צפייה בגרסה מלאה : שיפורים לסמוראי
יש סמוראי 89 ואני מעוניין לשפר שיהיה קצת יותר כוח למנוע יש רעיונות ? החלפתי מקרבורטור של סמוראי לסובארו לא הרגשתי הבדל אני שוקל אפילו לשפץ את הסמוראי ולהחליף אותו חזרה כדאי?
שיפורים שנותנים כח למנוע 1300 קרבורטור:
1. קאמשפט משופר - עניין של 200 דולר בארה"ב לפני משלוח מיסים וכו'
2. מערכת פליטה משופרת - הדרס: בערך 2000-2500 שקל בארץ
3. המשך מערכת פליטה - צינור 2 אינץ' לכל האורך - מחיר משתנה בהתאם למי שבונה לך.
4. מאוורר פאן קלאץ' חשמלי יכול לשפר את ההרגשה קצת
5. קרבורטור משופר ליכוון הביצועים - וובר וכו' - הכי יקר. עולה בארה"ב 400 דולר + לפני משלוח
הכי מועיל - הקרבורטור המשופר. כל השאר תורמים בעיקר לדוושה ולהרגשה.
קח בחשבון שכל שיפור ישפיע על צריכת הדלק כנראה.
הסמוראי הוא לא אוטו לביצועים בכביש, הוא איטי, ומעצבן וזה חלק מהקסם שלו.
פתרון נוסף - החלפה למנוע 1600, לא מסובך מדיי, לא יקר מדיי, אבל מצד שני לא חוקי(!).
תוספת הכוח בין 20% ל55% תלוי באיזה מנוע וכמה כסף אתה מוכן להשקיע.
כמה כוח נותן הקאמשפט בערך?
לא יודע. תעשה חיפוש בפורום על הנושא, היה 2-3 אשכולות.
כעיקרון לפי מה שאני הבנתי הוא לא ממש מוסיף כוח בצורה מורגשת אלא משנה את עקומת המומנט שיגיע יותר מומנא בסלד נמוך על חשבון סל"ד גבוה.
יכול להיות גם להפך יש שני סוגים של קאמשפט.
בכל מקרה - התקנה שלו דורשת פתיחה וטיפול בטיימינג מחדש. כמו כן באתרים בארה"ב ממליצים על התקת רוקרים חדשים.
תיבת העברה של SJ410 (טרנספר 1000)
זה לא שיפור במנוע,אבל נותן זמינות כוח משמעותית.
יניב צודק! גם שיפור יחסי העברה ייתן לך הרגשה של סחיבה טובה יותר!
יבוא על חשבון מהירות סופית, סל"ד וצריכת דלק ( בהנחה ואתה נשאר עם אותו גודל צמיג)
זה כבר שיפור יותר יקר - מחירים מתחילים ב2500 וצפונה...
אלא אם אתה מוצא טרנספר 1000 שלא מצריך שיפוץ ובמצב טוב
על חשבון המהירות זה לא טוב גם ככה הוא מגיע ל95 קמש בלחץ. זה הגיוני או שככה כול הסמוראים?
אפשרי להגיע גם ל110 אבל לא מומלץ וזה בטורים גבוהים מדיי
יש מישהו שיוצא לטיול מחר אם סמוראי באזור המרכז?
רוצה ביצועים, תחליף את הסמוראי
חומר למחשבה:
שפר את הרכב ככל שתרצה והתקציב יאפשר אבל... מניסיון עם רכבים ישנים/ספרטניים אחרים, תתייחס גם למערכת ההיגוי, הבלימה ויציבות הרכב באופן כללי (הגבהות ו-spoa משפיעות לרעה).
תגיע בכיף למהירות גבוהה אבל תחשוב גם איך אתה מתמרן או חוזר ממנה בבטחה.
סע בזהירות :-)
מה זאת אומרת תחליף למה הסמוראי לא טוב ?
מה זאת אומרת תחליף למה הסמוראי לא טוב ?
מה שצחי ניסה להסביר זה שאם אתה מחפש האצה ומהירות סמוראי זה לא בשבילך...לא סמוראי חוקי לפחות..עם 1600 הוא כבר לא רע בכלל.
בכל מקרה - יש דברים אחרים שכדאי לעשות בסמוראי לפני השקעה במנוע...
אולי בכלל סתם המנוע שלך לא סוחב בגלל פילטרים סתומים? או הצתה לא מכוונת וכו'
יניב צודק! גם שיפור יחסי העברה ייתן לך הרגשה של סחיבה טובה יותר!
