התחברות

צפייה בגרסה מלאה : חייבים שסתום כוון אחד בבדיקת קומפרסיה ???



DooM3
15-07-13, 00:38
שלום לכולם

יש לי גישה לשעונים ללחץ גבוה שמתאימים לדיזל (עד PSI 1000) וניפלים וצינורות כמעט מכול סוג שאפשר
השאלה אם חייבים את השכ"א שנמצא לפני השעון או שמספיק להסתכל על התוצאה הגבוה ביותר בזמן סיבוב הסטרטר

תודה מראש

איציק - 4X6ZH
15-07-13, 07:50
רצוי מאד שיהיה שסתום
תעשה נסיון ותראה שמחט השעון קופצת מהר ( כמובן תלוי בסוג השעון )
וינטיל של צמיג עושה את העבודה
קח פומית ( צינור הונטיל שיש על פנימית של משאית זה שבולט מתוך הגנט
תשחיל אותו לתוך צינור גמיש

איציק

tallevi
16-07-13, 01:14
רצוי מאוד...

DooM3
16-07-13, 09:15
אחרי חיפוש בכול מיני מחסנים מצאתי גם שכ"א אומנם לא אוטם 100% אבל עושה משהוא
גם אן לן כפתור לשחרור לחץ מכסימום נוסיף ברז בין השסתום לשעון

תודה לכולם

איציק - 4X6ZH
16-07-13, 09:24
כדאי לזכור שנפח חלל תא השריפה
אותו נפח שאתה רוצה למדוד את הלחץ בתוכו
קטן מאד . כל צינור \ ברז \ חיבור מתאם לשעון רק מגדיל את הנפח ומשבש את קריאת הלחץ
נכון שהשסתום בא לתת תשובה גם לבעיה הזאת ... אבל !

איציק

DooM3
16-07-13, 13:40
איציק את מתכוון שמודדים את הלחץ בצילינדר ולא את הנפח ,הנפח עצמו ידוע
אולי ככול שמוסיפים יותר נפח לצינור כך גדלה גם השגיאה בקריאה
ככה אני מבין

-->