צפייה בגרסה מלאה : המלצות אחרי הגבההת ג'ימני (הכותרת נערכה)
הגימיני הוגבה.
בולמים מונרו סנסטראק.
קפיצים איירונמן.
יש לבצע התאמה קלה לחיבור הבולמים לאוזן שיוף.
3שעות עבודה.
כיוון פרונט.
הרכב הפך קצת יותר נוקשה הגובה +2.5 אינץ.
מומלץ.
צריך כיוון פרונט בג'ימני אחרי הגבהה? בדר"כ לא צריך בסרן חי...
חשוב מאוד - יש מין קפיץ קטן מעל הסרן האחורי,הוא מכוון חלוקת בלימה לסרן האחורי. ברגע שמגביהים הוא "מרגיש" שיש מינוס משקל על הרכב ואז הברקסים האחוריים בקושי משתתפים בבלימה.
ו...מברוק! יש תמונות?
בוקר טוב.
בנושא הקפיץ אבדוק תודה.
כיוון פרונט אחרי ההחלפה עשיתי ובדיעבד התברר שהיה צורך.
מדובר על עלות כיוון 250 שקלים.
סט קפיצים בולמים עלה 3500 שקל כולל מע"מ.
שלב הבא הרכבת נעילה 1510 שכבר נמצאת ברשותי הגיעה מארצות הברית עלתה 910 שקלים.
עמרי
stavamrosi
06-08-13, 09:20
ה"קפיץ" או יותר נכון תושבת כבל בלם יד נמצאת מעל הסרן ובהגבהה משמעותית גורמת לכבל להמתח .
ניתן ליצור מאריך לתושבת או לקנות אחת מותאמת... (jimnybits.co.uk).
בכול מקרה הסיפור הזה נימצא בגימנים ממודל מוקדם... אם אני לא טועה אז מדובר בגימנים לפני ה vvt .
סתיו
liontamer84
06-08-13, 09:21
אחלה עלות להגבהה.
מאיפה קנית את החומרים?
משינוי הכותרת אני מבין שכותב הכותרת החליט לחנך אותי .
לא מראה על חוכמה רבה אלא על שחצנות ווהתנשאות.
משינוי הכותרת אני מבין שכותב הכותרת החליט לחנך אותי .
לא מראה על חוכמה רבה אלא על שחצנות ווהתנשאות.
לפי התגובה שלך לשינוי הכותרת, לא נראה שעשו איתך עבודה מי יודע מה רצינית בתחום החינוך... כנראה שהגיע הזמן.
לא יודע מה הייתה הכותרת המקורית, אבל, מי שלקח את העניין ושינה לך את הכותרת בסך הכל ניסה להסביר לך בעדינות, בחצי הלצה, שטעית.
לא נורא, זה קורה לכולנו.
[ אגב, זה לא מוריד מערך ההגבהה המדהימה שעשית!, ואנחנו מחכים לתמונות, כדי להנות מהיצירה וללמוד ממה שאפשר ].
תפנים, תלמד ובפעם הבאה תתאים את עצמך לדרישות האתר. מניח שאם אי פעם היית קורא את התקנון, לא היית מגיע לפינה הזו מלכתחילה. אבל נניח לזה כרגע ...
לא קרה דבר שהזמין תגובה כשלך. וחבל.
liontamer84
06-08-13, 10:13
משינוי הכותרת אני מבין שכותב הכותרת החליט לחנך אותי .
לא מראה על חוכמה רבה אלא על שחצנות ווהתנשאות.
קבל את זה בהבנה גבר, בסה"כ רצו לתת כותרת קצת פחות כללית...
אמנם עשו את זה לא בצורה הכי בוגרת בעולם...
בכל מקרה סחטיין על ההגבהה!
אשמח מאד לעשות סיבוב כדי להתרשם.
עריכת הכותרת המלגלגת משהו ותגובות כמו של SOS4U פה מעלי הם אלו שגורמות לאנשים לא לכתוב פה ואף לשקול את סגירת החשבון פה.
לא יקרה כלום אם לא ילבינו פני משתמש חדש ברבים וישלחו לו הודעה פרטית במקום, אני משוכנע שזה יתקבל בהבנה ולא יגרום שרשור שבכלל לא קשור לנושא.
אני יכול לחתום לכם שאם היה אפשר להוציא דו"ח שמראה כמה משתמשים כתבו הודעה שניה אחרי שבהודעה הראשונה הם זכו להלבנה כזו - המגמה תהיה ברורה - הם לא. וחבל.
