PDA

צפייה בגרסה מלאה : בדיקה האם הטרמוסטט תקין - למי שמעוניין:



אמיר ב.א
12-08-13, 20:08
לא תמיד צריך לקנות חדש ...

http://www.youtube.com/watch?v=Yh5mGyeN4MY&feature=em-subs_digest

katsirz
14-08-13, 11:43
לא תמיד צריך לקנות חדש ...

http://www.youtube.com/watch?v=Yh5mGyeN4MY&feature=em-subs_digest

במחיר של פחות מ 100 ש"ח בארץ, אתה רוצה להתחיל לבדוק אם הוא תקין?
אם כבר יש בעיית התחממות, ועושים ניקוי או החלפה של רדיאטור, ושוטפים את כל המערכת, אז חוסכים על אחד החלקים החשובים ביותר האפשריים? בזבוז הדלק של מנוע בטמפרטורה הלא נכונה עולה באלף מונים על מחיר התרמוסטט, שלא לדבר על הבלאי המוגבר או סכנת ההתחממות...

אמיר ב.א
14-08-13, 12:05
אכן נהוג תמיד להחליף לחדש ,
אבל לא חייבים , זו הנקודה .

לפעמים אין כרגע זמין (תיקנת את הרכב בשבת , ועל הדרך חשדת שהוא לא תקין ואתה צריך רכב נוסע ביום ראשון)

כל אחד בוחר מה שמתאים לו, וטוב לדעת שיש עוד אופציה.

katsirz
14-08-13, 12:34
זה היתרון של החיפאים. אין מצב שאין בשבת...
אתה מוזמן
חוץ מזה, לפחות לגבי התרמוסטט, עדיף להוציא אותו לגמרי אם יש תקלה מאשר להסתכן בהתחממות.

מוני אורבך
14-08-13, 12:38
אין סיבה טובה (למעשה רעיון גרוע) שאם כבר פירקת לא תחליף.
אבל יש סיבה טובה לבדוק את הטרמוסטט בכל מקרה!
דיבגינג.. אם לא תדע שהוא היה תקול, מאיפה לך לדעת שזהו הקומפוננט היחיד הבעיתי?
אם הוא לא מקולקל ובכל זאת היתה התחממות - רצוי להמשיך ולבדוק

ולמשיב מעלי, אסור להוציא טרמוסטט.
זה יכול לגרום יותר נזק מתועלת (וברכבים מסוימים הרכב יתחמם אם לא יהיה טרמוסטט בכלל)

bizon
14-08-13, 23:52
מה באמת הנזקים שעלולים להגרם כתוצאה מנסיעה קבועה ללא טרמוסטט ?


מור

shmulikbg
14-08-13, 23:58
הבלאי המינימלי למנועים, נגרם כשהם עובדים נכון, הווה אומר, טמפ' עבודה שנקבעה ונבדקה ע"י היצרן.
ברוב המנועים, הוצאת הטרמוסטט תגרום לכך שתהיה סירקולציית נוזל קרור מתמדת, שתגרום לכך שהמנוע
לא יגיע לטמפ' עבודה, ותשפיע על צריכת הדלק ובלאי המנוע.

כמו שמוני ציין, ישנם מנועים שכאשר אתה מוציא מהם את הטרמוסטט, זרימת נוזל הקרור במערכת, כולל הרדיאטור,
מהירה מאוד, ונוזל הקרור לא מספיק בעצם להתקרר.

אמיר ב.א
15-08-13, 00:00
נסיעה בלי טרמוסטט , תגרום למנוע לעבוד בטמפ שהיא לא טמפ העבודה שלו , אלא נמוכה יותר ,
לזמן רב יותר - עד שהוא מתחמם , יגרום לבלאי מואץ וכו'

עריכה - שמוליק הקדים ...

bizon
15-08-13, 00:16
לקחתי לתשומת ליבי תודה

מור

asafk
15-08-13, 01:22
בנוסף... יש מנועי v מסויימים שבהם תרמוסטט הוא לא רק שסתום שפותח וסוגר, אלא גם מסיט את הזרימה לשני הראשים. בלעדיו לראש אחד אין זרימת נוזל קירור, ובשני הזרימה מהירה מדי... לא טוב.

אסף.

bizon
15-08-13, 07:09
זה סיקרן אותי מכיוון שבג'ימי הקודם שלי המוסכניק הקודם שלי הוציא אותו ואמר עזוב סע ככה אנחנו לא בחורף אין שום בעיה (את האמת...באמת לא הייתה) אבל פתאום אני מגלה שזה עלול להיות די קריטי כל הסיפור הזה ...


מור

-->