צפייה בגרסה מלאה : סקר שוק: רכב שטח וטנדר 4X4 משומש, עד 25,000 שקלים - חלק א'
ניתן לצפות בעמוד זה ב-http://www.jeepolog.com/forums/content.php?r=3027-׳¡׳§׳¨-׳©׳•׳§-׳¨׳›׳‘׳™-׳©׳˜׳—-׳•׳˜׳*׳“׳¨׳™׳-4X4-׳׳©׳•׳׳©׳™׳-׳¢׳“-25-000-׳©׳§׳-׳—׳׳§-׳
דרור,
בטריוס, ההנעה כפולה קבועה, והכפתור נועד לנעול את המרכזי, לא לשילוב בין הנעה אחורית או כפולה.
סקירה יפה, אהבתי שמיד אחרי היוקון הופיע הטריוס :) ממתין לחלק ב'
סקירה נפלאה. ממתין בקוצר רוח להמשך.
ערן CJ
טריוס... יש כבר סלט רציני בראש מרוב נתונים של עשרות דגמים...תוקן. תודה.
דרור, ה-TOD בטרופר אינו TC המפזר כוח (גם) ימינה-שמאלה באמצעות בלימת גלגלים סוררים, אלא דיפרנציאל מרכזי (ויסקוזי כנראה) המעביר כוח קדימה על פי הדרישה (ההיפך מג'יפונים). ניתן לנעול את המרכזי, ואז זה כמו טרופר רגיל.
אגב, אני חייב לפרגן ולהודות, שלא טבחת בדיסקו...
יופי של סקירה , ממתין להמשך.
סוזי המשתוללת
09-08-13, 10:25
רמי צודק
טרנספר tod הוא טרנספר מחלק מומנט !!!
הוא עושה זאת בשלשה שלבים 80/20 70/30 ו50/50 באופן עצמאי ורק במצב hi
הוא מסתייע בחיישני מהירות שאינם קשורים לחיישני ה abs
במצב lo הטרנספר מיכני לחלוטין
ה-TOD לא עובד רק ב-Low. את זה אני זוכר.
אבל במבחן אחד איבדנו הנעה קדמית לגמרי. גם ב-High וגם ב-Low. אם אגיד לכם שהטרופר הסטנדרטי, נטול ההנעה הקדמית הצליח לעלות מעלה ידוע אחד בצפון ב-Low והנעה אחורית בלבד - בקושי, עם הרבה מאמץ ונהיגה זורמת וקצת אגרסיבית, בלי לעצור - אבל נהיגה טובה כנראה - עדיין זה מחמיא מאוד לאוטו...
במוסך המרכזי של UMI בדקו את האוטו והתברר שהתנתק קונקטור של ריתמה כלשהי מלפנים (שטות, ענף שהסתבך שם) הם הסבירו לי שזה קשור ל-TOD. הסבר?
אין מה לטבוח בדיסקו. הוא כבר נרצח, נסקל, שופד ונמעך ממזמן ובצדק. עדויות ממקור ראשון של בעלי דיסקו בנזין לשעבר שלא חסכו בתחזוקה במוסך ידוע ומקצועי מאוד, החליפו/שיפצו במצטבר ובנדיבות חצי אוטו (מנוע, גיר, ציריות, מערכת היגוי, בלמים, בעיות חשמל בלי סוף, נזילות בלי סוף ועוד ועוד ועוד) ובכל זאת האוטו כשל פעם אחר פעם.... כולל בטיולים. עד שנמאס ובצדק. האוטו לא אמין. אוהב את הליפט ושואב כסף. נקודה.
אבל את תכונותיו הדינמיות הטובות אי אפשר לקחת ממנו. והן שרירות וקיימות גם כשהוא בן 16-20.