תנו לי לנחש - אני לא אהיה התגובה האחרונה שלא קשורה לנושא השרשור.
עריכת הכותרת המלגלגת משהו ותגובות כמו של SOS4U פה מעלי הם אלו שגורמות לאנשים לא לכתוב פה ואף לשקול את סגירת החשבון פה.
לא יקרה כלום אם לא ילבינו פני משתמש חדש ברבים וישלחו לו הודעה פרטית במקום, אני משוכנע שזה יתקבל בהבנה ולא יגרום שרשור שבכלל לא קשור לנושא.
אני יכול לחתום לכם שאם היה אפשר להוציא דו"ח שמראה כמה משתמשים כתבו הודעה שניה אחרי שבהודעה הראשונה הם זכו להלבנה כזו - המגמה תהיה ברורה - הם לא. וחבל. תנו לי לנחש - אני לא אהיה התגובה האחרונה שלא קשורה לנושא השרשור.
אני יכול להעיד שאלמלא הייתה הקפדה על ידי מנהלי הפורומים, כמו במקרה דנן, על כתיבה מדויקת, קביעת כותרת שתואמת את תוכן ההודעה, אי כתיבת תכנים ש"מדליקים" את הקוראים בנושאים שלא קשורים לרעיון הכללי של האתר, וכו', העזיבה הייתה גדולה יותר.
ראה מה קורה באתרים דומים בעלי גוון שונה.
אישית וכמי שמנוי על יותר מפורום אחד בתחום הג'יפים, אני מודה למנהלי האתר הזה על קפדנותם בעניין הזה.
ומה כבר קרה ? שינו לו את הכותרת ?! אוי אוי אוי ... עכשיו נפגעתי קשות ...
וכבר כתבתי - "אני
מניח שאם אי פעם היית קורא את התקנון, לא היית מגיע לפינה הזו מלכתחילה. אבל נניח לזה כרגע ... "
אז אין ממה להיפגע, לקחת ללב, או לפנות לוורדה רזיאל ז'קונט. בסך הכל יש פה אתר שמנסה לשמור על כללי התנהלות מסוימים. פותח השרשור חרג מהם [ כנראה ] והכותרת שונתה למשהו קצת יותר ברור. ובנימה הומוריסטית. זה הכל. לא צריך ואין מקום להיעלב. רק ללמוד מזה להבא.
כתבת "לא יקרה כלום אם לא ילבינו פני משתמש חדש ברבים וישלחו לו הודעה פרטית במקום", ואתה צודק. אני מניח גם שזה נעשה ב 30 הפעמים הראשונות. עכשו בפעם ה 31 ניסו גישה קצת שונה. דווקא בעיניי זה היה די משעשע.
אבל העובדות מראות שעמרי שדה רשום באתר מאז 2005, אז הוא לא כ"כ חדש פה.
77847
אבל למה לבלבל את המוח עם עובדות ?!
אני יכול להעיד שאלמלא הייתה הקפדה על ידי מנהלי הפורומים, כמו במקרה דנן, על כתיבה מדויקת, קביעת כותרת שתואמת את תוכן ההודעה, אי כתיבת תכנים ש"מדליקים" את הקוראים בנושאים שלא קשורים לרעיון הכללי של האתר, וכו', העזיבה הייתה גדולה יותר.
ראה מה קורה באתרים דומים בעלי גוון שונה.
אישית וכמי שמנוי על יותר מפורום אחד בתחום הג'יפים, אני מודה למנהלי האתר הזה על קפדנותם בעניין הזה.
ומה כבר קרה ? שינו לו את הכותרת ?! אוי אוי אוי ... עכשיו נפגעתי קשות ...
וכבר כתבתי - "אני
מניח שאם אי פעם היית קורא את התקנון, לא היית מגיע לפינה הזו מלכתחילה. אבל נניח לזה כרגע ... "
אז אין ממה להיפגע, לקחת ללב, או לפנות לוורדה רזיאל ז'קונט. בסך הכל יש פה אתר שמנסה לשמור על כללי התנהלות מסוימים. פותח השרשור חרג מהם [ כנראה ] והכותרת שונתה למשהו קצת יותר ברור. ובנימה הומוריסטית. זה הכל. לא צריך ואין מקום להיעלב. רק ללמוד מזה להבא.
