צפייה בגרסה מלאה : דיון בנושא ביטול egr דיסקו td5
אשמח לקבל חוות דעת בנושא
האם כדי לבטל
יתרונות / חסרונות
אשמח לקבל חוות דעת בנושא
האם כדי לבטל
יתרונות / חסרונות
מביא לך ציטוט מדבריו של ניק שמנהל את האתר discovery2 .co.uk נראה לי שזה מסכם היטב את הנושא. Hello Amit,
If you could measure it accurately enough, Im sure there is an improvement, but the biggest gain from de-EGR'ing is you stop the recycled dirty exhaust gases going back into the intake system.
Kind Regards
Nick
discovery2.co.uk
כאן מוסבר באריכות , כולל תמונות , למה כן ולה לא :
http://www.discovery2.co.uk/egr.html
לא מבין מה יש בכלל לדון...
אם אתה בעד הקטנת זיהום האויר, כמה שיותר, ומוכן לתת את חלקך - אל תבטל.
אם אתה יכול "לותר" על חלקך בהקטנת החור באוזון - תבטל.
פשוט מאוד... נראה לי.
זה יותר מסובך ממה שזה נשמע
הEGR זה חלק אינטגרני ממערכת ניהול מנוע, תפקידו לא רק לשרוף גזים אלא גם להוסיף INERT GASES לסעפת היניקה למטרת קרור התא שרפה, הורדת EGT
תאורטית עם EGR מנותק הEGT יכול לעלות מעל המותר ולגרום לנזק פנימי כבד, משריפת שסטומים ועד לחור בפיסטון.
אתה מייחס יותר מידי תחכום למנועים האנגליים - הם עובדים על נצילות כ"כ נמוכה שזה לא "מזיז" להם.
שני חברים טובים מאוד שלי (טוב, אחד כבר לא כ"כ), שמתמחים במנועים האלה, ביטלו עשרות של EGR-ים, הן ב-TDI והן ב-TD5 ולא נתקלו בחימום יתר של הראשים בעקבות הביטול - רק יתרונות, במיוחד אם אתה לא מעלה/משפר את ההספק וכו'.
במנוע "רגיל", כמו שאמרתי - רק יתרונות.
למהדרין שבמהדרין, ניתן לתכנת מחדש את מחשב ה-TD5 ו"להודיע" לו שאין EGR - יש אנגלי חביב ששולח קובץ ניהול וצריך רק "לכתוב" אותו למחשב. ל-DTI לא צריך להודיע כלום...
כתבתי "תאורטית" אז יש מצב שזה לא רלוונטי למנועים האלה, בכול מקרה התקנת מד EGT לא יזיק.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.