ddl
02-08-13, 13:05
שלום רב. ביומיים האחרונים הופיעה אצלי בדיפנדר בעיה שנראית כבעיה בהפרדה של הקלאטש: מידי פעם, בייחוד בהורדת הילוך במהירות כביש גבוהה, הגיר חורק, כלומר נראה שהקלאטש לא מפריד טוב, אין כאן בעיה שהדוושת קלאטש לא חוזרת, היא חוזרת רגיל מה שפוסל כשל במשאבת קלאטש [אין גם סימני נזילות מהמשאבות, למרות שהתחתונה יכולה לינזול פנימה להאוזינג], בדקתי נוזל קלאטש, היה חסר רק כחצי סמ, ממש שולי, זאת לא הבעיה. אני צריך לציין שהבעיה היא לא רק בהורדת הילוכים במהירות, אלא גם בהתחלת נסיעה ממצב עמידה- הכנסה להילוך, לפעמים לא נכנס [רק לפעמים], לחיצה שניה על הקלאטש וההילוך ייכנס חלק. עוד לא ניסיתי לנקז אוויר מהצינורות ההידראולים של הקלאטש, מחר אני ינסה את זה [האם ייתכן שאוויר ככה סתם ייכנס למערכת?]. בגדול החשד שלי הוא שהבעיה היא נסיגה [עייפות] של הטס-לחץ, ה"שושנה" שלוחצת את הקלאטש בהאוזינג, זאת בעיה שכבר היתה לי לפני כמעט שנתיים, לפני כ 35K קמ, אז הוחלף כל הקיט של הקלאטש לקלאטש "מחוזק" עאלק, של Britpart [באנגליה קוראים להם Shitpart].
האם מישהו מחברי הפורום הנכבדים נתקל בבעיה דומה או שיכול להציע [מתוך ניסיון] מה נראה לו הבעיה?
תודה מראש לעונים.
האם מישהו מחברי הפורום הנכבדים נתקל בבעיה דומה או שיכול להציע [מתוך ניסיון] מה נראה לו הבעיה?
תודה מראש לעונים.