צפייה בגרסה מלאה : החלפת משאבת וואקום
היי,
המשאבה אצלי לא מתה - אבל כבר נוזלת לא מעט זמן (וניסיתי לאטום פעם אחת) ועכשיו גם מרעישה.
בדקתי במחירי אתרים בחו"ל, מדברים על אזור 60 עד 90 לישט למשאבה של Britpart ו 120 לישט בערך למשאבה של Wabco (למרות שברוב המקומות המשאבה המקורית - Wabco היא בכיוון ה 330 לישט).
האם למישהו יש ניסיון עם החלפה לסוג כזה או אחר ?
(בהנחה שאין כשל בבוסטר, צינור, שסתום וכו')
שחף.
המקורית יותר מומלצת למיטב זיכרוני ...
מה שכן - יצא לי להחליף כמה פעמים - ותמיד בסוף מצאתי שזו לא הבעיה המקורית - אלא איפשהו במסלול של הוואקום (מה שפרטת ועוד)
החלפתי פעמיים וזה כן הייתה הבעיה של המשאבה. בכל אופן, אם היא נוזלת היא לקראת הסוף, זאת דרך שאין ממנה חזרה.
החלפת פעמיים למקורית (wabco) או britpart?
אגב, באיזה מרווחים החלפת ?
אם זה זוכר נכון, בשתי הפעמים זה היה למקורית. את הראשונה החלפתי קצת אחרי שקניתי את האוטו. זה התחיל בנזילה והמשיך בזה שהיא מתה. את השניה החלפתי כמעט חמש שנים אחרי והיא דווקא לא נזלה - היא פשוט הפסיקה לייצר וואקום, באופן כמעט פיתאומי ומיידי.
יש לי סברה לא מוכחת בענין אורך החיים של המשאבה הזאת - המשאבה מקבלת שמן ממערכת השמן של המנוע. לדעתי, אם לא מקפידים על טיפולים בזמן, החלפת שמן מנוע ופילטר שמן בעיקר, זה מה שמקצר את חיי ההמשאבה (שמן מלוכלך שנענס אליה וגומר לה את האטימה). שוב, יש מצב שאני מדבר שטויות אבל את עצמי לפחות הצלחתי לשכנע שזה מאוד הגיוני.
הסימנים על הציר נראים סבירים ?
77785
77786
בפעמים שפירקתי והחלפתי אצלי , הציר לא ניראה ככה ...
איך ניראה השמן שלך כשאתה עושה טיפול 10K?
תנסה פעם הבאה לעבור עליו עם מגנט , ולראות אם יש שבבים וכו'
השמן נקי. מחליף גם כל 10 כולל פילטר. פעם שעברה שפירקתי כדיי להחליף זה גם היה.
שחף שלום
גם אצלי כנראה הלכה המשאבה ואולי גם הבוסטר..(הדיפנדר לא נועל גלגלים אחוריים בלחיצה על הברקס)
השאלה שלי איפה בסוף הזמנת את המשאבה? הרי מדובר בחלק בטיחותי ובטח עושים עם זה בעיות
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.