שלומי
16-05-05, 13:03
שלום לפורום לנדרובר
לאחר שסוף סוף מצאנו רכב שאשתי ואני מרוצים ממנו :lol:
נוח , מרווח ויפה - http://img37.echo.cx/img37/45/p10103601hj.th.jpg
הגעתי לארץ המוזרויות , והראשונה בהן - אלטרנטור מצפצף ???
קצת רקע-
המנוע - TDI 300 אחרי שיפוץ.
אלטרנטור - מורלי 100 ומשהוא אמפר.
היסטוריה - האלטרנטור הקודם הלך - הפסיק לטעון ולאחר מכן נתפס.
ניסיתי כבר שני אלטרנטורים (אחד חדש משיפוץ) בשניהם התופעה זהה.
התופעה - עם הדלקת הסוויץ' נשמע צפצוף חלש ,כמו של הסוף של השידורים אבל הרבה יותר חלש , עם ניתוק אחד החוטים / כיבוי הסוויץ' הצפצוף מפסיק.
מע' החשמל ברכב לא מקורית בכל אופן הטעינה (במדידה על המצבר) טובה - 14.2 .
כשמדליקים אורות הטעינה קופצת לאינסוף במד טעינה , על המצבר לא .
מה זה יכול להיות ? אמצעי הבדיקה שלרשותי מוגבלים - נורת ביקורת .
האם הצפצוף נורמלי ?
האם מד הטעינה מחובר למקום לא טוב ? לאיפה כדאי לחבר אותו ?
נושא שני - הדממה עצמאית - אחרי נסיעה של כרבע שעה מתחילות ירידות סל"ד עד שהמנוע מדמים (פמפום על הגז לא עוזר) ,אפשר להניע שנית לאחר כמה שניות אבל אז תכיפות ההדממה הולכת וגדלה.
בצינוריות עודפים רואים הרבה אויר
ניסיתי לחבר למדמם + מהמצבר , זה לא עוזר.
הכיוון שנראה לי - סתימת דלק , אבל אולי איכשהוא זה קשור אז צרפתי פה (עוד לא הספקתי לעבור על המע' דלק).
לאחר הופעת התקלות הלך לי ראש עקב חוסר מים והוחלף ,כשהמנוע עובד הוא עובד יפה ואופי התקלות לא השתנה , לכן אני לא רואה השפעה , אבל דיפנדר מי יודע ?
לאחר שסוף סוף מצאנו רכב שאשתי ואני מרוצים ממנו :lol:
נוח , מרווח ויפה - http://img37.echo.cx/img37/45/p10103601hj.th.jpg
הגעתי לארץ המוזרויות , והראשונה בהן - אלטרנטור מצפצף ???
קצת רקע-
המנוע - TDI 300 אחרי שיפוץ.
אלטרנטור - מורלי 100 ומשהוא אמפר.
היסטוריה - האלטרנטור הקודם הלך - הפסיק לטעון ולאחר מכן נתפס.
ניסיתי כבר שני אלטרנטורים (אחד חדש משיפוץ) בשניהם התופעה זהה.
התופעה - עם הדלקת הסוויץ' נשמע צפצוף חלש ,כמו של הסוף של השידורים אבל הרבה יותר חלש , עם ניתוק אחד החוטים / כיבוי הסוויץ' הצפצוף מפסיק.
מע' החשמל ברכב לא מקורית בכל אופן הטעינה (במדידה על המצבר) טובה - 14.2 .
כשמדליקים אורות הטעינה קופצת לאינסוף במד טעינה , על המצבר לא .
מה זה יכול להיות ? אמצעי הבדיקה שלרשותי מוגבלים - נורת ביקורת .
האם הצפצוף נורמלי ?
האם מד הטעינה מחובר למקום לא טוב ? לאיפה כדאי לחבר אותו ?
נושא שני - הדממה עצמאית - אחרי נסיעה של כרבע שעה מתחילות ירידות סל"ד עד שהמנוע מדמים (פמפום על הגז לא עוזר) ,אפשר להניע שנית לאחר כמה שניות אבל אז תכיפות ההדממה הולכת וגדלה.
בצינוריות עודפים רואים הרבה אויר
ניסיתי לחבר למדמם + מהמצבר , זה לא עוזר.
הכיוון שנראה לי - סתימת דלק , אבל אולי איכשהוא זה קשור אז צרפתי פה (עוד לא הספקתי לעבור על המע' דלק).
לאחר הופעת התקלות הלך לי ראש עקב חוסר מים והוחלף ,כשהמנוע עובד הוא עובד יפה ואופי התקלות לא השתנה , לכן אני לא רואה השפעה , אבל דיפנדר מי יודע ?