כתבת "לא יקרה כלום אם לא ילבינו פני משתמש חדש ברבים וישלחו לו הודעה פרטית במקום", ואתה צודק. אני מניח גם שזה נעשה ב 30 הפעמים הראשונות. עכשו בפעם ה 31 ניסו גישה קצת שונה. דווקא בעיניי זה היה די משעשע.
אבל העובדות מראות שעמרי שדה רשום באתר מאז 2005, אז הוא לא כ"כ חדש פה.
77847
אבל למה לבלבל את המוח עם עובדות ?!
עצוב שזה משעשע אותך, והדיון הוא לא על עובדות.
אין ויכוח על כך שצריך לשמור על הנהלים. הם חשובים.
אבל מי שנגמרה לו הסבלנות להסביר יפה גם בפעם ה 31 (וגם בפעם ה 100), או לפחות לשנות את הכותרת בצורה יותר סולידית ולא פוגעת, יכבד וישב בביתו ויפנה את תפקיד המנהל למישהו שמבין שצריך (הרבה) סבלנות לכולם.
liontamer84
06-08-13, 17:51
עצוב שזה משעשע אותך, והדיון הוא לא על עובדות.
אין ויכוח על כך שצריך לשמור על הנהלים. הם חשובים.
אבל מי שנגמרה לו הסבלנות להסביר יפה גם בפעם ה 31 (וגם בפעם ה 100), או לפחות לשנות את הכותרת בצורה יותר סולידית ולא פוגעת, יכבד וישב בביתו ויפנה את תפקיד המנהל למישהו שמבין שצריך (הרבה) סבלנות לכולם.
+1
לא דין מפרסם מסחרי מעפן שבא סתם לפרסם איזה עסק או לחלופין לנסות להתחזות לאיזה מישהו שהוא לא... כדין מישהו שבסך הכל טעה בכותרת.
וטיפה לחשוב לפני שכותבים עוד משהו... בין אם זו כותרת או כותרת ערוכה.
GodsFather
06-08-13, 18:23
כותרת עניינית מביאה קריאות רבות יותר ותגובות ענייניות גם כן. כותרת חסרת משמעות או לא קשורה לתוכן ההודעה ולא אינפורמטיבית יכולה להטעות גולשים וכן לאבד מהמטרה שלשמה נפתח השרשור ובכך כל הצדדים מפסידים. יש גולשים שבשל כך מאבדים את עניינם באתר, בדיוק כשם שיש גולשים שמתרחקים כי פה מקפידים על נהלים.
כותרת כמו "הגבהתי את הג'ימני, אשמח לחלוק עמכם ולשמוע דעתכם בנושא" (או משהו בסגנון) הייתה הרבה יותר ראויה מאשר הכותרת המקורית - "הגבהה".
מבורך שאנשים רוצים לחלוק עם חברי הפורום וצופיו אודות העבודה שהשקיעו ברכבם או בכל נושא שהוא. הפורום בסה"כ פתוח ללא מעט נושאים גם כשלא מדובר ברכב/שטח/ג'יפים/מסגרות. יחד עם זאת, יש כללים שכולנו חתומים עליהם מרגע יצירת שם משתמש עם זכות כתיבה באתר. כשם שרוצים שנתייחס ברצינות להודעות ולשרשורים, כך אנו מבקשים שיתייחסו ברצינות לפורום ולהתנהלות בו. זה מיטיב עם כולם ושומר על מקצועיות ורצינות במקומות הנחוצים.
בנוסף, קצת קלילות והומור לא יזיקו. אף אחד לא ביקר את העבודה שנעשתה על הרכב או את אישיותו של פותח השרשור ובטח לא לפגוע ולהלבין פני אדם ברבים.
אנחנו כהנהלה פתוחים לביקורת ומודעים למעשינו, אם יש מישהו שלא טוב לו, מוזמן לפתוח שרשור בנושא לדיון פומבי אם לא בהודעה פרטית. כל טענה תקבל מענה, גם כשאנחנו יושבים בביתנו.
* ואם יורשה לי לומר לפותח השרשור, כל הכבוד שיש אנשים שעובדים על הרכב ומשפרים בכוחות עצמם. תמונות ואפילו תיעוד של התהליך יכולים להפוך את העבודה לכתבה שתעזור גם לאחרים בעתיד (עדיין לא מאוחר לזה). זו אפשרות שקיימת לכל כותב באתר שמעוניין בכך.
אמיר
שמישהו ינעל את השירשור הזה לפני שזה הופך לדיון מעיק
תודה לכולם על ההערות הבונות. מכאן הלאה נא להקפיד כי הדיון יהיה רק בנושא.
אסף.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.