צפייה בגרסה מלאה : חופש בגלגל אחורי בצ'ירוקי
סידרתי צרה אחת, הגיעה אחרת...
חופש בגלגל אחורי שמאלי, (פנימה החוצה)
מרעיש בזמן עצירה (לקראת העצירה הסופית)
האם יכול להיות גורם מלבד מיסב גלגל?
כיצד מפרקים/מרכיבים? (עשיתי את זה בויטרה, האם זה דומה?)
תודה,
סער.
השאלה היא כמה תנועה יש לגלגל ,בכל מצב יש תנועה קלה בגלל הסי קליפ.האם יש תנועה גם למעלה ולמטה.בניגוד למשל לדנה 44 המייסב לא נכנס בלחץ על הצריה ולכן עם הזמן נוצר חופש בין הצריה למייסב בגלל שחיקה של הצריה.בקריאה בכמה פורומים בחול הם מכנים את הצריה בכמה שמות גנאי :lol: באופן כללי מה שהם אומרים זה שהציריה היא מסוג חד פעמי,השתמש וזרוק.כל זה אמור אם יש לך תנועה למטה ולמעלה.
יש חופש פנימה החוצה,
לא זכור לי למעלה/למטה, אבדוק שוב.
תודה,
סער.
זה הלינק לבולמים
http://www.jksmfg.com/bar_pin_eliminators.htm
חנן-ג'יפולוג
22-05-05, 17:24
לא כתבת אם יש לך דנה44 או 35
חנן,
דנה 35 C סטנדרטי (לא נעול, עם ABS)
עמי,
רעיון נחמד, באמת לא זול...
תודה,
סער
חנן-ג'יפולוג
22-05-05, 17:38
הפירוק לא דומה לויטרה. אתה צריך להוציא Cקליפ מהדיפרנציאל. מן הסתם כתוב בספר איך לעשות את זה.
בינתיים הרעש נעלם....
לפי מה שעמי הסביר לי, חופש פנימה החוצה של מ"מ או שניים הוא סביר ותקין בסרן הזה.
כך שאין לי מושג מה היה הרעש (הופיע אחרי כמה שעות נסיעה כמעט רצופות)
ביום שישי אפרק את הגלגלים והדרמים ונראה מה נמצא...
תודה,
סער.
בפעם הבאה אל תשכח להוריד "המברקס" לפני תחילת נסיעה
(סתם ניחוש פרוע) קורה לי הרבה בזמן האחרון
:D
ממצפה רמון עם הנדברקס?
תן לי קצת קרדיט.....
סער.
סער קח את כל הקרדיט שבעולם
אך ברצינות ליפני שבוע שחכתי את ההנדברקס טיפלה מורם למשך 5 דקות
הרגשתי רעידות ורעשים בדיוק כמו שתארת כנראה משהו התחמם לו שם והתחיל להיתפס
אבל עזוב שטויות
ברכב אמריקאי כל רישרוש נקישה או ציפצוף ב 90% עוברים לבד
אלו רכבים עם נשמה לפעמים בלילה שקט אפשר לישמוע אותם נושמים
אין סטרטר אחד דומה למשנהו
בקיצור קח הכל בפרופורציה
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.