגבי חלק מהמותגים תהיה למצוא 4x4 ידני.
טויוטה הרוב ידניים. כל השאר ההנעה הכפולה נמכרו לידיים פרטיות בעיקר ברמת האיבזור הגבוהה כלומר אוטומטי.

אסף.

למיטב זכרוני, הויגו הידניים הם עם המנוע הקטן יותר.
הויגו עם המנוע החזק (3ליטר), נמכרו עם תיבה אוטומטית.

asafk
28-06-13, 23:42
null

...אבל מי רוצה ניסן ווינר?

אסף.

IlanHadar
29-06-13, 22:08
מרפי, כמה שזה חזק.

אז בדיוק כתבתי כאן על נורה צהובה, אז היום בטיול לחורשן קיבלתי שלוש כאלה צהובות, כמובן שאפשר להמשיך לנסוע, רק שאין בקרת אחיזה, משיכה ו abs, זה תוך כדי עליית מעלה חורשן. זה משפיע ומורגש, קיפלתי אחורה מבוייש מה.

וזה סוג התקלות המעצבן שנעלם, כדי להחזיר צריך פתיחת מתלה, כנראה חיישן abs באחת הפינות.

מבין לגמרי את אמיר שרוצה להימנע מזה...

מוני אורבך
30-06-13, 07:28
בדיוק בשביל זה יש סקנר...
גם אם נכבתה המנורה, עדין המחשב זוכר את קוד התקלה.
הוא יכול לתת מידע באיזה חישן היתה התקלה ומה המהות שלה.
נכון עם פטיש יותר קל לפתור תקלות, אבל גם מחשב עושה את העבודה.
ואחרי קצת לימוד יתברר לך שזה הרבה יותר פשוט מסתם לדפוק עם פטיש ולקוות לטוב.

אמיר ב.א
18-08-13, 19:48
זהו - נפל הפור והתקבלה ההחלטה הכואבת ...

http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=78790&p=530925#post530925

התחליף יהיה כניראה טנדר די-מקס 2007~ ,עוד לא החלטתי אם פתוח או סגור...

ד ו ר ו ן
18-08-13, 22:10
מדיפנדר ברמה שאתה מוכר לדימקס?!

עשית סיבוב על דימקס בשטח?
צפוי לך הלם תרבות רציני ביותר.

ביחס לטנדרים אחרים הוא נחות בשטח, אז ביחס למה שהכרת מהדיפנדר הנפילה תהיה קשה..

אמיר ב.א
18-08-13, 22:21
דורון - מה לדעתך , טנדר מודרני מוצלח ואמין בשטח ?

ד ו ר ו ן
19-08-13, 04:13
לשטח?
תתחיל באלו שיש להם נעילה מקורית.
תמשיך באלו שהמתלה הקדמי שלהם עם סליל ולא עם מוטות פיתול.
תמיין ותגיע לדגמים היותר נוחים/עבירים.

אישית, מהכרות עם הדימקס, ויגו ומעט האנטר, הייתי הולך על אחד משני האחרונים (ויגו או האנטר), ואישית מעדיף את הויגו.
לדעתי הם כיתה מעל לדימקס בכל מה שקשור בשטח, וגם במרווח הפנימי בכביש.

יש גם את הנווארה- לא מכיר ולא נסעתי עליו.

בסוף, זה עניין של העדפה אישית, תנסה ותראה מה מדבר אליך, אבל בכל מקרה- לדעתי הדימקס נחות מהשניים.

אמיר ב.א
16-12-13, 21:08
באאסה - נימכר.

GodsFather
16-12-13, 21:14
אז מה עכשיו?

raanan
16-12-13, 21:25
לשטח?
תתחיל ....
תמשיך באלו שהמתלה הקדמי שלהם עם סליל ולא עם מוטות פיתול.
למה ?

רענן

אמיר ב.א
16-12-13, 21:27
כרגע מה שבכיוון טנדר מזדה 4*4 2007~2008

-->