הוא אולי אוטו לא אמין בהגדרתו - אבל הוא כבר ישן, כמו כל האחרים כאן, שגם אצלם מתחילות בעיות לא קטנות ושאמינותם האגדית כבר מזמן מאחוריהם. אז דווקא כרכב ישן שנסחר בגרוש וחצי, כבר עבר את התיקונים הגדולים והיקרים ושמשווים אותו לכלים ישנים אחרים, אני חושב שהוא יותר אטרקטיבי מאי פעם.
יותר מידי פעמים אני נתקל במודעות של גולשים חדשים ולא רק, בסגנון של "קניתי רכב חדש מסוג XXX, מי מכיר/מחפש מוסך טוב שמכיר את הרכב..."
אז להבהרה - בעיניי, לכל אלה בהווה או בעתיד לבוא- עזבו, אתם לא בכיוון! תמצאו לכם עיסוק אחר ותחסכו לכם ולמשפחתכם הוצאות מנופחות ומיותרות ושלא הולכות להיסתיים.
טל.
כל הכבוד על הסקירה סוף סוף הג'ימי הקטן מקבל במה. ריגש אותי מאוד :) (אגב אני יותר ממוכן לתרום תמונות של הג'ימי שלי. בחיי שהוא אחד היפים בארץ )
כרגיל-כתבה מהפנטת מבית היוצר של ברלי.
-----------------------------------------------------------
למען הצדק ההיסטורי-"חייל שלא ישב ".......רפול ז"ל שמע את זה ממשה דיין ז"ל
אלישע קאהן
10-08-13, 19:16
נמחק.
שים לב בבקשה לכללי הפורום וללשונך!
המערכת.
shay_love_off_road
11-08-13, 03:49
מה עם מחלת הלוקרים באיפון???
shay_love_off_road
11-08-13, 03:49
סקירה מצויינת, שחכת לציין את הפול סייזרים שיכולים להתחיל מסכום של 4 ספרות ולהסתיים בסכום של 6 ספרות,
מעולה, תענוג לקרוא - ח' ח' על ההשקעה דרור!
אולי אני טועה ולא שמתי לב, אבל לא רשמת את שנת הדגם הניתן לרכישה בתקציב בסקר לרכב יוקון, שברולט.
לגביי הטרופר דיזל לא כל כך מסכים , נכון הרכב לא אלוף האמינות לצערנו אבל לא בשונה מרוב רכבי השטח בגילו.
מי שגרם לשם הגרוע שלו זה היבואן בעצמו במקום להחליף אטמים (אורינגים) ב-20 ש"ח החליפו מנוע ב-20,000 ש"ח...
המדריך לטרופריסט המתחיל...
דבר ראשון תתחדש אחלה קניה רכב ממכר אבל מה לעשות יש גם מחלות ועכשיו תקבל את המרשמים לטיפול בהם.
1. רצוי ומומלץ לבצע בדיקת נוזל קירור אחת לשבוע לפחות - בדיקת של הנוזל הן במיכל העיבוי והן ברדיאטור עצמו,יש לבדוק שהנוזל אינו שמנוני ושאין ריח של סולר מהמים. כמו כן בדוק את פקק הרדיאטור במידה והגומי התנפח זה סימן מובהק להימצעות סולר בנוזל קירור.
במידה ויש ריח של סולר או כל סימן אחר זה ממש לא סוף העולם ובמידה ותפסת את זה בזמן אפשר לפתור את זה בקלות:
1. ניקוי ושטיפה של כל מערכת הסולר.
2. ניקוי ושטיפה של כל מערכת המים כולל שטיפה יסודית של הרדיאטור.
3. החלפת כל גומי וצינור שנגע בסולר.(במידה ונתפס בזמן לא חובה)
4. החלפת טרמוסטט ופקק ראדיאטור.
5.החלפת אטמים/גומיות במזרקים ובכוסיות בלבד.
6. החלפת המים ברדיאטור למים אדומים.
2.יש לבדוק את מפלס שמן המנוע
וודא מראש שהשמן שברכב יש שמן 5w40 סינטטי מלא!!!
