מושיקו ארביב
18-08-13, 20:49
אז ככה
ברגע שעולים להילוך 3 והלאה מתחיל רעש של תיקתוקים מאיזור הגיר\טרנספר וכשמשחררים את הגיר לניוטראל הרעש נשאר עד שיורדים לאזור ה50 קמ"ש
עכשיו העניין הוא כזה היום הורדתי את הגומיה של הידית טרנספר (כדי שאני אשמע ואראה את הטרנספר טוב יותר) שילבתי אותו (את הטרנספר) לניוטרל והתחלתי לנסוע במקום אז הסתבר שהרעש של התיקתוקים מתחיל די בהתחלה (הילוך 1) רק שבגלל הרעש לא שמעתי.
הצלב שמתחבר מהגיר לטרנספר בצד של הטרנספר מרגיש די גיבור כך שאני מאמין שלא הוא האשם
האם מדובר בציר הראשי שתמיד "נאכל" ובמיסבי הסיכות???
בטרנספר מותקן קיט יחסי העברה של 6.4 והשאלה היא האם הציר הזה הוא מקורי של הטרנספר או שהקיט מחליף את הציר הזה ואז אני אצטרך להשיג כזה ציר (שוב בהנחה וזה הוא אשם) ואיך מזהים אם זה טרנספר 1000 או 1300???
מצטער על החפירה אבל אני מעדיף לתת את כל האינפורמציה...
תודה מראש
ברגע שעולים להילוך 3 והלאה מתחיל רעש של תיקתוקים מאיזור הגיר\טרנספר וכשמשחררים את הגיר לניוטראל הרעש נשאר עד שיורדים לאזור ה50 קמ"ש
עכשיו העניין הוא כזה היום הורדתי את הגומיה של הידית טרנספר (כדי שאני אשמע ואראה את הטרנספר טוב יותר) שילבתי אותו (את הטרנספר) לניוטרל והתחלתי לנסוע במקום אז הסתבר שהרעש של התיקתוקים מתחיל די בהתחלה (הילוך 1) רק שבגלל הרעש לא שמעתי.
הצלב שמתחבר מהגיר לטרנספר בצד של הטרנספר מרגיש די גיבור כך שאני מאמין שלא הוא האשם
האם מדובר בציר הראשי שתמיד "נאכל" ובמיסבי הסיכות???
בטרנספר מותקן קיט יחסי העברה של 6.4 והשאלה היא האם הציר הזה הוא מקורי של הטרנספר או שהקיט מחליף את הציר הזה ואז אני אצטרך להשיג כזה ציר (שוב בהנחה וזה הוא אשם) ואיך מזהים אם זה טרנספר 1000 או 1300???
מצטער על החפירה אבל אני מעדיף לתת את כל האינפורמציה...
תודה מראש