PDA

צפייה בגרסה מלאה : בעית רעידות בגראנד צ'ירוקי 98



יאיר לייב
18-07-13, 22:19
כניראה התחלתי את הנושא במקום לא נכון לא נורא נתחיל מחדש
רעידות חזקות בהגה במעבר מהמורות בכביש במהירות מעל 80 קמ"ש
היום לאחר בדיקות מעמיקות גיליתי שצד אחד של המוט מייצב מנותק מהסרן הקידמי
החלפתי את המוט עם התפוח וניראה שעד עכשיו הכל בסדר

נמרוד
18-07-13, 23:12
התופעה נקראת Death Wobble גם בפורום הזה, ויש לא מעט שרשורים - לפחות אחד מהימים האחרונים, של ezraiz, תקרא.

האם אתה מתכוון למוט המייצב, או למוט הפנהרד? ראה תמונה להמחשה אם המונחים לא ברורים:

http://www.jeepolog.com/UserFiles/Image/without_watermark/XJ_cherokee_lift/steering_alignment_jeep.jpg

אם הפנהרד היה מנותק, אז זה בהחלט מסביר את הבעייה, תברך הגומל שעלית על זה בזמן...

אם כוונתך באמת למוט מייצב, אז זה לא סיבה לdeath wobble, אפשר לנסוע איתו מנותק בלי בעייה ורובנו מנתקים אותו יזום בתחילת כל טיול.

boaz avrahami
18-07-13, 23:42
מוט מייצב מנותק בשטח.
לא מומלץ לנסוע איתו מנותק בכביש.

בתמונה של נמרוד, המוט המייצב נמצא ממש בגבול העליון של העיגול האדום הימני ביותר

יאיר לייב
19-07-13, 06:09
אני היתכוונתי למוט מייצב
אצלי היה מנותק רק צד שמאל. ברגע שניתקתי את צד ימין הרעידות פחתו ואחרי שהרכתי חזרה את המוט מייצב סיבוב במהירות של שלוש ספרות
היה הכל בסדר. עד עכשיו מקווה שהכל בסדר.

boaz avrahami
19-07-13, 06:54
בדרך כלל זה מתחיל אחרי עליה על שיבוש בכביש כאשר אתה בנסיעה ישרה ואין מתח על הגלגלים.

יאיר לייב
20-07-13, 01:06
עכשיו בנסיעה עם האוטו במהירות 80 קמ"ש בערך התופעה חזרה.
שוב ניכנסתי לבור קטן בכביש וההגה התחיל להישתולל. כניראה הבעיה לא ניפתרה.
וכן בועז זה היה בנסיעה ישרה.

galdanieli
20-07-13, 08:05
אם המוט מיצב מנותק בצד אחד אז כבר אין לא משמעות בכל מקרה אינו קשור לתופעה.
גם לי הופיע התופעה לאחר התקנת קיט 4” שכללה החלפת פנהרד למתכוונן.
הפתרון הסופי (אני מקווה) היה החלפת בולם הגה
כנראה שגם אצלך הוא התעייף...

boaz avrahami
20-07-13, 08:56
יאיר,

רשמתי לך בפוסט הקודם מה משפיע ומה לבדוק.
האם ביצעת?

מהיכן אתה בארץ?

יאיר לייב
20-07-13, 14:32
בועז שלום
בדקתי את הפאנארד אין חופש ביכלל.
כל הבוקסות בזרועות הוחלפו לפולואוריטן.
את הבולם לא בדקתי אבל יש הרגשה בנסיעה כשהאוטו ניכנס לרעידה משהו עים הפרונט לא בסדר.
בנסיעה רגילה מרגישים שהכל בסדר ואין משיכה כלשהיא ואם עוזבים את ההגה בנסיעה האוטו נוסע ישר.

-->