במידה ואתה רואה עלייה במפלס השמן יש בריחה של סולר מהמזרקים אל השמן-תופעה שכבר איננה בעקבות ריקול החלפת מזרקים.
3.המנוע צריך לבנות לחץ במסילה ובבוקר שהשמן סמיך זה קצת קשה לו.
אז הנעה ראשונית של 4-5 שניות זה נורמאלי לחלוטין .
בנוסף תבדוק:
א.פילטר אוויר נקי - חליפי 30-40 ש״ח.
ב.פילטר סולר נקי ממים - חליפי 40-80 ש״ח.
4. במידה והרכב מעשן ו/או לא סוחב נתק egr למספר ימים - חסום את צינור הוואקום בכניסה ל-egr בבורג או משהו כזה. בנוסף רצוי לנקות קונקטור צמת מזרקים מידי פעם ואם אתה כבר שם אז גם את החיישן map - הניקוי מתבצע בעזרת ספריי מגעים בלבד לא להחדיר שום עצם זר לחיישן עצמו גם לא לחץ אוויר!!!
http://i.imgur.com/zaf0wTH.jpg
5.הרכב לא מניע-יש לקצר פינים 4 ו-6 בשקע דיאגנוסטיקה (סוויץ סגור) לאחר מכן לסובב מפתח ולספור מ״ס הבהובים של נורת ה-"Check Engine".
הסדר הוא כזה שאתה צריך לקבל מספר דו ספרתי כלומר יהיו מ״ס הבהובים מהירים(למשל 5 הבהובים) הפסקה קלה ושוב מ״ס הבהובים(6 הבהובים) מה שקיבלנו בדוגמא זה תקלה 56.
אפשרות נוספת זה ניתוק החוט הלבן מצמת המזרקים וניסיון להניע במידה והניע יש להחליף חיישן מסילה.
רשימת תקלות:
http://i.imgur.com/4smFcUA.jpg
http://i.imgur.com/ycyoPSC.jpg
אפשרות נוספת במידה והרכב מניע ולא שומר טורים יש לבדוק את גוף הפילטר סולר כולל המשאבה הידנית יכול להיות שהיא סוחבת אוויר.
http://i.imgur.com/ODWzPC4.jpg
ועוד אפשרות אבל זה מצריך עבודה מכאנית- פרק קרטר מנוע ובדוק צנרת שאיבת שמן,לפעמים כתוצאה ממכה בתחתית הרכב משתחרת/נשברת הצינורית ששואבת שמן למנוע.
http://i.imgur.com/rztm5Qc.jpg
בגדול אלו רוב הבעיות שאתה צפוי להיתקל בהם והסיכויים גבוהים שגם לא תיתקל או רק בחלק.
אז שיהיו רק נסיעות טובות ושניפגש בשטח
לפרטים נוספים כנסו ל-"איסוזו טרופר בשטח" בפייסבוק...
https://www.facebook.com/groups/isuzutrooper/
למה אין סקר על דהייטסו פרוזה? הוא נותן רושם של יותר רכב-שטח מהטריוס
כי פרוזה כבר נסחר במחירים נמוכים משמעותית מהתקציב.
וגם ניבה שהוא רכב שטח טוב מהפרוזה.
ובטח יש עוד נבלות שכבר באמת לא שוות את כאב הראש.
דרור שלום, רציתי לתקן אותך כשכתבת שלגלופר יש מאחורה את אותם מיתלים כמו בפגארו דור ראשון. בפגארו הראשון המיתלים מאחור הם מיתלי עלים בדומה לטנדר L200. מלבד זאת הסקירה יפה ומעניינת.
חלק ב' על המדף של הסקרים ומדריכי הקנייה (http://www.jeepolog.com/forums/list.php/category/35-%D7%9E%D7%AA%D7%97%D7%99%D7%9C%D7%99%D7% 9D), קצת אחרי חלק א' -
http://www.jeepolog.com/forums/content.php/3060
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.