צפייה בגרסה מלאה : חופש בידית הילוכים
שלום,
אחרי נסיעת הבכורה בשטח הבוקר, התפתח חופש בידית ההילוכים (ויטרה קצרה ידנית).
הכל משתלב מעולה וחלק כקודם, פשוט יש לידית המון משחק לכל הכיוונים כשהיא בהילוך.
מה סביר שהלך שם? איזה מיסב/בושינג?
האם מסוכן לנסוע ככה? (מבחינת נזק נוסף/להישאר עם הידית ביד באיזו החלפה?)
תודה ושבת שלום, עודד
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk 2
תרים את מגף הגומי של הידית ומתחתיו את נגן האבק. את ראש בידית פשוט מבריגים החוצה. אתה תראה את פתח הכניסה של הידית לגיר. משני הצדדים יש בורג, אם אני זוכר נכון 12. פתח את שניהם. בתחתית הידית יש מעין דיסקית פחית כזו. סובב אותה תוך כדי לחיצה למטה נגד כיוון השעון חצי סיבוב ותרפה את הלחץ. היא תקפוץ למעלה מהקפיץ שמתחתיה. תפוס את הידית ומשוך בעדינות למעלה. על גוף הידית יש בוקסה אוקולון חמי כדורית. אם היא שחוקה פתרת הבעיה ונשאר להחליף אותה. אם לא תרכיב מחדש תוך כדי ווידוא שהכל מהודק נכון ויפה. לא לפחד להדק אבל גם לא להתחרע. אם תרצה מומנטים מדוייקים אבדוק לך בספר. את כל התהליך לעשות עם מנוע כבוי וידית בניטרל כולל תיבת העברה בניוטרל. למה תשאל בהיינס. אני הקשבתי והלך לי בקלות. קח בחשבון שהבוקסה בחברה יקרה ובזננו לא היה לי כח ובעיקר זמן לחפש באיביי(רכב א). צריך עוד עזרה, רק תשאל. המלצתי, תשיג ספר של היינס, כמות הפעמים שזה מנע מנני להפיל לעצמי /תיבת העברה / גל הינע/גיר+האוזענג קלאצ' על החזה שווה את הנסיעה לצור יגאל שעשיתי כדי לקבל אותו מאיזה בחור נחמד שזה היה זרוק לו במחסן אחרי שנפטר מהויטארה לטובת דיפנדר
אם תצטרך עזרה עם מציאת האוקולון, דבר איתי.
אני לא מצליח למצוא את המק"ט של החלק.
אם אני מבין נכון, מדובר על הגולה שנמצאת בקצה הידית בשרטוט הזה:
https://partsouq.com/en/catalog/suzuki/part?catalog=EU&model_code=SE416101&group=36.
אבל אין לה מק"ט, וככה זה בכל השרטוטים שמצאתי. איפה מוצאים מק"טים שמתאימים למק"טים של מכשירי תנועה? (כל המק"טים בכל העולם - זהים?)
עזרה במציאת המק"ט, מישהו?
בין כל ערימות המסמכים שקיבלת ממני לא מסתתר המק״ט? אחפש לך.
לא שאני מוצא.... וחיפשתי. אולי אני פשוט לא יודע איפה ואיך.
אז ככה, חפרתי קצת ברשת.
כנראה שהגולה הזו היא חלק מהמק״ט
28101-60A02
ולא ניתן לקנות אותה כחלק בפני עצמו, גם זה קורה. באיביי לא מצאתי את החלק בכלל כמשומש, חדש עולה איזה 115 דולר.
אם אפשר לפרק את הגולה, למה שלא
תפרק ותלך לחרט שיוסיף חומר או שיכין חדש.
אתה משוכנע שהחופש נגרם מהחלק הזה?
אסף
לא. מחר אני אפרק שם הכל ואראה מה קורה בפנים... העניין הוא שזה קרה בפתאומיות, לא תהליך הדרגתי
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk 2
טוב. פירקתי הבוקר את הידית:
1. הגולה בתחתית (מתכת), בה חשדתי, נראית תקינה לגמרי, ללא סימני שחיקה.
2. ניסיתי לשחק במנגנון עם מברג, אין בו חופש כמעט בכלל.
3. אני כרגע חושד בטבעת שסוגרת על הידית, עם החצי סיבוב. היא נראית שחוקה בחלק שנסגר על הברגים. העניין הוא שגם שניסיתי להחזיק אותה יותר חזק עם הידהחופש בידית לא התבטל. רעיונות?
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk 2
מה לגבי הבוקסה ש8ball ציין?
לא מוצא אותה באף שרטוט, פיצוץ, או בספר של היינס. גם בתוך הגיר היא לא הייתה (לא שראיתי). או שהיא הסתתרה בתוך השמן (וחיפשתי), או שהיא נשחקה ו"נספגה" בו.
ההיגיון אומר שתהיה שם איזו בוקסה, גם החור נראה יחסית גדול, אבל אני לא מוצא שום אזכור לעיין הזה בשום מקום חוץ מההודעה של 8בול. אולי הוא יוכל לשפוך אור על הפרשה... יש למישהו מספר טלפון?
יכול להיות שמצאתי? אם אני מבין נכון, מדובר על חלק מס' 14 בתרשים? עכשיו, איך אני מוצא מקט של הדבר הזה? במקרא לא מופיע מספר, אלא רק case seat.
78060
http://www.lowrangeoffroad.com/index.php/sidekick-vitara-x90-tracker-transmission-shifter-seat-bushing-ktm-tmb.html
אם הם לא שולחים לארץ דבר איתי
יכול להיווצר חופש בידית הילוכים גם מחלק מס 14 וגם מחלק 27
שים לב שחלק 27 צריך להיות עם קונוס פנימי ןאם הוא פתוח לגמרי בחלקו התחתון אז הידית הילוכים עוברת בתוכו חופשי והוא עולה
למעלה ונוצר חופש גדול .
החלק נמצא בחלקה התחתון של ידית ההילוכים
הבוקסה שדיברתי עליה נמצאת ממש מתחת לקפיץ שמחזיק את הסגר של הידית. הטבעת שסובבת חצי סיבוב כדי להוציא את הידית. מצטער על התגובה המאוחרת. לא עקבתי בזמן. הגולה בתחתית היא זו שנכנסת במוביל בתוך הגיר עצמו וכמעט אין סיכוי לשחוק אותה. חוץ מזה היא בילד אין בידית. יותר נכון היא חלק ממנה
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.