יבוא על חשבון מהירות סופית, סל"ד וצריכת דלק ( בהנחה ואתה נשאר עם אותו גודל צמיג)
זה כבר שיפור יותר יקר - מחירים מתחילים ב2500 וצפונה...
אלא אם אתה מוצא טרנספר 1000 שלא מצריך שיפוץ ובמצב טוב
לא צריך טרנספר, אפשר לקנות רק את הקיט של ה-1000 ולהתקין על הטרנספר הרגיל
(האמת שיש לי אחד שיושב אצל מורי... אתה מוזמן ליצור קשר אם מעניין אותך)
מנסיון- קרבורטור משפר לא רע בכלל.
החלפתי ממקורי לאחד של לאנסר. סבבה לגמרי.
בחלפתי עכשיו לוובר- עולם אחר. ישמע מוזר אבל הסמוראי די טס.....
גונן - כנס לפייסבוק, תחפש: חיית שטח סוזוקי
יש שם חבר'ה שיוצאים לטיולים..
התיאוריה של "מהירות סופית נמוכה יותר" היא נכונה,אבל היא נכונה רק בתיאוריה...
עם טרנספר 1000 ו3.9 בסרנים (יוצא שאני עם הפחתה של...16-17% מול סמוראי 89 סטנדרטי?) עם צמיגי 205 שייטתי על 3000 סל"ד ב90 קמ"ש - ואפשר גם לנסוע יותר. מנוע 1298 וקרבורטור סטנדרטי
האם מישהו שמכיר סמוראים ישב איתך ברכב והרגיש שההאצה וכו' היא סבירה? רוב הסיכויים שמשהו לא תקין אצלך ברכב ובגלל זה הוא לא מגיע ל95. יכול להיות גם דברים דיי שטותיים כמו לוקרים שלא מצליחים להשתחרר ויכול להיות גם דברים פחות נעימים כמו ברקס תפוס
יכול להיות גם שסתם המד מהירות מזייף :)
זהו שאף פעם לא ניפגשתי אם אנשים אם סמוראי לעשות השוואה.והסמוראי אצלי סהכ 3 חודשים
בד"כ הבעיה בסטנדרטים של הנהג, לא בסמוראי. זה לא רכב מהיר,תתרגל לזה.
עברת לסמוראי מפרייבט שמשייט בקלות על 120-130,נכון, זה הבדל גדול.
מצד שני-היום עם כל המצלמות הדבורות והשוטרים שמחכים בכל פינה,לסמוראי יש יתרון, הוא חסין מדוחות מהירות,גם זה משהו..
עדיף שתתרגל לאופי שלו, מאשר להתחיל לשפוך אלפים על שיפורי מנוע למיניהם..
יונימוג אדום
06-07-13, 07:59
עם הטנדר שלי ( 1987 - 1300 מקורי ) מזגן עובד , ועמוס בציוד ( 200 ק"ג בערך ) 110/120 על כביש 6 .
יחס העברה בסרנים - 3.9 מנוע וקרבורטור מקוריים צמיגים 205 .
נכון הרכב הזה איננו מטוס אבל 90 קמ"ש בטופ - משהו לא תקין !!!
אילן
גם ככה זה רכב רק לסופי שבוע אני לא נוסע איתו ביום יום.הקטע של המהירות זה רק שאני רוצה לנסוע לטיולים ארוכים זה מבאס
כן,בטיולים ארוכים הנסיעה בכביש קצת מבאסת, כל החברים "טסים" ב110-120 ואתה בין 80 ל90..כל עצירה מחכים לך,וצוחקים קצת על חשבונך..
עד שיורדים מהכביש ומגיעים לשטח, שם כבר המצב מתהפך,והם משתרכים אחריך,ומבקשים שתאט כי קשה להם לעמוד בקצב..
GodsFather
06-07-13, 23:24
אם הרכב רושם לך 90 זה לא אומר שהוא באמת עושה 90. תמדוד עם GPS.
לגבי שיפורים, ענו לך את כל מה שאפשר. כמובן שאתה יכול להתעלם מהרעש של המנוע ואז להגיע למהירות גבוהה יותר אבל המחיר יהיה בלאי מואץ של כל המכלולים.
תלמד להיות סבלני, הרכב יודה לך והחיים יהיו הרבה יותר טובים.
תלמד לעבוד עם החיפוש, שאלת פה שאלות שנטחנו לא מעט.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.